Niisiis, harjad said vahetatud, ratas käima löödud ja punane tuli põles jätkuvalt edasi. Sai siis võetud aega mõelda ja vahitud generaatori august sisse, kui tuli üks mõte, mida võiks veel proovida. Nimelt olin ma generaatori staatori mähised välja kiskunud, korpuse lasknud ära tsinkida ja kõik uuesti kokku monteerinud, kuid mähiste otsad ühendasin Я ja Ш klemmidele põhimõtte järele, et Ш klemmile lähim mähise ots temale jne. Paraku ei pidanud see teooria vett ja tegelikult oli vaja mähiste otsad ümber tõsta. Pärast seda hakkas generaator voolu tekitama ning laadimise tuluke kustub momentaalselt mootori käivitumisel. Pisiasjad, mis kipuvad kahe silma vahele jääma
Peale esimese 17km läbimist hakkasid ka muud pisivead välja lööma, sest vibratsioon juhtis tähelepanu vähe lõdvemalt pingutatud ja mõnedele üldse pingutamata jäänud sõlmedele
Panin tähele seda, et ega see mootor nii väga seda vibratsiooni sõites ei teegi, käib kenasti sirinaga ja rahulikult kui hoog on sees. Vibratsioon on silmmärgatav tühikäigul ja kohapeal tuuritades. Viimast ei tasu üldse harrastada, sest kui mootor väga pöördesse lasta, ei taha too eriti kiiresti maha rahuneda
Eks väntvõll ole ka paras jurakas sees.
Muude pisiasjadena jäi silma, et pasunale meeldib töötada pigem seal 7V kandis kui allpool, ehk tuleb teist reguleerida, tagaratas tahab ülepingutamist hargi vahel, tagautule korpus kipub liikuma liialt vabalt oma alusraamil ja spidomeetri valgustus ei ole pidevas kontaktis kas ühe või teise klemmiga.
Mõned fotod ka peale esimest 17 kilomeetrit.