Teema on suletud

naljanurk 2

Kui juba masinamuusikast juttu - Rootsi külameeste rütmigrupp...

http://www.youtube.com/watch?v=lq61sM_tyck

loll on loll olla.

Jätkame siis samal rajal.

Jeep Cherokee

(07-01-2013, 19:56 PM)zazik Kirjutas:  Jätkame siis samal rajal.

Jeep Cherokee

Akkas päris hale autokesest..Big Grin

loll on loll olla.

(07-01-2013, 19:36 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  Kui juba masinamuusikast juttu - Rootsi külameeste rütmigrupp...

http://www.youtube.com/watch?v=lq61sM_tyck

Pole need nii väga Rootsi külamehed midagi, pange Tuubis päringusse "Olle Hemmingsson trio" ja vastuseid tuleb...
Näiteks see sama lugu "õigel lehel" (ligi 1,7 miljonit vaatamist)
Või http://www.youtube.com/watch?v=lddGdSFOFgA
jne

Eks neid traktoribände on teisigi.

http://www.youtube.com/watch?v=02i02czjcfs

Tänapäeva trakorit ilmselt kasutada ei õnnestu.

Zil,Kamaz ja tadšikid.Sobib vast siia teemasse.
https://www.youtube.com/watch?v=DPiy92BHG2g

(08-01-2013, 21:52 PM)v126 Kirjutas:  Tänapäeva trakorit ilmselt kasutada ei õnnestu.

Miks mitte? Tuuni sumpa sobivat heli andma ja lase käia.

Elektrooniline pritse hoiab pöörded kenasti ettenähtul ja eriti peened vennad suudavad ilmselt mootorit läbi läpaka ka "noodist laulma" õpetada... Tõsi, heitmete minimeerimisele optimeeritud mootor ei ole just nobedaim kiirendaja, kuid ilmselt teatavat efekti on võimalik saavutada...Rolleyes

Lanz, Zetor jt omaaegsed lemmikud omavad nii teatavat nostalgaiaefekti kui tõepoolest omapärast väljalaskeheli...

Muide, mulle imponeerib see:
http://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA

Mul šündis laudaš vašikaš...

http://www.youtube.com/watch?v=5RscteTVFtM

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(09-01-2013, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:  Muide, mulle imponeerib see:
http://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA

...et Pärnu kontserdimajas seda kasutada ei saaks, vajuks põrandast läbi. Mis liiki pill see on, vaskpuhkpillide hulgas pole säärast kohanud. Kooliajal oli lauluõpetajal mingi metronoom või asjake, palju pisem.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(09-01-2013, 18:00 PM)aavu Kirjutas:  
(09-01-2013, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:  Muide, mulle imponeerib see:
http://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA

...et Pärnu kontserdimajas seda kasutada ei saaks, vajuks põrandast läbi. Mis liiki pill see on, vaskpuhkpillide hulgas pole säärast kohanud. Kooliajal oli lauluõpetajal mingi metronoom või asjake, palju pisem.

Too on malmpuhkpill! Big Grin

VABANDAN ETTE ÄRA, KUI SEE JUHUSLIKULT OLNUD ON. Kui ei ole siis nautige.... http://www.youtube.com/watch?v=MejbOFk7H6c

Veel pole maha löödud

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Päris heaBig Grin Huvitav aga miks just Uaz? Sarnase käiguvahetusega autosid on teisigi...

Teenimatult on ära unustatud Eraz ehk "armeenlaste kättemaks nõukogude rahvale", millel vilumatu käsi sai ka kaks käiku korraga sisse panna. Tulemuseks olid rattad nagu betooni valatud ja ega need käigud nii lihtsalt enam välja tulla ka tahtnud. Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Käigukasti probleemidega veel üks video (vabandan kui varem olnud): http://www.youtube.com/watch?v=Uw7P0euvO-U

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(12-01-2013, 10:43 AM)Basilio Kirjutas:  Teenimatult on ära unustatud Eraz ehk "armeenlaste kättemaks nõukogude rahvale", millel vilumatu käsi sai ka kaks käiku korraga sisse panna. Tulemuseks olid rattad nagu betooni valatud ja ega need käigud nii lihtsalt enam välja tulla ka tahtnud. Big Grin
Oo jaa see käigukasti pudrunuia efekt on teada tuntud asi, vene autode puhul. Erazi häda oli selles,et üks+kaks+kolm lõtku käiguhoovastikus andsid ühe suure lõtku kokku. Tulemus oli see,et käigu üles leidmine oli paras kunst. Aga sama asi juhtub ka teiste autodega,millel on käiguhoovastik.


(08-01-2013, 21:52 PM)v126 Kirjutas:  Tänapäeva trakorit ilmselt kasutada ei õnnestu.
T25-ga peaks õnnestuma küll. DT14 või DT20 oma ühepütise mootoriga oleks ilmselt veel parem. Mosse (412) tänu oma mootori ainulaadsele meloodilisele häälele "akordionistiks" kõrvale ja ongi külabänd missugune! Kes tahab midagi vähe rajumat, siis sapaka mootori täispööretel kriiskamine käraks kitarrisoolo asemel küll. Kes aga soovib rohkem sellist etno-värki, see hankigu omale kusagilt mõni ZIS 150 või midagi sellesarnast. Kui selle R6 ilusasti ja ühtlaselt käib, on päris kena kuulata. Täpselt nagu torupill.

Puruks ja pool pööret tagasi!

No eks proovi see T-25 nii väikestel pööretel tööle saada. Aga tundub tõesti, kõlbab iga mootor.
http://www.youtube.com/watch?v=0SmRypjAUcU
http://www.youtube.com/watch?v=6ffsF_aMatw
http://www.youtube.com/watch?v=dn7hMMo_FvQ

Tsitaat:No eks proovi see T-25 nii väikestel pööretel tööle saada

Kui on hea tihe ja korralik moto käib edukalt ülimadalatel pööretel

Maximas köitis tähelepanu parkimiskella(selline papp-plastikust vigur) hinnasilt:
Parkimiskell maksab 0,5eurot,kilo hinnaga 2,68eurot.

Puutuda ei tihanud,pillan äkki varbaleBig Grin
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne