01-10-2008, 13:52 PM
Nüüd peaaegu aastake möödas ja traktori ehitus edenemas. Lähiajal
panen pilte üles senisest ehituse käigust.
panen pilte üles senisest ehituse käigust.
Romka Kirjutas:*Kasti kõrgus- pole probleemi olnud. Kui vaja eriliselt madalat tõstekõrgust, siis selleks näiteks lõunaeestis sellised päris oma nimega eriti madalad järelkärud. Nimi hetkel ei meenu aga see oli päris lahe.
(22-06-2011, 09:36 AM)v6sa Kirjutas: Mis aga ülekandesse puutub, siis ma millegipärast usun, et see mootor suudab autot pädevalt edasi veeretada ka mingi 1 krpm juures. 1 krpm väntvõllil annab:suhtkoht head teadmised. Peaülekanne on aga masinal 3,25 asemel 3,72 ja viidatud 9..10km/h@1000rpm tuleb originaalse 15" veljega. 13" ei lähe kumbagi otsa, 14 juba mahub.
1000/3,25/3,55=86,midagi pööret rattale minutis. Kas sellele preparaadile 13" velg alla mahub?
(09-09-2011, 21:44 PM)meli666 Kirjutas: Ilmselt see hiinlaste enda lehel olev on ikka õige.
Oleneb muidugi mootorite ehitusest ka, aga mingi ettekujutuse võrdluseks saaks vast kuubikutest ka leida. Hiinlane 407 Cm3, Zid...?
(10-09-2011, 14:18 PM)Tift Kirjutas: Noh, hiinaka otsaaretamisel... kuda sul see ülekanne seal käib.. kui ta otse k-kasti otsas pole vaid on mingi vaheülekanne, siis rihma/ketirataste suuruse muutmisega saab ju kiiruse/jõu vahekorda muuta ja sel juhul peaks hiinakaga hakkama saama.
(10-09-2011, 17:58 PM)meli666 Kirjutas: Üks võimalus oleks veel uurida veoautolammutustest furgoonide külmutuskompressorit käitatava diiselmootori hinda. Tavaliselt on nad 3 silindrilised ja sellised mõnusalt väiksed. Olen sellist näinud aiatraktori peal, VW oma veel. Eeliseks võrreldes vene D21 see, et soojendusküünlad ka olemas ja talvel ei ole probleeme. Samas miinus ka, et vedelikjahutusega ja radikas ka vaja põkale paigaldada.
Iseasi muidugi, et mis hinnaga selle kätte saaks.