20-02-2007, 00:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2007, 00:05 AM ja muutjaks oli praud.)
praud Kirjutas:... mida teha porilaudade külgede punktkeevituste jälgedega. Ühest küljest oleks originaalsem jätta need jäljed alles, teisal oleks esteetilisema väljanägemise nimel nad vaja täis pahteldada. Hetkel kaldun isegi mitte pahteldamise suunas, samas porilaudade teised ja suuremad pinnad saavad kindlasti siledaks.
valdo Kirjutas:Mis on aga algselt tehasest tulles olnud tal küljes (keevitusjäljed, lohud, punktkeevituse augud, käiamise kriimud jms), neid mitte puutuda. Olgem ausad - nõukogude tehnika ei olnud välimuses nii veatult viimistletud kui Lääne oma.
madeinussr Kirjutas:Mis plaan omal selle vibratsiooni vähendamisega on? Väntvõll ilusti ära tasakaalustada?
praud Kirjutas:Väntvõll on uus ja peaks olema tasakaalus.
Tsitaat:Mootoriga seonduv on samuti üle värvitud kuumakindla alumiiniumvärviga:
klaabu Kirjutas:...kärnpingis likvideerisin koos kelladega põskede viskumise. ja TASAKAALUSTASIN väntvõlli nagu seda juba sadakond aastat tehtud on. asetasin väntvõlli koos kolvi, sõrme ja rõngastega horisintaalsetele teravaservalistele tugedele, puurisin kepsu alumise pea raadiusel selle vastaspoolele väikese augu ning riputasin sinna tasakaalus olemiseks vajaliku lisaraskuse. selle järgi arvutasin vajaliku koefitsendi ja kuna see lubatust veidi erines, siis sai põske üks auk puuritud.
loodan, et selle TASAKAALUSTAMISEGA sai nüüd selgeks... kui neid valemeid vaja on, siis olen nõus neid lahkelt jagama...
praud Kirjutas:Ja nagu ma lugenud olen, kasutatakse ühesilindriliste mootorite puhul kompromissvarianti, ehk vända vastukaalude mass valitakse selliselt, et too tasakaalustaks ka umbes 50% üles-alla liikuva massi inertsjõudu ü.s.s. -s. Nii et kokkuvõtvalt ei saagi ühesilindrilist oma iseloomu tõttu kunagi täielikult tasakaalu, vähemasti mitte originaalsena. Sellest lähtuvalt ma väga ei paanitseks nende milligrammide tagaajamisega, sest tänavasõidul need mingit rolli küll ei oma.