No ei ole kerge see Kohleri paigaldamine sellele põkale.
Esiteks tuli siis ringi teha mootori katet toetav esimene kronstein- kõrgemaks ja toetusosa tahapoole. Esimene pilt.
Teiseks, kuna mootori silindrikaane osa juppmaad pikem ja jooksis akukasti ja paaki sisse, siis sai raami otstesse tehtud pikendused ja
stangeosa tahapoole viidud. Asi sai tehtud selliselt, et raami ega originaal kronsteine ei puutunud üldse. Tegin lihtsalt poltidega kinnituvad vahetükid vahele. Selliselt ei rikkunud tehase pulbervärvi ka ära, lisaks boonuseks veel see, et kui vaja, saab algse seisukorra kergesti taastada.
Teiselt pildilt ka näha, et õhufiltrit enam ilma ratast äravõtmata kätte ei saa. Lihtsalt ei mahu kaan vahelt välja.
Kolmandal pildil näha, kui väike vahe tuli jätta klapikambrikaane ja paagi-akukasti vahele, et üldse mootorikatte kaan pikkuse poolest peale mahuks.
Neljandal pildil siis näha, kui palju on mootor pikem ja palju kaane osa tuli nihutada mootori äramahtumiseks.
Viiendal pildil näha siis lõpptulemus.
Nüüd probleemidest, mis vaja veel lahendada.
Nimelt kuna kaane osa läks kõrgemaks, siis uus häda. Keerates jookseb istmenurk kattesse sisse. Eriti hullult veel siis, kui esi ja taga sild vertikaalis ka veel liigub. Näha see probleem kuuendal pildil.
Istme kõrgemaks tõstmisega asja ei lahenda, jalad ei mahu istme serva ja rooli vahelt enam läbi. Seitsmes pilt.
Ajutiselt sai pandud looreha iste. Sobib ideaalselt, kuna ta on tagant ümariku kujuga, istmenurk ei keera kattesse sisse. Kaheksas pilt.
Üheksandal pildil näha siis kahe istme erinevus. See polstri osa paksus võiks olla tunduvalt õhem, samuti, kui nurgad oleks ümarikumad, siis sobiks see iste ideaalselt.
Kuna see raideriga kaasasolnud iste on hoopiski Tööriistamarketis müüdav traktorile mõeldud, siis ega ta originaal mootorikatte kõrguse korral ka väga ei sobinudki, keegi on nurki juba enne mind äärtest maha käianud.
Vaatasin, et osadel murutraktoritel on kasutusel väiksem iste, mis alt nurkadest rohkem ümarik ja tuntavalt kitsam. Ilmselt seda saaks panna. Kümnes, üheteistkümnes pilt.
Veel olen mõelnud, et MF 70 käru iste on ka seljatoega ja vast päris mugav. Viimane pilt. Kellel olemas selline iste, võiks istme alumise osa pikkuse ära mõõta, samuti oleks huvitatud istme alumise poolringi diameetrist.
Või kui kellegil on põkal peal selline alt ümarikum iste, siis võiks oma margi siia kirja panna ja saab uurida, kas saab äkki sellist tellida. Vaatasin, Husqvarna murutraktoritel kõigil selline tagant alt kandiline iste, mille nurk saab takistavaks teguriks.
Leidsin, et Stigal on olemas ka selline iste:
http://www.stiga-ersatzteile.de/2007/FRO...20709.html
Pildil Nr 1 iste. Kui järsku kellegil sellise istmega masin kodus olemas, siis võiks samuti mõõdud kirja panna. Maksab teine omajagu, ei tahaks huupi tellida. Selline peaks sobima vast teoreetiliselt ilusti, pole taga külgedel teravaid istmenurki.