Teema on suletud

Kuidas ma endale Mercedes`st heinaniidukit ehitasin ja mis sellest saanud on:)
#21

pasa üles keerutamise all mõtlen ma halvustavaid negatiivseid kommentaare nii eelmises teemas kui selles, kõik mis on seotud tehnikaga ja selle lahenduste otsimisega, ei kuulu pasa üleskeerutamise alla, häirivaks faktoriks tehniliste teemade kõrval on just teatud kasutajad, kes on kunagi oma halvustavatele kommentaaridele saanud otsese vastuse ja on nüüd sapised. inimene on oma sapis elanud poolteist aastat, nüüd nägid pasa üleskeerutajad jälle võimalust ära panemises. kuidas te seda nimetate kui tullakse võõrasse teemasse paska üles keerutama?




siin teemas ei ole vaja anda hinnagut kui loll või tark keegi on, siin käib tehniline arutelu, esimene punkt on kuidas teha olemasolevale traktorile kõigepealt esivedrustus? võimlusi on mitmeid? katsun lähiajal esimese joonise teha ja teile selle välja pakkuda, siis võib igaüks paranada, öelda kas see töötab või ei tööta, pakkuda omapoolse lahenduse, see on foorumi mõte. kunagi arvati, et päike tiirleb ümber maa ja neid kes vastupidisel arvamusel olid, põletati tuleriidal. olen selle poolt, et igasugused ideed, kui totrad nad ka tunduvad, tuleb läbi arutada, kui need ei tööta, lähevad need idee prügikasti. selleks, et olemasolevat traktorit prügikasti saata, tuleb enne ideed läbi töötada, võib olla tuleb sellest kasulik riistapuu heina niitmiseks, võib olla jääb ainult puude metsast välja vedamiseks ja muidu transpordiks.
#22

(28-04-2015, 10:37 AM)comoon Kirjutas:  Pani kõigile verbaalselt jalaga näkku ära

Vat on Kõwa Mees. Big Grin

Aga teadmisi napib. Toungue Mis seals ikka, kui siinse sootsiumi viis suhelda ei kõlba, siis võta aga raamatud ette. Sest mitte keegi ei hakka Sulle seletama üle asju, mis on leitavad lühikese googeldamise järel ka eesti keeles.

Või leiad mõne kannatliku loomuga papi, kes jaksab rääkida, miks vint just sedapidi tõuseb ja miks korroloomale just keevisõmblused hirmsasti mekivad.
#23

esimene punk on kuidas teha olemasolevale traktorile kõigepealt esivedrustus? võimlusi on mitmeid? katsun lähiajal esimese joonise teha ja teile selle välja pakkuda, siis võib igaüks paranada, öelda kas see töötab või ei tööta, pakkuda omapoolse lahenduse, see on foorumi mõte.


Et asi selgem oleks siis tuleks endale kõigepealt selgeks teha mida Sa tahad ehitada?? Kas traktorit või põllurallikat?? Kas oled kunagi näinud traktorit millel on vedrud raami ja sildade vahel?? 

Edu
Eino
#24

Tegelikult oled sa ju labane troll, esitad küsimusi mille vastused sind vähimalgi määral ei huvita ja siis vaatad kuda värk areneb. Mingit mõtet sellel ei ole, lihtsalt kasutu tekst.

PS mul on endiselt niiduki ehitamiseks enamus asju olemas, ehk tuled lõpuks ja ostad ka midagi?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#25

Tõenäoliselt oleks Eesti mersuklubi kõikvõimalike küsimuste esitamiseks parem koht.

Leiab pädevaid margipõhiseid spetse, kelle jaoks poleks probleem Teie liikuri jaoks vajaliku vedrustuse detailide soovitamine ja ühtlasi sobivate nõuannete jagamine. Soovitan edaspidi nende abil oma teadmistepagasit süvendada.

Eriti detailsete küsimuste korral võiks aga pöörduda otse Silberauto spetside poole. Nemadki peaksid lahked inimesed olema ja hädalisi aitama. Tartus neil ka tubli esindus, ehk ei lööda abi küsija suu pihta.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#26

(28-04-2015, 13:33 PM)comoon Kirjutas:  ...
kunagi arvati, et maa tiirleb ümber päikese
...
Kui nüüd aus olla, siis arvatakse praegugi nii.

(28-04-2015, 14:02 PM)einota Kirjutas:  ...
Kas oled kunagi näinud traktorit millel on vedrud raami ja sildade vahel?? 
Mul üks sarnane vedrudega esisillaga 60-ndate McCormick seisab õue peal, võid vaatama tulla (EDIT: vedrud on küll silla ja rataste vahel, aga siiski olemas).
[Pilt: IHC_D-324%20009.jpg?width=700&height=700]
#27

Tegelt analoogne lahendus on ka mingi vedavaesisillaga Belarusil või oli see T-40nel Big Grin
#28

Samas need vedrud seal esisillas mingit mõtet ei oma eriti veel siis, kui frontaallaadur küljes ja see pinnast täis võtta, mis vedrud lössi vajutab. Mul oli juhus, kus tulin selle sama McCormickuga viimase, ehk neljanda käiguga põllu pealt vaalutamast ja sõitsin maanteel, "punn põhjas". Minust möödusid jalgratturid, imestunud nägudega, ja väntasid rõõmsalt edasi. Ehk siis (teemasse tagasi tulles) väikestel kiirustel liikuval traktoril vedrud esisillas on ikka üsna raisatud ressurss minu meelest. Selle töö teevad ära rehvid.
#29

(28-04-2015, 14:02 PM)einota Kirjutas:  esimene punk on kuidas teha olemasolevale traktorile kõigepealt esivedrustus? võimlusi on mitmeid? katsun lähiajal esimese joonise teha ja teile selle välja pakkuda, siis võib igaüks paranada, öelda kas see töötab või ei tööta, pakkuda omapoolse lahenduse, see on foorumi mõte.


Et asi selgem oleks siis tuleks endale kõigepealt selgeks teha mida Sa tahad ehitada?? Kas traktorit või põllurallikat?? Kas oled kunagi näinud traktorit millel on vedrud raami ja sildade vahel?? 

Edu
Eino

Tere!Pisike vaheküsimus :Kuidas T-150K sillad kinnituvad raami külge????????
#30

T-150k kinnituvad sillad vedrupakkidele, vedrupakid kinnituvad raami külge ja amordid on ka olemas Big Grin
#31

(28-04-2015, 19:59 PM)aigark Kirjutas:  
(28-04-2015, 14:02 PM)einota Kirjutas:  esimene punk on kuidas teha olemasolevale traktorile kõigepealt esivedrustus? võimlusi on mitmeid? katsun lähiajal esimese joonise teha ja teile selle välja pakkuda, siis võib igaüks paranada, öelda kas see töötab või ei tööta, pakkuda omapoolse lahenduse, see on foorumi mõte.


Et asi selgem oleks siis tuleks endale kõigepealt selgeks teha mida Sa tahad ehitada?? Kas traktorit või põllurallikat?? Kas oled kunagi näinud traktorit millel on vedrud raami ja sildade vahel?? 

Edu
Eino

Tere!Pisike vaheküsimus :Kuidas T-150K sillad kinnituvad raami külge????????
Päääääääääris hääääääääää küsimus Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
#32

Kiitke lolli, rabab lõhki!

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
#33

Tere!Pisike vaheküsimus :Kuidas T-150K sillad kinnituvad raami külge????????


Sama küsimus K-700 esisilla kohta.


Aga küsimus teemaalgatajale, näita kõigepealt ette mida Sa oma kätega valmis teinud oled.
#34

(28-04-2015, 21:08 PM)v126 Kirjutas:  Aga küsimus teemaalgatajale, näita kõigepealt ette mida Sa oma kätega valmis teinud oled.

Seda tahaks ka mina näha- ei pea heinaniiduk olema- näita ükskõik mida, mis sul oma kätega tehtud on....
#35

Justjust, arutame siin vedrustust ja seltsimees kamaun itsitab kodus pihku.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#36

Mina, herr comoon, ei hinda sind ega su tegemisi, mul sest suht poogen, sest viska hanele vett selga palju tahad, maha jookseb nagunii. 
 Sa võid sellele nikerdisele alla toppida kõik vedrud, mis üles leiad ja mul ei ole sest sooja ega külma Smile . Küsimus on - milleks sul sinna neid vedrusid vaja? Hakkad sa sellega mööda heinamaad 50-ga kihutama või? Ma arvasin, et see on rohkem nagu traktori moodi masin, mitte 
off-road-kulguriks mõeldud. Paned sa sinna need vedrud, ok. Ja lastes mööda künklikku heinamaad loobib see massin sind sealt sadulast kiirelt minema, kui vähe kiiremalt liikuda tahad. Neist vedrudest tuleb sul ainult probleeme juurde. Vahest oleks mõttekas kasutada teistsuguseid rehve - nats laiemaid ja pehmemaid, mis pehmendaksid sõitmist. Samas, kui on tegemist raskustega, siis saad rehvidesse kerge vaevaga rõhku juurde lasta ja omi asju ajada. See vedrude mõte sul ei ole hea mõte. Aga..kui siiski soovid, siis anna minna, jumala eest ja pärast! Edu!


#37

Rehvid tuleb vett täis lasta.
Siis ei jookse õhk välja, kui juhuslikult palkmaja tapi naela otsa sõita.
#38

(28-04-2015, 23:42 PM)Janka Kirjutas:  Rehvid tuleb vett täis lasta.
Siis ei jookse õhk välja, kui juhuslikult palkmaja tapi naela otsa sõita.
Kui kasutada karakati stiilis K-700 rehve, saab üksiti ka heinamaa põuaga kastetud. Nelja rehvi läheb ikka tiigitäis vett ära. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
#39

(29-04-2015, 08:47 AM)Basilio Kirjutas:  
(28-04-2015, 23:42 PM)Janka Kirjutas:  Rehvid tuleb vett täis lasta.
Siis ei jookse õhk välja, kui juhuslikult palkmaja tapi naela otsa sõita.
Kui kasutada karakati stiilis K-700 rehve, saab üksiti ka heinamaa põuaga kastetud. Nelja rehvi läheb ikka tiigitäis vett ära. 

See pada ei jaksa ju vett täis lastud KK rehve veeretada kuigi kiiresti. Päris järvetäit ei lähe, kuid puusalt pakun nii vaaditäit per rehv. Ehk pea tonn, mida veeretada... Rolleyes
#40

Veel üks soovitus istmealuse pehmemaksmuutmiseks - vahest peaks iste olema selline... natuke parem ja vedrudel....nagu MTZ-i iste näiteks. Võiks ka õhkpadjal olla, aga sel masinal ei ole kompressorit küljes. Riesenhauseril on muide selline iste ka, millel on kompressor küljes, lase vaid 12 V sisse ja vedrutab mis hullu. Selleks on ainult raha tarvis. MTZ-i iste näiteks ei maksagi nii palju, kui arvata võiks.


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne