m 2140 (põllumaj.)
#1

Keegi rääkis, et on olemas mosse 2140 põllumajanduslik variant. Kas kellegil äkki on selline või teab keegi midagi sellisest, mille poolest ta erineb tavalisest 2140, ja üldse võiks tutvustada seda autot. Kui kellegil endal on siis äkkki paneks mõne pildi ka üles, mind hakkas huvitama millega võiks tegu olla.
Vasta
#2

4*trummelpidur; jäigem vedrustus ja tehasest '76 kolvid mootoris (teh passi väitel 52kW tavalise 412 moto 55kW asemel). Ongi vist kõik Smile

teet,
peagi 21406-ga liigub...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#3

Tugevamad vedrud, karterikaitse ja A-76 peale tehasest häälestet mootor. Tehasetähis oli vist M-21406.

Muud vist polnudki.

Loe ka seda teemat: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14640

Asp.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

minu sugulasel on uuena ostetud, muud erinevust ei näe kui ees trummel pidurid ja vist 76-ga võis sõita, kui hea pakkumise teed võibolla müüb ära, auto heas korras siiani ül ametlikult läbinud
Vasta
#5

Üks asi on veel, nimelt esimene ja tagumine poolraam on omavahel ühendatud, nii,et moodustub täisraam. Kere sellegipoolest kandev.
Vasta
#6

Kas ka mitte jahutussüsteemi ehitus natuke ei erinenud? Endal oli tavaline 2140 ´80 ja selle oli termostaat mootorist eraldi - samasugune nagu Źhigulil, kuid põllumajanduslikul A76ga töötavatel mootoritel oli termostaat mootori "küljes" - eraldi klapp mis käis sinna üles "kopsiku" sisse - parandage, kui eksin!
Vasta
#7

ats97 Kirjutas:Kas ka mitte jahutussüsteemi ehitus natuke ei erinenud? Endal oli tavaline 2140 ´80 ja selle oli termostaat mootorist eraldi - samasugune nagu Źhigulil, kuid põllumajanduslikul A76ga töötavatel mootoritel oli termostaat mootori "küljes" - eraldi klapp mis käis sinna üles "kopsiku" sisse - parandage, kui eksin!
Esimestel 2140-l (vähemalt minul olnud '76. a. autol) oli ka termostaat kirjeldatud viisil.
Vasta
#8

krister Kirjutas:
ats97 Kirjutas:Kas ka mitte jahutussüsteemi ehitus natuke ei erinenud? Endal oli tavaline 2140 ´80 ja selle oli termostaat mootorist eraldi - samasugune nagu Źhigulil, kuid põllumajanduslikul A76ga töötavatel mootoritel oli termostaat mootori "küljes" - eraldi klapp mis käis sinna üles "kopsiku" sisse - parandage, kui eksin!
Esimestel 2140-l (vähemalt minul olnud '76. a. autol) oli ka termostaat kirjeldatud viisil.
Aga kas Sinu masinal olid ikka ees ketaspidurid?
Vasta
#9

Ketaspidurid ikka. Esimeste 2140-te iseärasustest on siin foorumis tükati ka juttu olnud. Mulle on jäänud mulje, et foorumlane taruvaras võiks nendes asjades selgust tuua.
Vasta
#10

krister Kirjutas:Ketaspidurid ikka. Esimeste 2140-te iseärasustest on siin foorumis tükati ka juttu olnud. Mulle on jäänud mulje, et foorumlane taruvaras võiks nendes asjades selgust tuua.
Taruvarga huviorbiidist jääb 2140 välja, kuid mu kunagisel 77. a 2140-l oli küll temostaat veel vanaviisi ülal alumiiniumkorpuse sees. Mis aastal see aga alla lõdvikute vahele kolis, seda mitte ei tea.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne