13-09-2013, 14:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2013, 14:19 PM ja muutjaks oli maitus.)
(13-09-2013, 13:02 PM)Marko Kirjutas: Puust ja punaseks:Nii ma lõpuks aru saingi, aga ega seda värki ka lihtne mõõta ei ole- lihtsalt ei ole nii suurt suplerit ja poldid ka ees . Täna kummipostis mees mõõtis üle ühe poldi vahe ja ütles, et see ongi velje valem...tsentritest muidugi. 139.7 tuli tal ...krt, või oli 138.7 .. . Panin kirja aga lipik autos.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_...id=2544431
(13-09-2013, 13:22 PM)v6sa Kirjutas:Mul kisub ka sinnapoole, et teen statsionaarse noolega. Noole pikkus mulle peavalu ei valmista- teen nii nagu tuleb ja võimaldab. Tõstab siis niipalju kui tõstab . Aga nelikanttorust ma ei tee sel lihtsal põhjusel, et kole on. Pigem keevitan 53-e raami karbiks .(13-09-2013, 09:15 AM)maitus Kirjutas: ...
või teen kogu kupatuse teisaldatava- nii nagu ta ikka on..
Usu - see laaduri raam on ikkagi enamuse ajast ees... Koppa ilmselt mitte.
53 raam on oma väändejäikuse poolest nigel. Pigem soeta vajalik hulk nelikanti ja tee ikka uuest torust. Kõige rohkem peavalu valmistab sulle noole pikkus: pikk ulatub kaugemale, kuid kergitab varem sama maast lahti. Ning "õige" ongi see millise suhte valid.
Kas see veoauto raam ikka on nii vedel, et väikest esilaadurit ei kannata teha... ??? See on ikka üsna paks materjal ja nool on ju lühike.