Tere!
Tänud piltide eest! Kas keegi oskab kommenteerida tööriistade 12-16
kasutamisotstarvet? Eks kui oleks need vidinad omal olemas leiaks ka koha kuhu neid istutada, hetkel on see seis olematu.
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=27370
Mida nende Indrek-u pildil näidatud tõmmitsatega tõmmati?
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=27382
Hetkeseis on siis selline, et kõik trossid on nüüd valmis, mõningane pildimaterjal ka asjahuvilistele:
Piltidelt on näha, et ujukikamber on karburaatoril puudu. Sellega on see lugu, et ma pole kindel, kas 1959 aasta ratta K28Д karburaatoril käis suur või väikene ujukikamber. Targemad võiks kommentaarida. Mõlemad ujukikambrid on olemas, kuid selle suurema kaan on mingi nipiga ära sindrinahk kadunud, ja kohe nii, et no tee või tina...tuleb vist teist otsima hakata. Hetkel on peal K28Б, kuid see saab kohe asendatud, kui K28Д isend klaaskuuli puhastusest tagasi saabub. Ega neil muud vahet pole, kui K28Д on 1mm suurema läbijooksu kanaliga.
Täna sain kätte ka teise saadetise Saksamaalt, milles sisaldusid BK350 mõningased detailid ja aku kinnitusrihm tulevase aku tarbeks:
Rubriigist "kaubanduslikud teadaanded ehk mis meil jälle puudu":
• Tööristakoti sisu võib lahkelt pakkud
• On kellelgi ideid, kust leida tagasadula sanga jaoks kattekummi? See peaks olema pealt sooniline must kummivoolik, nagu rubla ajal olid aiakastmisvoolikud. Siseläbimõõt ca. 20mm.
• Kui kellelgi leidub selliseid vitsasid, siis...
Säändseid saab tellida Saksamaalt, aga paraku pole need terasest, vaid alumiiniumist. Need mis on terasest, on liiga lühikesed ja kahe "silmaga." Kolmas ja üldsegi mitte võimatu variant on need ise teha, hetkel olen nende asemel kasutanud plastik juhtmesidemeid, et juhtmed-trossid koos ikka püsiks.
• Korraliku sihverplaadiga spidomeeter 56-le oleks abiks.
• Ja sellised asjad korralike ribidega pakuvad tõsist huvi:
Priit