Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Meil jäi kunagi muru peal, kus oli õhuke kiht lund peal miski scania veouto kinni. Juht ei lasknud rohkem ratast ringi vaid tõime toast ahjude ja pliitide alt kõik tuha mis saime ja puistasime selle veorataste alla. Kohe hakkas suur masin ilusti liikuma. Oleks see nüüd sinna sisse vajunud, siis oleks ilmselt pahandust palju olnud.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 4,434
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(17-03-2013, 13:31 PM)Killer666 Kirjutas: Meil jäi kunagi muru peal, kus oli õhuke kiht lund peal miski scania veouto kinni. Juht ei lasknud rohkem ratast ringi vaid tõime toast ahjude ja pliitide alt kõik tuha mis saime ja puistasime selle veorataste alla. Kohe hakkas suur masin ilusti liikuma. Oleks see nüüd sinna sisse vajunud, siis oleks ilmselt pahandust palju olnud.
Sõidust tulnud soojad rehvid sulatavad momentselt oma kokkupuutepunkti lumega jääkihi. Allapanekuks olen kasutanud käepärast, isegi vana vedrumadratsit ja äravisatud neljaks rebitud sünteetilist 3x4m vaipa.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Kusjuures tuhk on tõesti vägagi libedusevastane asi. Vanasti loobiti seda ikka kõvasti kõnniteedele, eriti just puuagulites, kus ahiküte ja briketiving oli igatalvine asi. Ainus häda oli see, et kevadel sulas sellest väga rõlge pori välja. Ise sai seda viimati kasutatud, kui oli talvisel ajal vaja liigutada m424, kui garaaziesine oli jääs ja sel mingised second hand siledad suverehvid all nii, et jäi igasse lohku kaapima.
Postitused: 3,495
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
37
6x4 ja 6x2 puhul kastutatakse ka tagumiste rataste vahelisi rullikuid, mis asendavad sildadevahelist differentsiaalilukku.
Aga selline nupustlülitatav ketisüsteem kuluks igale veokile meie laiuskraadil ära.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
No nii, võtame siis sõna rullikute teemal, mis asendavad difrilukku. KristjanT jutt on vettpidav, võin kinnitada, kuna olen ise neid masinaid nii lähedalt näinud, et lähemalt pole enam võimalik. Rullikud on kasutusel ainult 6x2 veoskeemiga masinatel selle eesmärgiga, et rasketes oludes abisilla rattad läbi rulliku vedama sundida. Seda aga peab tegema väga ettevaatlikult. Koormaga polnud eriti soovitav neid kasutada kuna rataste läbilibisemise korral rullik ei suutnud abisilla ratast enam ringi ajada ja lõhkus rehvil mustri maha. Tulemus: kahel rehvil protektor kas täitsa maas või totaalselt rikutud. Hea kui rehv ise terveks jäi. Nende rullikute kohta kehtis ütlus: "Mõistliku kasutuse printsiip".
Zazik väidab, et on kasutusel rullikud ka 6x4 veoskeemiga masinatel. Küsiks, mis eesmärgiga? 6x4 masinad blokeerivad ennast ju täielikult. Sillad on blokeeritavad, sildadevaheline diferentsiaal on blokeeritav. Jäigemat asja pole enam võimalik välja mõelda. Mida teeb seal veel rullik?
Väideti, et abiks nõrgale blokeermehanismile. Väheusutav. Ainus auto mille blokiraator oli nõrga ehitusega on vana Scania 124 komplektis sillaga millel puudus külgülekanne. Nende sildadega aga polnud võimalik ehitada 6x4 veoskeemi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Selle rulliku pärast pole vaja meelt heita.Olen ise ühe platvormi peale tõstnud 6x4 masinale mis pärines 6x2 pealt. Rullikute võlli lõikasin gaasiga läbi ja viskasin minemaaga aga kogu mehanism jäi peale. "Kurejalad" keevitasin kinni, et nad ei hakkaks alla vajuma ja kogu moos. Küljelt vaadates jäi mulje et sellel masinal kasutatakse rullikuid.
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Ega Daffi jutule polegi väga midagi lisada. 6x4 masinal ei saa olla abirullikutel mitte mingit eesmärki, sest mõlemad sillad kui ka sildadevaheline diferentsiaal on võimalik lukustada ja siis ei ole rullikutega mitte midagi teha. Rullikutega rehvide lõhkumise jutt on ka tõene, väga levinud probleem.