Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
28-04-2015, 13:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2015, 20:07 PM ja muutjaks oli
comoon.)
pasa üles keerutamise all mõtlen ma halvustavaid negatiivseid kommentaare nii eelmises teemas kui selles, kõik mis on seotud tehnikaga ja selle lahenduste otsimisega, ei kuulu pasa üleskeerutamise alla, häirivaks faktoriks tehniliste teemade kõrval on just teatud kasutajad, kes on kunagi oma halvustavatele kommentaaridele saanud otsese vastuse ja on nüüd sapised. inimene on oma sapis elanud poolteist aastat, nüüd nägid pasa üleskeerutajad jälle võimalust ära panemises. kuidas te seda nimetate kui tullakse võõrasse teemasse paska üles keerutama?
siin teemas ei ole vaja anda hinnagut kui loll või tark keegi on, siin käib tehniline arutelu, esimene punkt on kuidas teha olemasolevale traktorile kõigepealt esivedrustus? võimlusi on mitmeid? katsun lähiajal esimese joonise teha ja teile selle välja pakkuda, siis võib igaüks paranada, öelda kas see töötab või ei tööta, pakkuda omapoolse lahenduse, see on foorumi mõte. kunagi arvati, et päike tiirleb ümber maa ja neid kes vastupidisel arvamusel olid, põletati tuleriidal. olen selle poolt, et igasugused ideed, kui totrad nad ka tunduvad, tuleb läbi arutada, kui need ei tööta, lähevad need idee prügikasti. selleks, et olemasolevat traktorit prügikasti saata, tuleb enne ideed läbi töötada, võib olla tuleb sellest kasulik riistapuu heina niitmiseks, võib olla jääb ainult puude metsast välja vedamiseks ja muidu transpordiks.
Postitused: 443
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
esimene punk on kuidas teha olemasolevale traktorile kõigepealt esivedrustus? võimlusi on mitmeid? katsun lähiajal esimese joonise teha ja teile selle välja pakkuda, siis võib igaüks paranada, öelda kas see töötab või ei tööta, pakkuda omapoolse lahenduse, see on foorumi mõte.
Et asi selgem oleks siis tuleks endale kõigepealt selgeks teha mida Sa tahad ehitada?? Kas traktorit või põllurallikat?? Kas oled kunagi näinud traktorit millel on vedrud raami ja sildade vahel??
Edu
Eino
Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Tegelikult oled sa ju labane troll, esitad küsimusi mille vastused sind vähimalgi määral ei huvita ja siis vaatad kuda värk areneb. Mingit mõtet sellel ei ole, lihtsalt kasutu tekst.
PS mul on endiselt niiduki ehitamiseks enamus asju olemas, ehk tuled lõpuks ja ostad ka midagi?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 5,833
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Tõenäoliselt oleks Eesti mersuklubi kõikvõimalike küsimuste esitamiseks parem koht.
Leiab pädevaid margipõhiseid spetse, kelle jaoks poleks probleem Teie liikuri jaoks vajaliku vedrustuse detailide soovitamine ja ühtlasi sobivate nõuannete jagamine. Soovitan edaspidi nende abil oma teadmistepagasit süvendada.
Eriti detailsete küsimuste korral võiks aga pöörduda otse Silberauto spetside poole. Nemadki peaksid lahked inimesed olema ja hädalisi aitama. Tartus neil ka tubli esindus, ehk ei lööda abi küsija suu pihta.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 234
Teemad: 47
Liitus: Apr 2009
Maine:
77
Samas need vedrud seal esisillas mingit mõtet ei oma eriti veel siis, kui frontaallaadur küljes ja see pinnast täis võtta, mis vedrud lössi vajutab. Mul oli juhus, kus tulin selle sama McCormickuga viimase, ehk neljanda käiguga põllu pealt vaalutamast ja sõitsin maanteel, "punn põhjas". Minust möödusid jalgratturid, imestunud nägudega, ja väntasid rõõmsalt edasi. Ehk siis (teemasse tagasi tulles) väikestel kiirustel liikuval traktoril vedrud esisillas on ikka üsna raisatud ressurss minu meelest. Selle töö teevad ära rehvid.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Kiitke lolli, rabab lõhki!
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Tere!Pisike vaheküsimus :Kuidas T-150K sillad kinnituvad raami külge????????
Sama küsimus K-700 esisilla kohta.
Aga küsimus teemaalgatajale, näita kõigepealt ette mida Sa oma kätega valmis teinud oled.
Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Justjust, arutame siin vedrustust ja seltsimees kamaun itsitab kodus pihku.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Rehvid tuleb vett täis lasta.
Siis ei jookse õhk välja, kui juhuslikult palkmaja tapi naela otsa sõita.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(28-04-2015, 23:42 PM)Janka Kirjutas: Rehvid tuleb vett täis lasta.
Siis ei jookse õhk välja, kui juhuslikult palkmaja tapi naela otsa sõita.
Kui kasutada karakati stiilis K-700 rehve, saab üksiti ka heinamaa põuaga kastetud. Nelja rehvi läheb ikka tiigitäis vett ära.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
30-04-2015, 00:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2015, 00:10 AM ja muutjaks oli
Tift.)
Veel üks soovitus istmealuse pehmemaksmuutmiseks - vahest peaks iste olema selline... natuke parem ja vedrudel....nagu MTZ-i iste näiteks. Võiks ka õhkpadjal olla, aga sel masinal ei ole kompressorit küljes. Riesenhauseril on muide selline iste ka, millel on kompressor küljes, lase vaid 12 V sisse ja vedrutab mis hullu. Selleks on ainult raha tarvis. MTZ-i iste näiteks ei maksagi nii palju, kui arvata võiks.