Alustades neist vanadest kuivadest happeakudest, võib öelda, et nendest pudelitest on džinn ammugi lahkunud ja neid võib veel muuseumi eksponaadina kasutada. Kunagi, kui asi seda väärt, võib ka vanasse kesta ka uue aku sisse ehitada. Kas nüüd see osta.ee surnud loom seda 500 EEK väärt on, pole ma küll kindel
Kloostrimetsa motopoodi pidi aga tulema lähinädalatel väidetavalt just IŽ-le esteetiliselt sobilikke akusid. Kui ma ei eksi, oli kord minu poolt nähtud isend samuti pealt pigiga valatud ja midagi 9Ah kanti.
Rääkidest sellest poest ja nende pakutavast kodarratta rihtimisteenusest, siis mina sain küll pettumuse osaliseks. Esiteks läks aega 2 nädalat maksimaalselt lubatud nädala asemel ja tagatipuks olid mu kenasti värvitud veljed väga paljudest kohtadest kriimustatud, mõnest kohast lausa suured tükid värvi maha kraabitud
Samuti ei käiatud maha mutritest välja ulatuvaid kodarate otsi. Aeg ajaks, aga teiste töösse võiks küll ausalt öeldes paremini suhtuda, mitte lammutada võtmega mööda velge kuidas juhtub. See pole muidugi poe süü, küll aga seda teenust pakkuva inimese suhtumise asi. Väga kurb igatahes. Nüüd peab hakkama värvi parandamise ja poleerimisega tegelema, sest otsast peale värvida ka ei viitsi rattaid. See see on, anna midagi teistele teha ja...mistõttu järgmised kodarrattad kavatsen ma igatahes ise koostada. Pildilt muidugi need kriimud välja ei paista, sest see on tehtud piisavalt kaugelt. Samuti ei paistnud kohe need defektid välja ka poes, kuna veljed olid kilesse mässitud. Järgmine kord sinna sattudes igatahes saab sel teemal vesteldud.
Ja veel viimased triibud:
Hetkeseis on selline, et kohe-kohe lähevad kroomimist vajavad detailid kroomimisse ja siis millalgi saab juba hakata ratast kokku panema
Nagu praktika näitab, on kõige aeganõudvam ja raskem osa taastamisel see logistiline pool. Näiteks üks paras peavalu oli tuvastada poltide arv, mõõtmed jne, mis IŽ-56-l on kroomitud. Esmalt vaadata üle olemasolevad, leida poodidest puuduvad, neid eeltöödelda jne. M7 mõõtu poldid olid mu rattal enamuses puudu, õnneks Baltic Bolt pakub ka sellist mõõtu, esmalt tundus see üsna utoopiline teema olema. Lõppkokkuvõttes tahaks ju ühe korraga kõik jupid viia kroomimisse, nii, et kokku pannes ei jääks midagi puudu