15-12-2013, 23:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2013, 00:13 AM ja muutjaks oli viplala.)
(15-12-2013, 22:59 PM)Laurimetall Kirjutas: 32-10 Pumpa on sul nii kui nii vaja ,kui tahad hüdrosüsteemi korralikult tööle koos roolivõimendiga. Probleem on selles, et originaalroolist väiksema rooliga kipub originaalvõimendiga ikka rool tiba raske olema ja vb on ka täpsusega natuke raskusi, kui kuskil vaoharjal sõita tahad. Väiksema rooli jaoks oleks vaja siis ülekandearvu suurendada. Soojendussüsteem on kena aga mis juhtub, kui esimesed tilgad õli lekivad ja ega see kollektoritihend ka 100% hermeetiline pole, karteri gaasid ka otse mootori all. Et peab arvestama selliste asjaoludega.
Tänaseks on taara viidud ja 32-10 pump tellitud. Vana roolivõimuga oli rool ikka väga kerge, need paar korda kui seda keeratud sai. Kui rool raskeks jääb, saab uuesti ära vahetatud, ei ole väga raske töö, eks aeg näitab.
Soojenduse kohalt olen ma arvestanud võimalusega, et midagi hakkab lekkima ja tossama. Eks siis tuleb see leke peatada ja vigane koht remontida. Ega ma ausalt öeldes teist võimalust kabiini soojendamiseks ei näe. Kero jaoks mul pappi pole, genekalt elektriga kütmine kabiini ei toida, jääb see variant esialgu. Kui peakski kusagilt tossama hakkama, saab ju luugi koheselt kinni keerata.
Kuna russi ainukese alumise akna taga hakkab paiknema jagaja, siis polnud mõtet seda sinna jäta, nagunii ei näe läbi jagaja välja. Rellakas kätte ning...
Järgmiseks hakkas peavalu looma kabiini iste ja põhi. Iste oli suht ebamugav ja katki. Selle viskasin välja. Proovides auto istet sinna sisse, jäi kabiini põhja kõrgus, autoistmele liiga kõrgeks. Kabiini põhi oli samuti väga roostes. Lahendamata oli veel kütusepaagi küsimus. Originaal paak oma kohale enam ei mahtunud, seega tuleb uus teha. Aku alune ja ümbrus olid täiesti läbi roostetanud. Ka see oleks vaja uus teha. Raamil, kandevtaladel ja tagatiibade juures oli metall purunenud vibratsioonist. Lõpuks ma otsustasin kõik selle sita sealt välja rookida, ning nullist alustada. Nii on kergem kui lappima ja sobitama hakata.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!