Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
(25-02-2015, 21:53 PM)hullmaks Kirjutas: kontaktivahet saad puhastada peene liivapaberiga, näiteks mingi 800 vesiliivapaber, keerad liivapaberi kahekorra , paned väntvõlli asendisse, kus kontaktid on koos, paned liivapaberi kontaktide vahele ja liigutad seal, kontaktid vedru survel suruvad endid vastu liivapaberit. teoorias peaks kontaktipind olema peegelsile. või vähemalt ei tohi sellist mattmusta põlenud osa olla (olen ka hädaolukorras päris jämeda liivapaberiga seda teinud ja natuke aega isegi nii on asja toimima saanud). Kontaktide maksimum lahtiolevas asendis peaks sinna vahele minema 0,4 mm lehtkaliiber,(kontakte laiemale vajutada ei tohiks aga vabalt ka vahele minna ei tohiks) muul juhul on kontaktid töötamisel kas liiga kaua lahti või liiga lühikeselt lahti. ja säde ei tule korralik. Sädeme värvi kohta...õige on vist sinine ???(kui eksin siis parandage ) Oranz säde võib vihjata mittetöötavale kondensatorile. Ja veel, küünal peaks olema kuiv, heledam pruun matt, kui on märg, tahmane must, siis on miski paigast ära. küünalt saab puhtaks põletada näiteks pistes küünla metallosa pidi gaasipliidi leeki. Muidugi on risk, et puruneda võib keraamiline osa, siis ka küünal ei tööta enam .
Sädeme värv oli muidu lillakas sinine
Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(25-02-2015, 23:21 PM)Armin Kirjutas: Sädeme värv oli muidu lillakas sinine
Sinine peaks OK olema. Mis see võrri sädevahe kirja järgi oligi? Vene masinatest oli minu mäletamist mööda Ladal õige väike vahe, 0,5-0,6mm. Teistel kõigil oli suurem, 0,8-0,9mm, rauasaeleht oli paras kaliiber. Võrril aga sai ise silma järgi pandud. Kui tekkis kahtlus et ei jaksa üle lüüa, koputasin koomale. Minul oli mitu küünalt. Vahel töötas ühega paremini, vahel teisega. Võrri süütus oli tujukas nagu naine...
Vahel sai pikemalt jooksma ka, isegi paarikümnekilomeetriseid ringe sai teha.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Mäletan et mida väiksem kontaktivahe seda võimsam oli säde, endal oli veoauto 12V süütepool orig. mähise kõrval peale aretatud ja säde oli selline et sõida või Kuule! Välise süütepooli puhul soovitati veel orig. kõrgepinge mähis maha kerida, see tegi sädeme veel paremaks. Korras sädeme ja töötava toitesüsteemi korral jooksis võrr ikka väga hästi, benss oli veel 92 sees, kuna seda vanamehe liikurist sai vaikselt võetud.
Kinni ei jooksnud, sorts rohkem õli lisasin segusse igaks juhuks. Ilus aeg oli, sai mootori põhimõtted enam-vähem selgeks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Igatahes tänasest võrr sõidab ja toimetab ilusti.Sõbraga kahekesi käisime võrriga poes ära ja siis viisin ta 1.5km kaugusele koju ka ära.
Praegu oleks vaja korralik siduritross saada ja siis töötaks sidur ka.
Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(01-03-2015, 16:06 PM)Armin Kirjutas: Igatahes tänasest võrr sõidab ja toimetab ilusti.Sõbraga kahekesi käisime võrriga poes ära
Siis pole võrri minekul häda midagi kui kaks kärssa ära veab. Edu!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Üks mure ikkagist on nimelt kui gaas lahti lasta siis v6rr veab edasi suht kiiresti.pean jalgadega pidurdama kuni hoog maas ja siis sureb v2lja,kas saab lisaõhku siis?
Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(01-03-2015, 23:30 PM)Armin Kirjutas: Üks mure ikkagist on nimelt kui gaas lahti lasta siis v6rr veab edasi suht kiiresti.pean jalgadega pidurdama kuni hoog maas ja siis sureb v2lja,kas saab lisaõhku siis?
Kas segusiiber ikka liigub karpas? Äkki siiber või tross kinni. Keera õhupuhastaja "seen" lahti(kui see sul üldse küljes on), sealt august oli minu arust siiber ja tema liikumine näha ilma karpat maha võtmata. Ah jaa, tühikäigupöörete kruvi võib olla ka teadmatusest lõpuni sisse keeratud. Kas tühikäigupöörded on kõrged?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
03-03-2015, 10:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2015, 18:36 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
(02-03-2015, 23:15 PM)Tsistern Kirjutas: Ei tea mis tühikäigust juttu saab olla kui masinal pole siduritki ja kohapeal töötada ei saa..
Õigus küll, loll jutt minu poolt! Pole käikudeta massinavärgiga ikka palju-palju aastakümneid kokku puutunud ja ei mõelnud üldse selle peale. Lähen nurka häbenema...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
(03-03-2015, 10:38 AM)kass Kirjutas: (14-02-2015, 17:20 PM)Armin Kirjutas: nii sidur funkab ilusti panin trossi ja asjad peale,nimelt võtsin m8 poldi ning rauasaega tegin sealt paraja jupi ja siis käiasin ka seda natuke ja panin ainult selle poldi hammaka sisse ja sidur töötab väga normaalselt,mis siis juhtub kui kuuli ei ole?
Ei tahakjs küll spetsialistide jutule vahele segada, aga usina lugejana mäletan, et sidur sai korda juba enne "põksumise ja susisemist"?
Aga muidu väga hea teema, türilased ikka panevad täiega!
Ja rahvas loeb, kirjutab ja kiidab takka
sidur töötas muidu nädal tagasi praegu ei tööta sest tross hakkas jubedalt hargnema ja siduripulk on nii pikk et siis jääb kõri vms lühikeseks.Aga varsti ostan endale kuskilt kindlasti õige linki ja trossi
Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Kas keegi ei oska siis aidata selle murega et masinal on gaas kogu aeg peal? Muidu mul on ehituspoest ostetud vedru ja tehtud gaasisiibrile ise vedu se on originaalist pikem kas selles mure?
Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
05-03-2015, 18:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2015, 18:48 PM ja muutjaks oli
iceman.)
pikem vedru pigem takistab täielikku avanemist . kui õhufiltri eemaldad , siis näed siibri toimetamist , ega seal keerulist pole .
veel võid vaadata , kas sitakruvi mootoripõhjas olemas , süüte all asaetseb , selle puudumine annab intensiivselt lisaõhku
kui sul käivitusmootori magneeto kasutusel , siis peaks vändasimmerlingile ligipääs vaba olema , kontrollimaks lekke võimalust .
Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Kuidas mõista "gaas kogu aeg peal"? Kas gaasisiiber on pidevalt avatud asendis olenemata sellest mida sa gaasikäepidemega sõites teed või on mootori pöörded pidevalt põhjas olenemata sellest et gaasisiiber käib ka reaalselt karpas kinni ja lahti? Probleemide veidi täpsem sõnastus aitaks asjadest üheselt aru saada ja ei tekita segadust.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
sitapunn on all olemas ilusti kinni.Nimelt siis gaas töötab kui juurde keeran.aga kui võtan gaasi ära täiesti pealt siis veab ikka edasi.saab nagu kütet ikka peale.Homme teen vedru lühemaks loodan äkki se aitab
Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
vedru pikkus kuidagi ei saa takistada sibril alla , kinni , minekut . pigem takistab täieliku avanemist. enne kui rapsima hakata , tuleks põhjus välja selgitada , kas asi karpas , või mujal .
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
ja siis praegu viimane küsimus ja siis homme pikemat aega üritan putitada seda riistapuud kuuris.aga kui hakkan alles mootorit tööle panema siis õhufilter kinni eks ja lasen mootori soojaks siis teen lahti eks filtri ja sõidan lahtise filtriga?
Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.