Mure d8 mootoriga

Ohhjahh, kinnikeeramisel peaks ikka lõpus raskemaks minema...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Nii aga selle hermeetikuga seoses küsimus mis juhtub kui mul sattus seda silindrisse,mõtlen kui panin silindripeale seda hermeetikut.Kui nüüd mõtlema hakata oleks võinud panna hästi natule ja näpuga laiali tõmmata aga ma pigem ei räägi kuidas mina panin Big Grin

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

Kui väntvõlli ringi ajad, kas teeb täistiiru ikka ilusti ära, kinni ei jää? Seda kuidas hermeetikut panna, keegi juba õpetas siin eespool. Äkki loed selle teksti mõttega läbi, enne kui pool tuubi kuhugi vahele tühjaks vajutad.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(21-02-2015, 20:58 PM)Basilio Kirjutas:  Kui väntvõlli ringi ajad, kas teeb täistiiru ikka ilusti ära, kinni ei jää? Seda kuidas hermeetikut panna, keegi juba õpetas siin eespool. Äkki loed selle teksti mõttega läbi, enne kui pool tuubi kuhugi vahele tühjaks vajutad.
kui täisringi ära tegin siis ei jäänud kinni

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

tänapäeva hermets nii normaalne, et see kiht seal on umbes sama paks kui need poes müüvad viilutatud vorstide viilud ( loe. nähtamatu, maitsetu). ega see heermeetik pole selleks, et sa seda kasutaksid nagu hambapastat ja topid igale vabale pinnale. Ma juba kujutan ette, et sa oled oma mootori nii hermeetiliseks teinud, et sinna ei jõua küte ega 02, kumbki.
Vasta

Pole hullu, võrri mootor ongi paras esimeseks katsetamiseks ja tarkuse kogumiseks. Kui päris pekki läheb, pole ka kaotus suur. Ongi rohkem laste-konstruktor kui tõsine sõiduriist. Isetegemise rõõm ja omandatud kogemused kaaluvad selle õnnetu raua- ja alumiiniumikäki üles. Mina jaurasin sellisega vist ühe või kaks suve, siis vanamees vaatas vist et nii ei lähe ja sain juba kahekäigulise Š-62 mootoriga Riga. See oli juba asi millega sõita sai. Ainult plastist sidurikettad ei pidanud vastu. Saagisin ja viilisin ise uued ja tugevamast materjalist. Järgmised mopeedid(Deltad) teenisin ja ostsin juba ise. Ühe neist ehitasin veel 125cm3 mootorile ringi.  Wink  Aga alustasid poisid minu ajal ikka võrrist.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Tere!

Selle hermeetikuga jamamise asemel võiksid silindrialuse tihendi teha paksemast kartongist. Papist saab tihendi ka süütemängu kaane alla ja ka karteri poolte vahele. Kahe taktiline mootor peab olema võimalikult tihe!

Oma poisipõlvest mäletan, et kõige raskem oli papi sisse tikk-poldi aukude lõikamine. Küll proovisin kõverate küünekääridega, küll žiletiga.
Lõpuks leidsin paraja läbimõõduga toru, mille üks ots sai teravaks ihutud ja siis sellega sai ka augud valmis. Tihendi materjaliks kasutasin vanade veneaegsete toimikute "делo" kaasi.

Võimalusel tee papptihend grafiitmäärdega õrnalt kokku ja lase pisut seista. Grafiit ei lase tihendil metalli külge kinni kleepuda ja nii saad seda korduvalt kasutada.
Kuna on selline kokkuhoiu projekt siis äkki ajab asja ära ka see kui sa tihendi enne tarvitamist korralikult hariliku pliitsiga täis sodid (ehk kannad grafiidi kartongile) ja siis teed selle õliseks?

Ahjaa, enne sõitu minekut vaata et pidurid ikka töötaksid. Need on väga olulised!

Mu meelest on tore, et sa võrri putitad!
Vasta

Jätan kõik teie nipid meelde aga igatahes olen otsustanud kui nüüd saaks ainult sädeme poisi kätte ja kui korra tööle saaksin siis jääb võrr kuuri suve ootama ja siis ostan uued tihendid poest võrrile 7euroga ja üritan naabripoisiga paremaks saada seda.Igatahes magneetol on selline jama et vahepeal seal kontaktide juurest lõi hästi palju sädemeid välja aga hiljem kadus se ära+küünlal on hästi väike säde,enne kui lumehunnikuse sõitsin oli säde tugev ja võimas ja muidu ma lasin magneetol 2päeva ilusti kuivada õhtuti pliidi peal jne ja siis hiljem ka korralik säde aga nüüd kadus ära jah peaaegu

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

 kui   rääkida  karteripoolte  vahele  tihendi tegemisest  , siis  see peaks  olema  vähemalt  samapaks  , kui  on  originaal boroniidimoodi  materjal . noorena  tundus asi  keerukas kuna  polnud   vahendeid , sai  skalpelliga  nüsitud .  kui  on  hea  tihe  papp ja  värskeltmurtud  teraga  vaibanuga  ,  siis  kõik ülimalt  lihtne .  esmalt  märgid  ära  vändaruumi ringi , selle poolejärgi , mis  isane . lõikad  selle  ringi  noaga  välja ja   surud  karteripooltevahele  kinni ,  poldiaugud  teed  nendesamade  poltidega  , keerates   need  lihtsalt  läbi papi  . polt  vormistab  vägagi  korrektsed  augud .  järjest    kõik poldid  paari  keeruga  sisse  ja  siis ühtlaselt  pingutada.  poolte   kokkupanemisel  tuleb  jälgida  tift ,i mis vändaruumi ja  sidurivõlli kambri  vahel , sellele   võib  pisut  ava  ette  aidata ennem  poolte  koostamist .
  kui  keegi  nimetas   D mootorit  konstruktoriks  , siis  seda  ta  ei  kipu  olema , vähemalt  esmakoostamisel . ei  taha  ta  loogiliselt lahti  tulla  ega   vabatahtlikult  kokku  ,  tuleb  mitmeid asju  modida  ja  lõtke  järgi  lasta  , et  koostamine  libedalt  läheks.  hea  ei ole   esmakoostamisel   püüda  kõike  korraga teha ,     üks   samm korraga  ,  oluline  on  kõigepealt  karteripooled  väntvõlliga  kokku laduda ja  pingutada , peale  seda  peab  vänt  täiesti  vabalt  pöörlema  ,  see on   kõige alus .  
Vasta

Kui kontaktid tugevalt sädelevad ja küünlas säde väga nõrk või puudu, siis kahtlustaks kondekat. Ots katki läinud või lahti tulnud. Seest pekki lähevad nad minu teada harva.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(23-02-2015, 19:38 PM)Basilio Kirjutas:  Kui kontaktid tugevalt sädelevad ja küünlas säde väga nõrk või puudu, siis kahtlustaks kondekat. Ots katki läinud või lahti tulnud. Seest pekki lähevad nad minu teada harva.

Mis konedekas sinna muidu läheb kui tead?Ja seda raske vahetada?

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

sest mul on 2-3 poolikut magneetot seal 2hel on kodnekas olemas seal

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

Neid võrri mootori tihendeid oli veel hiljuti kuskil kaubanduses saada, kas Tondi motopoes neid ei pakuta? Kunagi sai neid ka nii tehtud et tegid tihendipinna õliseks, surusid vastu pappi ja lõikasid kujutise teravate kääridega välja, tihendi tegid veel grafiitmäärdega üle ja kestsid ilusti.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(24-02-2015, 11:38 AM)Walter Kirjutas:  Neid võrri mootori tihendeid oli veel hiljuti kuskil kaubanduses saada, kas Tondi motopoes neid ei pakuta? Kunagi sai neid ka nii tehtud et tegid tihendipinna õliseks, surusid vastu pappi ja lõikasid kujutise teravate kääridega välja, tihendi tegid veel grafiitmäärdega üle ja kestsid ilusti.

Ma muidu plaanin türi võrri poest osta seal terve komplekt 6eur

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

 kahjuks  on  need  tihendid  hale paroodia , nii  materjali    kui  kuju poolest .  nad  kohe  kuidagi  ei  taha  sobituda  ,  mahavisatud  raha .  samas  pole  ühtegi  kohta  , kuhu ei saaks  ise  tihendit  teha  ,  kui  siis  ainult  simmerling .
Vasta

(24-02-2015, 14:09 PM)iceman Kirjutas:   kahjuks  on  need  tihendid  hale paroodia , nii  materjali    kui  kuju poolest .  nad  kohe  kuidagi  ei  taha  sobituda  ,  mahavisatud  raha .  samas  pole  ühtegi  kohta  , kuhu ei saaks  ise  tihendit  teha  ,  kui  siis  ainult  simmerling .

kinnitan väidet. javavaruosad.com-ist ostetud tihendikomplekti silindrialune tihend oli kui "teise planeedi D-mootori jaoks" tehtud Smile 
Vasta

(24-02-2015, 16:12 PM)rainer Kirjutas:  
(24-02-2015, 14:09 PM)iceman Kirjutas:   kahjuks  on  need  tihendid  hale paroodia , nii  materjali    kui  kuju poolest .  nad  kohe  kuidagi  ei  taha  sobituda  ,  mahavisatud  raha .  samas  pole  ühtegi  kohta  , kuhu ei saaks  ise  tihendit  teha  ,  kui  siis  ainult  simmerling .

kinnitan väidet. javavaruosad.com-ist ostetud tihendikomplekti silindrialune tihend oli kui "teise planeedi D-mootori jaoks" tehtud Smile 

+1

Omaette nokitseja.
Vasta

Selleasemel ,et iga väikse asja pärast siin küsida Uuri ise googlest , neid teemasid on küllatki palju seoses mittekäivituvate võrride kui ka traktorimagneetotest. Need osad poe tihendid on Ikka paras pask... Ja milleks toppida seda silikoni silindri vahele ja kuhu mujale iganes.. Võta normaalse paksusega pappitükk ja haamri ,metallkuuli ja kääridega saab täitsa kena tihendi valmis + võid siis grafiitmäärde  või silikoniga õrnalt kokku teha. Kunagi sain ka nussida ainult silikoniga ja kokkuvõttes oli mahavisatud aeg+ raha.  Arvan et mõtetu on  jamada selle trakamagneetoga kui hakkama ei saa  siis tuleb originaal süsteem korda teha. Jube tore on facebookis näha neid ühe kodaniku vääraretusi ühest raamist ja mootoritest topitakse nädala jooksul mitu võrri kokku, iga võrr aina jubedam. Arminile aga jõudu ja jäksu ja et võrril siis tule torru saad! 


Päikest! 

Tsistern.

Omaette nokitseja.
Vasta

Tänasest siis säde olemas,ei ole küll mingi suur aga lillakas ja piisavalt suur et usun et kannatab sõita sellisega
Muide tegin bensiinise riidelapiga kontaktivahe puhtamaks ja keerasin seal kruvid rohkem pingule ja kuivas plita peal veel

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

kontaktivahet saad puhastada peene liivapaberiga, näiteks mingi 800 vesiliivapaber, keerad liivapaberi kahekorra , paned väntvõlli asendisse, kus kontaktid on koos, paned liivapaberi kontaktide vahele ja liigutad seal, kontaktid vedru survel suruvad endid vastu liivapaberit. teoorias peaks kontaktipind olema peegelsile. või vähemalt ei tohi sellist mattmusta põlenud osa olla (olen ka hädaolukorras päris jämeda liivapaberiga seda teinud ja natuke aega isegi nii on asja toimima saanud). Kontaktide maksimum lahtiolevas asendis peaks sinna vahele minema 0,4 mm lehtkaliiber,(kontakte laiemale vajutada ei tohiks aga vabalt ka vahele minna ei tohiks) muul juhul on kontaktid töötamisel kas liiga kaua lahti või liiga lühikeselt lahti. ja säde ei tule korralik. Sädeme värvi kohta...õige on vist sinine ???(kui eksin siis parandage ) Oranz säde võib vihjata mittetöötavale kondensatorile. Ja veel, küünal peaks olema kuiv, heledam pruun matt, kui on märg, tahmane must, siis on miski paigast ära. küünalt saab puhtaks põletada näiteks pistes küünla metallosa pidi gaasipliidi leeki. Muidugi on risk, et puruneda võib keraamiline osa, siis ka küünal ei tööta enam .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne