IŽ-56 uuele elule

praud Kirjutas:Ilmselt neil loetletud põhjustel on see detail vähestel süütelukkudel üldse säilinud.
Mul ka see alles, ning plastikust hoopis...
Vasta

mrt36 Kirjutas:
praud Kirjutas:Ilmselt neil loetletud põhjustel on see detail vähestel süütelukkudel üldse säilinud.
Mul ka see alles, ning plastikust hoopis...

Kas sa ei tahaks teha pilti oma süüteluku plastikkattest ja siia üles eksponeerida? Mind huvitaks see igatahes väga.

Priit
Vasta

praud Kirjutas:Kas sa ei tahaks teha pilti oma süüteluku plastikkattest ja siia üles eksponeerida? Mind huvitaks see igatahes väga.

Priit
Ikka, nädalavahetusel tegelen sellega Smile
Vasta

illi123 Kirjutas:Kas selline peegel oli laialt kasutusel?
Niipalju võin väita, et Voshod 2-l oli see tehasevarustuses.
Vasta

Siin on pildid minu 56'e süüteluku kattest Smile
Vasta

mrt36 Kirjutas:Siin on pildid minu 56'e süüteluku kattest Smile

Tänan piltide eest! Lootsin näha midagi uut, aga paraku ka sinu süüteluku liugkate on silumiinist, mis annab veelkord kinnitust, et seda tüüpi luku katetel olid ainult silumiinist liugurid. Minu oma nägi ennem kroomimist täpselt samasugune tumedaks oksüdeerunud välja. Kui ei usu, proovi liugkatet mõne mittenähtava koha pealt kriimustada teravama esemega (ära seda haruldust muidugi riku Smile ).

Priit
Vasta

praud Kirjutas:(ära seda haruldust muidugi riku Smile ).
Priit
Seda ma mötlengi, et kuna ma ei tee oma Iþ'ist 100% originaali ega midagi, siis äkki keegi suurem tahtja tahab endale ja annab midagi vastu?
Vasta

Nonii, värskendan oma teemat teabega, et jäänud on ainult summutite kerge viimistlemine ja värvimine, muud sõlmed on praeguseks hetkeks valmis. Summutid on nõudnud seni kõige rohkem kannatust ja tähelepanu, kuna uusi pole ju kuskilt võtta ja tuli seega võimelda vanadega. Sai mõlke välja tõmmatud, täis keevitatud ja nüüdseks on nood kuumakindla (kuni 500C) värviga ka üle krunditud. Peenviimistluse teen ilmselt autopahtliga, sest muid ideid pole. Jääb loota, et see väikestes kogustes siiski püsima jääb - loodetavasti ei lähe summutid liialt kuumaks.
Pea sama palju vaeva nägin esilaterna värvimisega Toungue Mingil kummalisel kombel juhtus 3x järjest värvimisel mingi jama - küll läks värv jooksma, küll tolmutati kuivav värv ära ja ühel korral olin ise vähe laisk püstoli puhastamisega. Laterna juures ei meeldi ainult hetkel signaallambid, mille alumiiniumääriste kvaliteet ei ole mulle meelepärane. Neid otsin edasi.
Muudest tegemistest rääkides sai taastatud ning värvitud pasun, värvitud õhufilter, -rattapump, valmistatud ja värvitud kõik juhtmete-trosside metallklambrid ning tehtud muid nipet-näpet, kuid aega nõudvaid töid (a la süüteluku katte ettevaatlik kokku neetimine, viimase liugurile õige läbimõõduga vedru ja fiksaatorkuuli leidmine jne jne). Laternasse suubuvate juhtmete ühendamisel sai tuvastatud ka üks väike näpukas lätlaste valmistatud juhtmestikus - üks teatud juhe oli valet värvi, õnneks jõudis too siiski kohta, kuhu ta pidi jõudma ja elektriliselt on asi toimiv. Lihtsalt juhe oli rohelise asemel kogemata kollaseks värvitud. Sai ka üle kontrollitud kõikide elektriliste sõlmede funktsionaalsus, et aku tekkides üllatused ees ei ootaks selles vallas.
Rattapumbaga seoses on puudu viimase vooliku ventiili ühendusotsik ja otsin endiselt kaitsmepesa, tööriistakomplekti ning sisselaske kanalite silumiinkatteid (korralikke).
Kui summutid külge saab, mis võiks üsna lähiajal juhtuda, siis valan mootorisse mahla sisse ja läheb ratta käivitamiseks ning esmaseks karburaatori, süüte ning relee-regulaatori häälestuseks. Kui see tehtud, siis proovime ka musta numbri võimalust.

Priit

               
Vasta

Tere

Väga ilus ratas. Kuid ka üks küsimus. Nimelt mis aastani toodeti selliseid kinniseid tagumisi amorte?

Indrek.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

indrek1000 Kirjutas:Tere

Väga ilus ratas. Kuid ka üks küsimus. Nimelt mis aastani toodeti selliseid kinniseid tagumisi amorte?

Indrek.

Tere!

Ei ole vene mootorrattaajaloo spetsialist, kuid mulle tundub, et kuni Jupiter-3/Planeta-3 olid sellised tagaamordid kasutusel, seega midagi 80-ndate keskpaigani neid ilmselt ka toodeti.

Priit
Vasta

need kontrolltulede katted (punane ja roheline) saad poolast tutikad a la 1 EUR tükk, sisemise alumiiniumserva valtsid ise kruvika vms ja tulemus jääb väga kena. Kui hätta jääd siis kontakteeru, endalgi lähiajal üks tellimus teele minemas. Ilus ratas! Tore et ka pisidetailidele piisavalt tähelepanu pöörad, sellega peaks must number tagatud olema, kindlasti esita ratas valmides ülevaatamiseks!
Edu veelkord!

militaarmootorrattur
Vasta

Tere!

Mõned küsimused suurele ringlile. Ehk oskab, saab ja tahab keegi teist mind aidata järgmise info ja piltidega:
- Kas kellelgi oleks võimalik teha pilte kaitsme pesast, mis IÞ-56-l ja ilmselt paljudel teistel selle aja ratastel kasutusel olid. Koosneb kahest eboniidist (vms) poolest ja fikseeritakse plekkhoidiku vahele. Hädasti oleks vaja selline leida ja ilma selle infota ei tea ma seda detaili ka otsida.
- Kas kellelgi oleks võimalik teha pilte akukarbi sisust. Nimelt huvitaks kuhu ja kuidas kinnitus aku fikseerimise kummirihma alumine ots.
- See küsimus pole küll eriti oluliste killast, aga pikemat aega on rippunud too õhus ja seni pole lahendust leidnud, ega kuulnud. Nimelt olen näinud pilte IÞ-56-st (vähemalt 2-e ratast), milledel on summutite tagaosas, pealpool, kroomitud ja külge needitud mingisugused sildid. Kas on kellelgi aimu selliste siltide otstabest? Hetkel pole pilte käepärast, aga ma võin nood õhtupoole lisada.

P.S. Summutite eeltöö lõppes eile, sai neid kerge pahtlikihiga sirgemaks silutud ja uuesti kuumakindla kruntvärviga kaetud. Nüüd peavad nad vähe aega kuivama, ilmselt teen ka paarisajakraadise kuumaðoki neile ja siis varsti saabub see tore päev, kui summutid alla ja asi nii palju valmis, et aku peale ja proovima Smile

Priit
Vasta

praud Kirjutas:- Kas kellelgi oleks võimalik teha pilte kaitsme pesast, mis IÞ-56-l ja ilmselt paljudel teistel selle aja ratastel kasutusel olid. Koosneb kahest eboniidist (vms) poolest ja fikseeritakse plekkhoidiku vahele. Hädasti oleks vaja selline leida ja ilma selle infota ei tea ma seda detaili ka otsida.
Iz-i kaitsmepesa peaks olema identne sellega (K-175 omaga):

http://galerii.tsiklitall.org/displayima...=39&pos=20
-
http://galerii.tsiklitall.org/displayima...=39&pos=21
Vasta

praud Kirjutas:- Kas kellelgi oleks võimalik teha pilte akukarbi sisust. Nimelt huvitaks kuhu ja kuidas kinnitus aku fikseerimise kummirihma alumine ots.
Kas sellel fotol on Sinu jaoks mingit uut informatsiooni?
Vasta

Tänud vastajatele! Lisan pildid siis siltidest summutil, mida silmas pidasin, kui keegi peaks veel huvi tundma.
       
Ühe soomlase musta 56-e fotot olen samuti näinud nende siltidega, aga seda pole hetkel selles arvutis käepärast.
Esimese hooga tuleb see kaitsmepesa ilmselt ise treida ehk hiljem leiab ka originaalsena.
Kas sellel fotol on Sinu jaoks mingit uut informatsiooni?
On küll, kui selline kõrv peaks olema ka minu 56-e akukarbis. Nimelt on mul see jubin sealt puudu ja tuleb mingi nipiga lisada.

Priit
Vasta

See sumbutil olev vask plekk tundub olevat koos pühendusega ja esimesele omanikule.See tsikkel on kas tellimusena kellelegi valmistatud,kingitud.
Kui eksin ,siis parandage aga sellist birkat ei tohiks olla seal.
NB! Ärge PALUN uskuge kõikke mida pakub tänapäeva internet,raamat on see ,mis tõe päevavalgele toob lõpuks.

lugupidamisega

:I M Back
Vasta

Tegin Ka mõned pildid 56-st ,ehk on abi
http://www.album.ee/album/30041015/50104514[/url]
Vasta

Hinkus Kirjutas:Tegin Ka mõned pildid 56-st ,ehk on abi
http://www.album.ee/album/30041015/50104514[/url]
Siin on tegu uuemat tüüpi küljekarbiga, kus akut hoidis oma kohal karbi ülaosas näha olev vedruplekk. Vanemat tüüpi karbi sisu on oluliselt erinev. Samas on Sul säilinud vähemalt pool kaitsmepesast!
Vasta

Tegin kah kaitsmest pilti:
http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/25032451
http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/25032453 ( omad märkmed lipikul kirjas Wink )

Telefoniga klõpsatud, sellepärast ka selline kvaliteet.

Indrek.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

Tere!

Vahepeal tegemistes pikk paus, aga tänase päeva seis on selline, et IÞ-56 töötab ja sõidab. Esimene käivitamine oli paljulubav, sest niipea kui bensiin paaki sai ja aparaadi hingamisteedesse jõudis (paar korda lõin ka mootorit tühjalt ringi sussklapp lahti), läks too esimesest löögist kohe käima Smile Käib teine kenasti, kõik käigud töötavad ja edasi läheb ka nagu peab, aga peale mõningast töristamist selgus paar puudujääki, nimelt ujukinõel ei pea praktiliselt üldse ja generaator ei soovigi akut laadima hakata - laadimise tuluke põles ja jäigi põlema sõltumata pööretest. Viimane tõsiasi tegi vähe rohkem murelikuks. Generaatori ja relee-regulaatori koosluse peab nüüd kiirelt luubi alla võtma ja mõned testid korraldama. Ainuke vana ja tundmatu suurus on rootor, kuigi visuaalselt ei tundunud too küpse olevat, aga kes seda sisemist ilu teab.

Priit
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne