06-04-2015, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2015, 14:27 PM ja muutjaks oli saarrand.)
Ega kellelgi ei juhtu vedelema korralikku T-40 õlivanni? Kui on ja nõus mõistliku tasu eest loobuma, siis palun anda märku!
Minu õlivann selline, tahaks ilusamat:
Natuke nädalavahetusel toimunud progressist ka. Panin paikka uued raamsaaled, seejärel võtsin kepsud ükshaaval välja, paigaldasin uued kolvid. Kolvid lasin eelnevalt pliidil soojaks, et lihtsam paigaldada oleks. Soojana läksid väga kenasti kepsu külge. Huvitav oli see, et kui olin jõudnud kolmanda kepsu juurde, siis sellel oli saalede lukk teisel pool, (1,2 ja 4 silindril oli tagant poolt vaates paremal pool). Kolmandas silindris on varasemalt mingi tõsine error ka toimunud, plokikaan ja kolb olid väga tugevalt kannatada saandu, klapipesa oli lõhki jne. Ju seal kunagi midagi fataalset toimunud. Igatahes silindrid-kolvid ja rõngad said paikka, kaaned peale.
Seejärel hakkasin esimest otsa lahti kiskuma, kohe suureks probleemiks oli rihmaratta maha saamine, tõmmitsaga tõmmates niisama ei tulnud, andsin gaasiga kõvasti kuuma, siis hakkas liikuma. Esiotsa kaane alla oli paras kultuurikiht. Eelmine omanik oli oma sõnutsi aastaid lasknud vana õliga ja sinna seda tahma jms oli ikka omajagu sadestunud. Väntvõlli otsatihend täiesti olematuks kulunud. Siinkohal jäigi seekord pooleli, eks mingi päev pusin jälle edasi....
Mõned pildid ka praegustest tegemistest:
Selle nädala algseis:
Esimese rihmaratta eemaldamine:
Raamsaale:
Mootori ots sai lahti:
Uued hülsid-kolvid-rõngad paigas:
Seniks kuulmiseni!
Hea nõu ka alati teretulnud!
Minu õlivann selline, tahaks ilusamat:
Natuke nädalavahetusel toimunud progressist ka. Panin paikka uued raamsaaled, seejärel võtsin kepsud ükshaaval välja, paigaldasin uued kolvid. Kolvid lasin eelnevalt pliidil soojaks, et lihtsam paigaldada oleks. Soojana läksid väga kenasti kepsu külge. Huvitav oli see, et kui olin jõudnud kolmanda kepsu juurde, siis sellel oli saalede lukk teisel pool, (1,2 ja 4 silindril oli tagant poolt vaates paremal pool). Kolmandas silindris on varasemalt mingi tõsine error ka toimunud, plokikaan ja kolb olid väga tugevalt kannatada saandu, klapipesa oli lõhki jne. Ju seal kunagi midagi fataalset toimunud. Igatahes silindrid-kolvid ja rõngad said paikka, kaaned peale.
Seejärel hakkasin esimest otsa lahti kiskuma, kohe suureks probleemiks oli rihmaratta maha saamine, tõmmitsaga tõmmates niisama ei tulnud, andsin gaasiga kõvasti kuuma, siis hakkas liikuma. Esiotsa kaane alla oli paras kultuurikiht. Eelmine omanik oli oma sõnutsi aastaid lasknud vana õliga ja sinna seda tahma jms oli ikka omajagu sadestunud. Väntvõlli otsatihend täiesti olematuks kulunud. Siinkohal jäigi seekord pooleli, eks mingi päev pusin jälle edasi....
Mõned pildid ka praegustest tegemistest:
Selle nädala algseis:
Esimese rihmaratta eemaldamine:
Raamsaale:
Mootori ots sai lahti:
Uued hülsid-kolvid-rõngad paigas:
Seniks kuulmiseni!
Hea nõu ka alati teretulnud!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170