Nats olen teinud kabiini jälle edasi.
Ees oleva ava plekid sai ära lõpetatud, ning ääristatud väheke ilusamini.
Järgmiseks rändas mu mõte kabiini soojenduse ja akende jääst puhtana hoidmise peale. Ühes õiges traktoris peab olema korralik reguleeritav soojendus ning suunatav õhujuga akendele. Et oma ideed ellu viia, pidin tegema järgmised lükked.
Kõigepealt tuulasin veits emexi hunnikus, kust leidsin ühe vana elektrikapi ukse. Selle lõikasin kolmeks, ning keevitasin parajaks.
Siis pidin veits ringi tuulama mööda garaazi, sest ei mäletanud enam, kuhu ma olin saatnud ülejäägi
Diisel pihusti testrist
Vaja läks mul sealt seda kolbi, kus sees on keermestatud vars. Vars ise on hea laia keermega, mis sobis ideaalselt siia. Vaja oli ka kahte rõngast ümber varre. Need ma lõikasin vanast piduri kolvist.
Varre otsa keevitasin ühe poldi ja vaja läks ka üht vinkli juppi, mis hakkas varre poldiga poolt stoperdama. Et asi veelgi libedamalt töötaks, lisasin komplekti ka ühe vana siduri survelaagri.
Kui kogu kompott kokku oli keevitatud, võis nuppu keerates tunda kuda kabiinis soojem hakkas. Aga tunded on petlikud
Idee tegelikult väga lihtne. Talvel katan küljed kinni, ning läbi luugi saab sooja õhku akendele ja kabiini juhtida. Hakkab palav, keeran soojendust vähemaks