KÜsimused siis järgmised:
Millised on moskvich 400 ja 401 ernevused?
Olen kuulnud et osadel vanadel autodel läheb aku + klemm kere külge aga kuidas on selle asjaga moskvich 400 ja 401 Kas on neil läheb või mitte?
Suured tänud aitamise eest!
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
Miinus lääb ikke keresse, selline teema täitsa olemas siin forumis mis kajastab 400 ja 401 erinevusi, eileia sellel teemal erilist mõtet
Postitused: 44
Teemad: 64
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise süsteemiga endal üks genekas veel üle boshi oma 400 originaal .sam lugu bobeedaga + keres . oli endal selline isend olemas ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte siis näed erinevusi .
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan
Postitused: 762
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
ka selle aegne kirjandus tunnistab ainult + keresse versiooni.