(07-07-2011, 08:28 AM)saarrand Kirjutas: Kui sul teravõlil ja sellel pukil mdagi viga pole, siis miks sa ta uue ostad? Kohler mootor on tõesti väga hea, mul on ta YardMani peal, 16,5 hp oma ja on tõesti üli töökindel, pluss see, et ta on sundõlitusega. Iseasi, kas Kohler Stigale aiste vahele istub, kas rihmad saab õigesti paikka jms probleemid, kuid eks väikese ehitamise käigus saab kõik paikka ja liikuma panna.
Ühel teravõllil on liistusoone ära kulutanud. Keevitasin täna selle täis ja treisin ära. Nüüd vaja otsida keegi, kes uue soone freesiks. Sellega nüüd korras.
Kohleril võll ja kinnitusaugud samad. Ainult summuti väljund peaks teise koha peal olema. Nii et toru tuleks ainult uus teha.
Kas Yardmanil peal samuti Courage seeria mootor?
(07-07-2011, 12:52 PM)diesel Kirjutas: täiesti hämmastavaid asju müüakse. tutikad pakendis ja garantiiga igasugu erinevad koned (diislid mõistagi, juba kasutajanime järgi mulle hingelähedased) vahemikus nii 8-12 hobust massavad üldjuhul 300 pluss kopikad euri.
Kust sa nii odavaid mootoreid näed? Odavaim diisel Hortuluses 800.-
Diisel oleks ilmselt hea küll. Kütusekulu ühe potiga olematu.
Kahju, et hiinlased veel vertikaalvõlliga 15hj mootoreid järgi ei tee. Horisontaalvõlliga täitsa olemas, aga vertikaali ei ole veel kusagi näinud müügis.
Täna sain jälle mootorit aega vaadata ja avastasin sellise asja. Kuigi väntvõlli balansiiri raskuse saaled tundusid korras olevat, siis ometigi see nii pole. Panin selle raskuste kupatuse väntvõlli külge ja kõva lõtk on saaledes sees. Juba silmaga pildilt vaadates näha seda vahet. Käevahel raputades koliseb kõvasti. Ilmselt sealt see kolin mul tuligi. Muidu kepsul endal lõtku ei tundu, kasutades meetodit, silm on sirkel, nina vinkel ja ...
Neid balansiiri saalesid vist eraldi ei müüda ka. Huvitav, et selline lahendus on välja mõeldud. Kas siis ainult teisele poole raskuse valamisest ei ole piisanud, et kaalujaotus oleks paigas.
Kokkuvõtteks remontida seda mootorit mõtetu. Lähen uurin Stokkerist mõnipäev, palju tihendite komplekt maksab. Kui väga hull pole, siis kokku tagasi ja jookseb vast selle hooaja lõpuni ära. Õlikulu ka väga hull polnud, kuskil 2-3 liitri bensiini kohta läks karterisse kriipsuvahe õli
.