aga paar asja küsida vaja. Siis oleks selgus majas. Autoks VW Golf 3 1,8l 66kW 1995a. Kütust läheb ca 10l 100km kohta. Vigadest välistan kohe lambdaanduri, see töötab. Edasi on tume maa, ise kahtlustan kahte asja, kas katalüsaator on saasta täis (lühikesed sõidud on mul) või hammasrihma vahetusega läks miskit valesti.
Minul andsid kunagi mersul need imeküünlad sama nukra tulemuse, peale mingite arhailiste küünalde paigaldamist unustasin küünlamure üldse ära, ilmselt pärandasin selle järgmisele omanikule.
Eks peab sammud siis poe poole sättima mis siin ikka. Üle üldse on see Golf kuidagi imelikult bensiini tarbinud mõni kord vähe, siis jälle palju. Eks nahktihend rooli ja pedaalide vahel ka eriti ökult ei sõida aga niipalju ta ikka ei tohiks võtta
(13-06-2012, 22:53 PM)JaakH Kirjutas: eks rändavad ikka tavalised peale, need on rahulikult mingi 3 a peal olnud juba
*********************************************
Golfil (2) tavaliselt vahetatakse küünlaid 20000 km läbimisel ja süütejuhtmeid 40000 km läbimisel. Tehase manuaali järgi. Toyotatele pandav iriidium küünlad kestsid 80000 km aga need maksid krooniajal ka 280 eek tk .
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
(13-06-2012, 22:51 PM)dad Kirjutas: Minul andsid kunagi mersul need imeküünlad sama nukra tulemuse
Golfil on need "imeküünlad" originaalid. Kui keskelektrood ikka kolmnurkseks juba kulunud on, siis vahetusse ja kogu lugu.
Üks tüüpiline asi, mis siin teemas veel mainimata, on temp. andur (antud isendil 4 klemmiga, asub jahutusvedeliku flantsi sees plokikaane küljes; see hakkab ajapikku veid valetama, aga mitte nii palju, et ECU sellest aru saaks ja veakoodi genereeriks).
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2012, 10:18 AM ja muutjaks oli Tegelane5.)
Autodata järgi, võib suurenenud küttekulu monopritsel, põhjustada ka mitte töötav kollektori soojendus. Vähemalt lühikeste otstega võiks see loogiline olla, kuigi vist mitte niipalju.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Tagantjärgi tarkusena võin öelda, et oli ka minu Seatil analoogne jama ja viga ei leitud pikka aega. Ja lõpuks siis keegi tark avastas ,et seal on veel kusagil välisõhu temperatuuriandur ja see oli juhtme otsast lahti tulnud. Arvuti ei osanud küttesegu arvestada ja panigi segast. Pärast uue juhtme paigaldamist oli kõik korras. Armatuuris küll on ka välisõhu temperatuur, aga see ei ole selle anduri kaudu.