Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kuidas Opeli etteandepump käivitust saab?
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Etteande pumpa ei tohiks tal üldse olla, kõrgsurvepump ainult, nii olen ma asjast aru saanud.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
No pumbast saaks karterisse kütus siis, kui nii pumba korpus, kui ka mootori plokk oleksid samast kohast füüsiliselt vigastatud. Heameelega ei tahaks seda uskuda, kuid tõesti, kontrollinud veel pole.
Postitused: 5,266
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Kui ülemine ots OK ja kõik silindrid töötavad siis peale kõrgsurvepumba eriti muid võimalusi ei jää...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,062
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Omal selline kogemus,et kütus oli kuskilt lennuväljalt pärit ja ei põlenud kõik silndris ära ning õlirõngas kaapis põlemata osa õlisse ja õli tase tõusis pidevalt.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Kütus on tanklast pärinev, enda teised autod on sama diisliga sõitnud. Tuleb ikkagi pumba kallale minna ja vaadata mis paistab.
Postitused: 10,695
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
128
09-11-2012, 17:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2012, 17:55 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kust saab KSP ajami? Kui ajamivõllist on pääs karterisse (või üleüldse kuhugi mootori kõhtu), siis võib sealtkaudu ka kütus jooksu panna.
Kuigi lekkiv pihusti on tõenäolisem... Samas peaks see ka stendis välja tulema.
Kas kõigis silindrites on kompressioon võrdne? Kas kõik silindrid ikka käivad võrdselt? Äkki on auk kolvis ja kütus ei põle korralikult ära?
Kindlasti peaks see ka mootori käigust/võimsuse puudumisest märgata olema.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Kõrgsurvepump saab ajami mootoririhmalt, kolvid olid väljas ja olid korralikud. Kompressiooni, tõsi, pole kontrollinud.
Postitused: 770
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Kuskohas sellel mootoril pihustid asuvad? Kui nad on klapikambrikaane all, siis võib olla sama süsteem, kui opeli 2,0 diislil.
Nimelt on opeli 2,0 diislil pihusti ühenduse kõrgsurvetoru ja tagasivooluga, mõelnud välja üks eriti väärastunud fantaasiamaailmaga insener. Seda süsteemi on sõnades raske kirjeldada. Pihusti peal on sellel mootoril 2 ava. Sinna peale käib nagu kaaneks teine detail, kus keskmine kõrgsurve ava peab olema kohakuti pihustiga ja äärmisest avast käib pihusti tagasivool. Kogu seda perverssust hoiab koos õnnetu kummist ja plekist rõngas (mis samas on hinna poolest võrreldav kuldsõrmusega)
Lisaks on seal veel originaalis mingid eriti pehmed ja laia peaga torx poldid, mis seda kupatust vajaliku hermeetilisusega ei suuda alati koos hoida.
Ei paneks eriti imestama, kui selline kaadervärk ühel hetkel lekkima hakkab
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 610
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Kindlasti on vaja kontrollida turbo olukorda.Tavaliselt ei ela turbo sellist asja üle.
Turbo remont ja treimine
tel. 56565512
Postitused: 770
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Seda Sa paraku ikkagi ei maininud, kus need pihustid siis asuvad? Kas klapikambri kaane all või mitte?
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 770
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(09-11-2012, 21:00 PM)vadra Kirjutas: Pihusti ise on klapikambrikaane all, pealevool ja tagasivool väljas st. nähtaval.
Novot, hakkab tulema
See, mida Sina näed on jäämäe veepealne osa. Väljastpoolt vaadates ongi nii, et kõik tundub olevat, nagu normaalsel autol. "üllatused" peituvad aga klapikambri kaane all.
Kui Sul tunni ajaga õlinorm kahekordistub, siis peab seda diislit lekkima ikka palju. Võta klapikambri kaas maha ja pane käima. Peaks kohe näha olema, millise pihusti ühenduse vahelt lekib (kui ikka lekib sealt) See pole eriti suur töö ka.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 770
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
09-11-2012, 21:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2012, 21:26 PM ja muutjaks oli
korvimees.)
Häda ongi selles, et kõrgsurvetoru ei kinnitu mitte otse pihusti otsa, vaid klapikambri kaane all on veel üks eriti haige konstruktsiooniga ühendus.
Minul oli vastupidine häda. Mitte diislit ei lekkinud vaid ööga muutus tagasivoolu ühendus ebatihedaks ja sealtkaudu tiris hommikul käivitades õhu vahele, soojast peast ei olnud häda midagi.
Sõnadega on seda ühendust seal keeruline kirjeldada, aga see on üks haigemaid väljamõeldisi, mida ma diiselmootoritel kohanud olen.
(09-11-2012, 21:14 PM)vadra Kirjutas: Pihustid on maas praegu niikuinii
Kui pihustid maas, siis ju näed mis süsteemiga see ühendus seal on.
`73 Hanomag-Henschel F46KA