Õnnestus päästa peale kuulsusrikka Pärnu kalatööstuse hukku metallihundi käest IFA MULTICAR 25 1983 aasta ,puudub kast ja starter - kellel mõni projekt pooleli andke teada PS või 5091568
Ma pole nüüd päris kindel aga vaata igaks juhuks sääl jõe kallast pidi edasi kesklinna poole, Konse platsist edasi on "Renor Ehituse" plats, justkui oleks sääl ka Multika jäänuseid näind. Võib-olla ka eksin, miskit vana mudru sääl igatahes vedeleb.
mesamees Kirjutas:Järvamaal Väätsa taga Piiumetsas lausa kaks tükki vedelevad.Juba aastaid pole näha,et nendega midagi tehakse.
Ma ei ole Piiumetsa isendeid viimasel aastal enam näinud (varasematel aastatel küll ja palju). Äkki on kohta vahetanud (kui soovid, võime teavet U2U vahetada).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Hmm... Multicar siin ja seal... Ma põhimõtteliselt tean, mis masin see on, hiljuti sai ühe tagasild vanarauaplatsilt ää sikutatud.. A ehitusest ei tea veel sittagi .. Vahest aitab keegi natuke targemaks saada - nimelt peaks olema sel differentsiaali lukk? Millega seda käitatakse? Elektriga? Ma oma silla küljes nägin ainult kahe klemmiga otsa, käsipiduri trossa ja pidurivoolikut... Siis ikkagi elektriline lülitus? Või on miskit puudu?
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2012, 13:39 PM ja muutjaks oli E303.)
Multicar oli ida-saksa kommunaalmajanduse tarbeks ehitatud väike diiselmootoriga auto , mida oli päris palju eestiski liikvel.Kuigi praeguseks on see masin juba harulduseks saanud ning teedel enam teda ei kohta.Multicari tehas on siiani alles ning toodetakse moodsaid väikeveokeid - aga eestiss pole uut multicari vist toodud.http://www.multicar.de/
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2012, 19:16 PM ja muutjaks oli -maukar-.)
Käesoleva kuu esmaspäeval 16.01 vuras Tartus Tähe tänaval vastu Multicar, millel peal liivapuistur ja ees sahk. Täitsa tore oli vaadata...
Eelnevas postituses siis teisel pildil oleva masin.
(14-01-2013, 18:19 PM)baltex Kirjutas: Kas keegi oskab viidata lehele kus saaks multicar-i andmeid täpsemalt, mõõdud jne. Ning millest tulenevad erinevad tühikaalud?
Kas kellegil on käepärast IFA Multicar 25 käikude tabel? Paar aastat tagasi sai koju veetud selline kallur. Kõrgsurvepumbal sain plunzrid liikuma aga starteriga käima ei lähe. Pihustiots ja plunzer paistavad RS 09 omad sobivad. Eelsoojendusküünal järgmine probleem. Otsisin masina tagaõuest naatidest-nõgestest nüüd üles ja tahaks "mägistarteri" ja piduripuhastiga proovida elustada. Hoiatati et Multicaril õrn tagasild, ei ela esimese käiguga käimavedamist üle. Aga kuidas tal käigud käivad? Tabel on hukka saanud. Nugis on istmeid, juhtmeid harutanud, ükshommik oli õu valgete kanasulgedega kaetud.
Õrn tagasild , jutt tuli mäletamist mööda sellest et tagasilla differ käis lukku , kui lukk peale jäi siis sild ka lagunes , kas ja kui tõene see on ei tea , tagasilla korpus iseenesest on kaunis suurte mõõtudega , sinna peaks neid hammasrattaid ja kuullagreid mahtuma .
Starter kutu või? Ma elustasin ühte kuskil 30 aastat seisnud, 12v pealt ei ärganud, starterilt võtsin otsekaablid ning 24v pealt vedas vägevalt end käima.