Mure d8 mootoriga

(25-02-2015, 21:53 PM)hullmaks Kirjutas:  kontaktivahet saad puhastada peene liivapaberiga, näiteks mingi 800 vesiliivapaber, keerad liivapaberi kahekorra , paned väntvõlli asendisse, kus kontaktid on koos, paned liivapaberi kontaktide vahele ja liigutad seal, kontaktid vedru survel suruvad endid vastu liivapaberit. teoorias peaks kontaktipind olema peegelsile. või vähemalt ei tohi sellist mattmusta põlenud osa olla (olen ka hädaolukorras päris jämeda liivapaberiga seda teinud ja natuke aega isegi nii on asja toimima saanud). Kontaktide maksimum lahtiolevas asendis peaks sinna vahele minema 0,4 mm lehtkaliiber,(kontakte laiemale vajutada ei tohiks aga vabalt ka vahele minna ei tohiks) muul juhul on kontaktid töötamisel kas liiga kaua lahti või liiga lühikeselt lahti. ja säde ei tule korralik. Sädeme värvi kohta...õige on vist sinine ???(kui eksin siis parandage ) Oranz säde võib vihjata mittetöötavale kondensatorile. Ja veel, küünal peaks olema kuiv, heledam pruun matt, kui on märg, tahmane must, siis on miski paigast ära. küünalt saab puhtaks põletada näiteks pistes küünla metallosa pidi gaasipliidi leeki. Muidugi on risk, et puruneda võib keraamiline osa, siis ka küünal ei tööta enam .

Sädeme värv oli muidu lillakas sinine

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

(25-02-2015, 23:21 PM)Armin Kirjutas:  Sädeme värv oli muidu lillakas sinine
Sinine peaks OK olema. Mis see võrri sädevahe kirja järgi oligi? Vene masinatest oli minu mäletamist mööda Ladal õige väike vahe, 0,5-0,6mm. Teistel kõigil oli suurem, 0,8-0,9mm, rauasaeleht oli paras kaliiber. Võrril aga sai ise silma järgi pandud. Kui tekkis kahtlus et ei jaksa üle lüüa, koputasin koomale. Minul oli mitu küünalt. Vahel töötas ühega paremini, vahel teisega. Võrri süütus oli tujukas nagu naine...  Big Grin Vahel sai pikemalt jooksma ka, isegi paarikümnekilomeetriseid ringe sai teha.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Mäletan et mida väiksem kontaktivahe seda võimsam oli säde, endal oli veoauto 12V süütepool orig. mähise kõrval peale aretatud ja säde oli selline et sõida või Kuule! Välise süütepooli puhul soovitati veel orig. kõrgepinge mähis maha kerida, see tegi sädeme veel paremaks. Korras sädeme ja töötava toitesüsteemi korral jooksis võrr ikka väga hästi, benss oli veel 92 sees, kuna seda vanamehe liikurist sai vaikselt võetud. Toungue Kinni ei jooksnud, sorts rohkem õli lisasin segusse igaks juhuks. Ilus aeg oli, sai mootori põhimõtted enam-vähem selgeks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Igatahes tänasest võrr sõidab ja toimetab ilusti.Sõbraga kahekesi käisime võrriga poes ära ja siis viisin ta 1.5km kaugusele koju ka ära.
Praegu oleks vaja korralik siduritross saada ja siis töötaks sidur ka.

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

(01-03-2015, 16:06 PM)Armin Kirjutas:  Igatahes tänasest võrr sõidab ja toimetab ilusti.Sõbraga kahekesi käisime võrriga poes ära
Siis pole võrri minekul häda midagi kui kaks kärssa ära veab. Edu!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Üks mure ikkagist on nimelt kui gaas lahti lasta siis v6rr veab edasi suht kiiresti.pean jalgadega pidurdama kuni hoog maas ja siis sureb v2lja,kas saab lisaõhku siis?

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

(01-03-2015, 23:30 PM)Armin Kirjutas:  Üks mure ikkagist on nimelt kui gaas lahti lasta siis v6rr veab edasi suht kiiresti.pean jalgadega pidurdama kuni hoog maas ja siis sureb v2lja,kas saab lisaõhku siis?

Äkki on gaas liiga peal vms?  Pealegi sidurita sõitmine on suhtkoht mõtetu, Paistab ka ,et peale siduritrossi vajad pidurtitrossi ,sest pidurdad jalgadega? Soovitav on siiski , et masinal vähemalt üks pidur ja sidur funkaksid.. Pealegi Jalgadega pidurdades võid jalanõud kui ka jalad katki saada. Edu!

Omaette nokitseja.
Vasta

(01-03-2015, 23:30 PM)Armin Kirjutas:  Üks mure ikkagist on nimelt kui gaas lahti lasta siis v6rr veab edasi suht kiiresti.pean jalgadega pidurdama kuni hoog maas ja siis sureb v2lja,kas saab lisaõhku siis?
Kas segusiiber ikka liigub karpas? Äkki siiber või tross kinni. Keera õhupuhastaja "seen" lahti(kui see sul üldse küljes on), sealt august oli minu arust siiber ja tema liikumine näha ilma karpat maha võtmata. Ah jaa, tühikäigupöörete kruvi võib olla ka teadmatusest lõpuni sisse keeratud. Kas tühikäigupöörded on kõrged?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(02-03-2015, 09:49 AM)Basilio Kirjutas:  
(01-03-2015, 23:30 PM)Armin Kirjutas:  Üks mure ikkagist on nimelt kui gaas lahti lasta siis v6rr veab edasi suht kiiresti.pean jalgadega pidurdama kuni hoog maas ja siis sureb v2lja,kas saab lisaõhku siis?
Kas segusiiber ikka liigub karpas? Äkki siiber või tross kinni. Keera õhupuhastaja "seen" lahti(kui see sul üldse küljes on), sealt august oli minu arust siiber ja tema liikumine näha ilma karpat maha võtmata. Ah jaa, tühikäigupöörete kruvi võib olla ka teadmatusest lõpuni sisse keeratud. Kas tühikäigupöörded on kõrged?
Ei tea mis tühikäigust juttu saab olla kui masinal pole siduritki ja kohapeal töötada ei saa..

Omaette nokitseja.
Vasta

(02-03-2015, 23:15 PM)Tsistern Kirjutas:  Ei tea mis tühikäigust juttu saab olla kui masinal pole siduritki ja kohapeal töötada ei saa..
Õigus küll, loll jutt minu poolt! Pole käikudeta massinavärgiga ikka palju-palju aastakümneid kokku puutunud ja ei mõelnud üldse selle peale. Lähen nurka häbenema...        

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(14-02-2015, 17:20 PM)Armin Kirjutas:  nii sidur funkab ilusti panin trossi ja asjad peale,nimelt võtsin m8 poldi ning rauasaega tegin sealt paraja jupi ja siis käiasin ka seda natuke ja panin ainult selle poldi hammaka sisse ja sidur töötab väga normaalselt,mis siis juhtub kui kuuli ei ole?

Ei tahakjs küll spetsialistide jutule vahele segada, aga usina lugejana mäletan, et sidur sai korda juba enne "põksumise ja susisemist"?
Aga muidu väga hea teema, türilased ikka panevad täiega!   Cool
Ja rahvas loeb, kirjutab ja kiidab takka!
Vasta

(03-03-2015, 10:38 AM)kass Kirjutas:  
(14-02-2015, 17:20 PM)Armin Kirjutas:  nii sidur funkab ilusti panin trossi ja asjad peale,nimelt võtsin m8 poldi ning rauasaega tegin sealt paraja jupi ja siis käiasin ka seda natuke ja panin ainult selle poldi hammaka sisse ja sidur töötab väga normaalselt,mis siis juhtub kui kuuli ei ole?

Ei tahakjs küll spetsialistide jutule vahele segada, aga usina lugejana mäletan, et sidur sai korda juba enne "põksumise ja susisemist"?
Aga muidu väga hea teema, türilased ikka panevad täiega!   Cool
Ja rahvas loeb, kirjutab ja kiidab takka
sidur töötas muidu nädal tagasi praegu ei tööta sest tross hakkas jubedalt hargnema ja siduripulk on nii pikk et siis jääb kõri vms lühikeseks.Aga varsti ostan endale kuskilt kindlasti õige linki ja trossi

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

Kas keegi ei oska siis aidata selle murega et masinal on gaas kogu aeg peal? Muidu mul on ehituspoest ostetud vedru ja tehtud gaasisiibrile ise vedu se on originaalist pikem kas selles mure?

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

Gaasisiiber on valetpidi sisse pandud ? Big Grin kui seda üldse valetpidi annab panna .. 

Omaette nokitseja.
Vasta

pikem  vedru  pigem  takistab  täielikku  avanemist . kui  õhufiltri  eemaldad  , siis  näed    siibri  toimetamist  , ega seal keerulist  pole . 
 veel võid  vaadata  , kas  sitakruvi   mootoripõhjas   olemas ,  süüte all asaetseb ,   selle  puudumine  annab intensiivselt  lisaõhku  
  kui  sul  käivitusmootori   magneeto  kasutusel  , siis  peaks   vändasimmerlingile  ligipääs  vaba  olema , kontrollimaks   lekke  võimalust .
Vasta

Kuidas mõista "gaas kogu aeg peal"? Kas gaasisiiber on pidevalt avatud asendis olenemata sellest mida sa gaasikäepidemega sõites teed või on mootori pöörded pidevalt põhjas olenemata sellest et gaasisiiber käib ka reaalselt karpas kinni ja lahti?  Probleemide veidi täpsem sõnastus aitaks asjadest üheselt aru saada ja ei tekita segadust.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

sitapunn on all olemas ilusti kinni.Nimelt siis gaas töötab kui juurde keeran.aga kui võtan gaasi ära täiesti pealt siis veab ikka edasi.saab nagu kütet ikka peale.Homme teen vedru lühemaks loodan äkki se aitab

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

 vedru  pikkus  kuidagi  ei saa takistada   sibril  alla , kinni ,  minekut . pigem   takistab  täieliku  avanemist.   enne  kui  rapsima  hakata  , tuleks  põhjus  välja  selgitada   ,  kas  asi  karpas  ,  või  mujal .
Vasta

ja siis praegu viimane küsimus ja siis homme pikemat aega üritan putitada seda riistapuud kuuris.aga kui hakkan alles mootorit tööle panema siis õhufilter kinni eks ja lasen mootori soojaks siis teen lahti eks filtri ja sõidan lahtise filtriga?

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta

(05-03-2015, 23:33 PM)Armin Kirjutas:  ja siis praegu viimane küsimus ja siis homme pikemat aega üritan putitada seda riistapuud kuuris.aga kui hakkan alles mootorit tööle panema siis õhufilter kinni eks ja lasen mootori soojaks siis teen lahti eks filtri ja sõidan lahtise filtriga?

Klapp kinni ja kui käima läheb siis  tehakse lahti.

Omaette nokitseja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne