02-07-2013, 10:27 AM
Projekt: MTZ80L 1987a. ---> Mtz82 Turbo Luxury
03-07-2013, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2013, 09:37 AM ja muutjaks oli AhtoP.)
(01-07-2013, 17:14 PM)deeremees Kirjutas: Pilt kus KUN kopp, on tagaplaanil ka üks Mtz. Kas tema ka töös või seisab niisama. Huvipärast küsin siis
See traktor on ostetud minu traktori esisilla doonoriks vist 2010 aastal . Kabiin oli pooleks roostetanud ja mootor sodi. Võtsime sealt vedava esi-silla ära ja jäi kurvalt seisma. Sügisel aga tuli tuhin peale ja sai sinna peale pandud minu masina originaal kabiin, mittevedav esi-sild ja kuna kuuris vedeles üks korralik 82-helt pärit mootor, siis sai ka see sinna peale pandud. Praegu on masin tehniliselt korra(pabereid ei ole ja tuled puuduvad, muu on ok)( ja vahest harva teeb mõne rulli tõstmise(paar kuuri on väiksed ja suure kabiiniga ei mahu sisse). Aga kuna praeguseks on ehitatud ligemale 1000 rullile uus angaar ja väikseid kuuer ei kasuta, siis seisab enamuse ajast niisama.
Suveti käib mõni tuttav vahest heina vedamisel abiks, siis teeb ka veidi tööd.
(02-07-2013, 10:07 AM)Bennet Kirjutas: Mtz 100/102 on ikka ratastega. Esimene turboruss. Teine generatsioon omas juba tehasest toonklaaside ringi tervel kabiinil.
Jõudsin selle teadmiseni tegelt ka ise juba. Aga eks paistab, kas jääb kestma, või peab midagi juurde leiutama.
Traktori radikas on väsinud. Sai veidi lapitud, kuid üldiselt tuleb uus kärg osta.
Eile sai niidetud täies niiduki kooseisus. Positiivne on see, et enam pole absoluutselt jõu puudust(115Hp on niidukile ette nähtud), aga halb on see, et traktor on liiga kerge.
Suure rohu korral tirib traktori esi otsa maast lahti kergelt. Kogu aeg peab vastu keerama. Muidu kütab rohu sisse
Vaalur käis ka järgi ja esimeded rullidki tehtud.
8,55m elukas.
07-07-2013, 22:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2013, 22:34 PM ja muutjaks oli AhtoP.)
Kuna vana radikas oli "väsinud", sai asemele pandud uus. Agromarket pakkus vist viite erinevat varianti. Kõige soodsam 120.- ja kõige kallim 350.- Hiinaksat ei julenud võtta ja sai ostetud ikka originaal radikas, et saaks ka palava ilmaga kasvõi künda.
Ise tehtud Intercooleri kornsad tuli ümber teha, muus osas sobis ilusti.
Argromarketis jäi silma eelmainitud belarus 100/102 haakesüsteemi osad. Ja peab tõdema, et on jah hulka jämedamad. Kogu süsteem on oluliselt massiivsem ja paljud kronsad paremini lahendatud. Müüa väitis, et see 100 rippsüsteem on kõige tugevam, mis belarusile saab panna. Kogus süteem läheb küll veidi maksma, aga saab kindlus tunnet juurde. Ilmselt peale kiiret heina aega paneb uue rippsüsteemi ka külge.
Lisaks 100 rippsüsteemile läheks veel mõni detail mida müügimees soovitas ning väidetavalt pole sellist kompotti ühelgi tehasest tulnud belarusil peal. Aga paar komplekti on nad igathes müünud.
Lisaks uuele radikale sai uus õli filter, ning originaal aisa pikendus läks 6cm lühemaks ning alla tekkis teras latt.
Paarp äeva tagasi oli traktoril ülevaatus, läbis puhtalt
Ise tehtud Intercooleri kornsad tuli ümber teha, muus osas sobis ilusti.
Argromarketis jäi silma eelmainitud belarus 100/102 haakesüsteemi osad. Ja peab tõdema, et on jah hulka jämedamad. Kogu süsteem on oluliselt massiivsem ja paljud kronsad paremini lahendatud. Müüa väitis, et see 100 rippsüsteem on kõige tugevam, mis belarusile saab panna. Kogus süteem läheb küll veidi maksma, aga saab kindlus tunnet juurde. Ilmselt peale kiiret heina aega paneb uue rippsüsteemi ka külge.
Lisaks 100 rippsüsteemile läheks veel mõni detail mida müügimees soovitas ning väidetavalt pole sellist kompotti ühelgi tehasest tulnud belarusil peal. Aga paar komplekti on nad igathes müünud.
Lisaks uuele radikale sai uus õli filter, ning originaal aisa pikendus läks 6cm lühemaks ning alla tekkis teras latt.
Paarp äeva tagasi oli traktoril ülevaatus, läbis puhtalt
07-07-2013, 22:42 PM
Pildilt paistab putka kuidagi ratastele liiga lähedal olema?Kommetaari paluks.[/b]
07-07-2013, 22:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2013, 22:59 PM ja muutjaks oli AhtoP.)
Sellise ilme tekitab 15.4R38 originaal rehvi vahetamine 18.4R38 rehvi vastu. Rehv lihtsalt palju suurem ja täidab ilusti koopa ära. paar Cm on porikaga ikka vahet ka.
Originaal rehv on madal ja kitsas. Uus on lai ja kõrgem, mille tulemusena on traktor palju pehmem(suuremal rehvil saab madalat rõhku hoida) ja kannatab vabalt niiduki raskuse ära. Lisaks sellele on võimeline kuni 46Km/h sõitma Gps-i järgi.
Paar vanemat pilti siis,
Originaal rehviga oli selline:
Originaal rehv on madal ja kitsas. Uus on lai ja kõrgem, mille tulemusena on traktor palju pehmem(suuremal rehvil saab madalat rõhku hoida) ja kannatab vabalt niiduki raskuse ära. Lisaks sellele on võimeline kuni 46Km/h sõitma Gps-i järgi.
Paar vanemat pilti siis,
Originaal rehviga oli selline:
10-07-2013, 13:43 PM
Suitsukatte moodi ikka, ega Svenskas võib-olla ei tohtinud sellel ajal peegleid tootagi
Eks kui ma kodumaale tagasi jõuan võin mõned pildid sellest 102-st visata. On mis on aga tehases on detaile ikka väga hoolega valitud, mis kokku polditud omavahel ja...
nad on isegi kapoti siledaks pahteldanud... Ja kuna ma seda traktorit ostust saadik tean, siis on kindel, et seda pole siin tehtud
Eks kui ma kodumaale tagasi jõuan võin mõned pildid sellest 102-st visata. On mis on aga tehases on detaile ikka väga hoolega valitud, mis kokku polditud omavahel ja...
nad on isegi kapoti siledaks pahteldanud... Ja kuna ma seda traktorit ostust saadik tean, siis on kindel, et seda pole siin tehtud
11-07-2013, 23:06 PM
(10-07-2013, 13:43 PM)Bennet Kirjutas: Suitsukatte moodi ikka, ega Svenskas võib-olla ei tohtinud sellel ajal peegleid tootagi
Eks kui ma kodumaale tagasi jõuan võin mõned pildid sellest 102-st visata. On mis on aga tehases on detaile ikka väga hoolega valitud, mis kokku polditud omavahel ja...
nad on isegi kapoti siledaks pahteldanud... Ja kuna ma seda traktorit ostust saadik tean, siis on kindel, et seda pole siin tehtud
Ootan juba huviga neid pilte. Haakesüsteemist võid kohe mitu pilti teha.
15-07-2013, 18:31 PM
Selline küsimus, et kas need 18,4 panid samale veljele ,mille peal olid enne 15,5? Mis hinna kanti 18,4 jäid ja mis firma omad?
15-07-2013, 23:20 PM
See on "Mitas" e rehv. Tootja lubab sellisele veljele seda panna. Hinnaks oli 700+ km.
Müüb Baltic tire.
Kahel russil see all. Ainus tingimus on uue tüübi porikas. Muidu ei mahu alla. Suts on kõrgem kui 701 rehv.
Müüb Baltic tire.
Kahel russil see all. Ainus tingimus on uue tüübi porikas. Muidu ei mahu alla. Suts on kõrgem kui 701 rehv.
17-07-2013, 23:38 PM
Paar ilusamat pilti heinamaalt....
Teisisõnu peale 1355 rulli ja 474T heina hiljem
Ja pole vist mootorist pilti olnud:
Teisisõnu peale 1355 rulli ja 474T heina hiljem
Ja pole vist mootorist pilti olnud:
18-07-2013, 08:46 AM
Silm lausa puhkab! Ei jõua ära kiita tehtud töö eest...
Kas turbole ülerõhu klapi ka lisasid või on ilma?
Kas turbole ülerõhu klapi ka lisasid või on ilma?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
18-07-2013, 15:01 PM
Mis rulooni heinapressimiseks kasutad?
19-07-2013, 14:20 PM
Ei ole ülerõhu klappi pannud, kuna ka originaalis puudub see. Ning vaevalt see 0.7 bar mootorit tapma hakkab.
Tava olekus üle 0.5bari ei kisu eriti. Ainult vedamisel, kui ~10t järgi ja 9-sandaga vajutada, viskab peale 1900rpm-i rõhu sinna 0.7 kanti..
Press mida kasutame on WELGER Round baler RP 320. Teeb koralikud suured rullid. Veidi raske oli varem russile aga kuna ka teine masin sai turbo, siis nüüd on väga hea.
Tava olekus üle 0.5bari ei kisu eriti. Ainult vedamisel, kui ~10t järgi ja 9-sandaga vajutada, viskab peale 1900rpm-i rõhu sinna 0.7 kanti..
Press mida kasutame on WELGER Round baler RP 320. Teeb koralikud suured rullid. Veidi raske oli varem russile aga kuna ka teine masin sai turbo, siis nüüd on väga hea.
29-07-2013, 22:31 PM
http://www.agrosela.lt/en/rearsuspension...-body.html
Juhul, kui tõstejõudu väheks peaks jääma
Juhul, kui tõstejõudu väheks peaks jääma
03-08-2013, 11:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2013, 11:30 AM ja muutjaks oli AhtoP.)
Tõste jõust jää puudu, aga haakesüsteem ise on niru.
Plaan on ikka 100/102 jupid + veel mõned huvitavad jupid külge pookida taha.
Masina klaasid said omale uue kile. Ennem oli miski odav(kehvade omadustega ja kahjustused tekkisid kergelt) ja liiga tume taga, ning ees polnud midagi. Nüüd on siis kile mille läbipaistvus on väga hea aga kergelt tumendav siiski.
Omadused:
99% UV-kiirgusest peab kinni, 50% nähtavast valgusest ja ~50% soojusest.
Põhjus miks seda kilet topin pole mitte ilus või otses palavuses, vaid selles, et mul on kerge allergia päikese valguse vastu. Pikem päikese käes olemine tekitab nahale "nõges tõve"(väiksed punnid ja korralik sügelus).
Vähem soojust ja mugavam silmale on lihtsalt suur pluss. Ere päikese valgus västab silmi.
Aga pilt ka siis ikka...
Tulemus on soliidne.
Plaan on ikka 100/102 jupid + veel mõned huvitavad jupid külge pookida taha.
Masina klaasid said omale uue kile. Ennem oli miski odav(kehvade omadustega ja kahjustused tekkisid kergelt) ja liiga tume taga, ning ees polnud midagi. Nüüd on siis kile mille läbipaistvus on väga hea aga kergelt tumendav siiski.
Omadused:
99% UV-kiirgusest peab kinni, 50% nähtavast valgusest ja ~50% soojusest.
Põhjus miks seda kilet topin pole mitte ilus või otses palavuses, vaid selles, et mul on kerge allergia päikese valguse vastu. Pikem päikese käes olemine tekitab nahale "nõges tõve"(väiksed punnid ja korralik sügelus).
Vähem soojust ja mugavam silmale on lihtsalt suur pluss. Ere päikese valgus västab silmi.
Aga pilt ka siis ikka...
Tulemus on soliidne.
28-10-2013, 08:17 AM
Vahepeal pole suurt midagi teinud.
Esisilla võll läks raske mullatööga. Aga põhjuseks oli sedapuhku puudulik õli ühes põlves Uued võllid ja teihendid sees.
Tegelt on nii, et esisild sai alla pannes kohe uued tükid sisse ja õli lisamine pole vajalik. Paar korda aastas kontrollib ja kõik. Aga kuidagi oli siiski paar tihendid ära väsinud ja vaikselt suve jooksul õli välja niristanud.
Uus Temp andur sai külge, koos üle temp. tulega.
Lisaks on uue haakesüsteemi tükid olemas. Läheb siis Belaruss 100/102 ja mõni R6-e jupp külge. MIs osa kust pärit, ei mäletagi täpselt.
Igatahes on KÕIK palju jämedam, kui originaalis. Aisad on kiirkinnitusega ja tagasilla kaas tuleb ka uus ja tugevam.
Uuest haakesüsteemist teen kindlasti ka mõne parema pildi hiljem.
Mõned pildid:
Esisilla võll läks raske mullatööga. Aga põhjuseks oli sedapuhku puudulik õli ühes põlves Uued võllid ja teihendid sees.
Tegelt on nii, et esisild sai alla pannes kohe uued tükid sisse ja õli lisamine pole vajalik. Paar korda aastas kontrollib ja kõik. Aga kuidagi oli siiski paar tihendid ära väsinud ja vaikselt suve jooksul õli välja niristanud.
Uus Temp andur sai külge, koos üle temp. tulega.
Lisaks on uue haakesüsteemi tükid olemas. Läheb siis Belaruss 100/102 ja mõni R6-e jupp külge. MIs osa kust pärit, ei mäletagi täpselt.
Igatahes on KÕIK palju jämedam, kui originaalis. Aisad on kiirkinnitusega ja tagasilla kaas tuleb ka uus ja tugevam.
Uuest haakesüsteemist teen kindlasti ka mõne parema pildi hiljem.
Mõned pildid:
12-12-2013, 10:47 AM
Kui saladus pole, kui palju need 100/102 jupid maksma läksid? Mul on endal samad probleemid. Vahepeal oli Kuldses Börsis komplektne Monoplokk müügis 1000 rahaga...
19-12-2013, 08:06 AM
(12-12-2013, 10:47 AM)weix Kirjutas: Kui saladus pole, kui palju need 100/102 jupid maksma läksid? Mul on endal samad probleemid. Vahepeal oli Kuldses Börsis komplektne Monoplokk müügis 1000 rahaga...
Ei ole saladus.
Jupid lähevad kokku veidi alla 1000.-
Uus käigukasti kaas on väga kallis(350.-). Teine kallim osa on kiirkinnitusega munakad.
Nv. võin ülevaadata ja täpse hinna+nimekirja anda.
100/102 juppidest tehes tuli see ikka palju odavam, lihtsamt ja tükid on jämedamad. Ja ei tule seda uut veidrat jagajat.
29-04-2014, 07:23 AM
Tere, hulk aega möödas.
See talv ei olnud traktori juures nii aktiivne, kui varem, sest tegelesin enamuse ajast oma nõ. hobi autoga.
Aga midagi on tehtud ja vaja veel teha.
Nagu siin varasemalt juttu oli, siis läks külge R6 mootoriga belarussi tagasilla kaas ja belarus 100/102 rippsüsteem. Nagu aravata oli, oli päris palju vaja siiski muuta. Näiteks alumise võlli läbimõtt kasvas 32mm 48mm peale. Võisin ka mõne mm eksida. Seega jäi auk veidi väikseks.
Aga mõned pildid:
Algne juba tugevamaks tehtud süsteem:
Ja väiksed ehitused:
Uus vs vana(reaalne vahe veel suurem)
Ning pea-aegu valmis "uus":
Vaja paar polti kinni keerata, veidi keevitada ja uus värv peale.
Sama asi sai tehtud taas kahele Mtz-ile.
See talv ei olnud traktori juures nii aktiivne, kui varem, sest tegelesin enamuse ajast oma nõ. hobi autoga.
Aga midagi on tehtud ja vaja veel teha.
Nagu siin varasemalt juttu oli, siis läks külge R6 mootoriga belarussi tagasilla kaas ja belarus 100/102 rippsüsteem. Nagu aravata oli, oli päris palju vaja siiski muuta. Näiteks alumise võlli läbimõtt kasvas 32mm 48mm peale. Võisin ka mõne mm eksida. Seega jäi auk veidi väikseks.
Aga mõned pildid:
Algne juba tugevamaks tehtud süsteem:
Ja väiksed ehitused:
Uus vs vana(reaalne vahe veel suurem)
Ning pea-aegu valmis "uus":
Vaja paar polti kinni keerata, veidi keevitada ja uus värv peale.
Sama asi sai tehtud taas kahele Mtz-ile.
30-04-2014, 15:26 PM
Kui jäme silinder on ja kas jätsid ka suruva asendi?
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne