Teema on suletud

Kuidas ma endale Mercedes`st heinaniidukit ehitasin ja mis sellest saanud on:)
#61

2) Väntvõlli otsast ilmselt ei kannata rihmaseibiga suurt võimsust pikka aega võtta.








Alati on hea kui kohe ära ka põhjendatakse oma nägemus ja arvamus. Luhtikommenteerijate kommentaare ei vaja. Ainult konkreetsed argumendid.
#62

konkreetse mootori ehitusega pole kursis, aga ähmaselt võiks arvata, et külgkoormus on see, mis pikaajalist vända otsast rihmadega jõu võtmist takistab.
#63

Vaata, armas Big Grin ksf comoon, ma ei saa sind tõsiselt võtta, ma nimelt vaatan iga päev varuosade ostukuulutusi. Sinu haare on tavainimesele hoomamatu, kõik need võllid ja reduktorid mida sa arved endal vaja olevat ei mahu ei mersusse, ei ikaruse sisse ka mitte. Eelmine kord sai sinu eest siin teiste spetsidega enamus inseneritööd ära tehtud, minu mõõt on igatahes täis. Tule osta mul hoov ja kelder tühjaks, ma täitsa tasuta räägin juurde, misasi mis on ja kuda tarvitatakse. 
PS tugirataste saamiseks ei ole vaja kolme ühesugust kuulutust. Ja mingeid pilte ma sulle maili peale saatma ei hakka.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#64

(01-05-2015, 14:06 PM)comoon Kirjutas:  2) Väntvõlli otsast ilmselt ei kannata rihmaseibiga suurt võimsust pikka aega võtta.








Alati on hea kui kohe ära ka põhjendatakse oma nägemus ja arvamus. Luhtikommenteerijate kommentaare ei vaja. Ainult konkreetsed argumendid.

Mootoris pole saaled disainitud pidevale külgkoormusele. Ka väntvõlli ots on maru peenike ja ka ei talu suuri külg koormusi. 

Come to the dark side, we have cookies!
#65

(01-05-2015, 11:02 AM)comoon Kirjutas:  Marko, maailm ei koosne ainult sinusugustest ärapanna tahtjatest, kes tulevad teiste teemasid naeruvääristama, te tehke oma sõprusringkonnaga kuhu kuuluvad huvi5, [b]phyl ,Tift motamees ühine saunaõhtu, pange üksteisele purakasse ja mekkige koduõlut millele võite nimeks panna " elus kibestunud" Te olete nagunii omavahel juba armusuhtes. Siin ei arutata kui tark või loll keegi on, siin käib tehniline arutelu ja kui sul midagi kaasa rääkida pole, siis otsi omale mujalt väljendeid.[/b]








[b]maitus kirjutas: Sul ei ole siis vaja teha tervet traktorit aeglasemaks, vaid hoopis rootorniiduki jaoks väljavõte kiiremaks. 3000 pöördega pidevalt toimetada ei ole päris loogiline. Rootorniiduki jaoks on 2000 pöörde juures mootoril võimu ülearugi. Kuidas sa seda rootorniidukit üldse kavatsed käitada, kuskohalt ülekande võtad?
[/b]






[b]No võib olla ta kogu aeg ei toimeta 3000p/m, ma ei saa ju väljavõtet kiiremaks ajada, siis kaoks jõud ära, olete näinud küll kuidas MTZ 82 musta suitsu välja ajab kui rootoritega paksu heina niidab mäest üles minnes. [/b]


Jõud on kavas võtta väntvõlli otsast kahe või kolme soonega rihmaseibiga, rihmasoonte arv oleneb rihmaseibi läbimõõdust, mida väiksem läbimõõt, seda rohkem on neid vaja, sealt edasi võllile, mis kannab jõu esiossa, siis kardaan, reduktor, rihmadega lendteradega ketastele. aga see on natuke hilisem teema, muidu läheb lappama, kui mitut teemat korraga arutad. Esialgu siis traktori liikumiskiirus mis on vaja umbes 8 korda aeglasemaks teha.

Ps: Pole eelnimetatud kaasfoorumlasi isegi näost näkku näinud, kuid sauna vastu pole midagi. Paar naisterahvast ka kampa ja neid võib "torkida" küll.

Elus kibestunud pole, kuid üritan ikka inimestele selgeks teha, et odavam on jalgratas osta, kui ise tegema hakata. Eriti veel kui tegemist on sellise "jalgrattaga". Ja kui endal ka mõistust vähevõitu on ja tehniline taip on üürike, siis milleks punnitada. 

Kas tõesti peab traktor ise olema tehtud ja mersu märk peal? 2000 euri eest saad endale traktori ja ka niiduki pealekauba.

Come to the dark side, we have cookies!
#66

siis tuleb kaaluda võimalust väntvõlli otsast kardaaniga jõu võtmist.


miks siis murutraktoritel võetakse väntvõlli otsast rihmaseibiga jõud, kas need on teistsuguse ehitusega? Ainult konkreetsed argumendid.
#67

(01-05-2015, 20:25 PM)comoon Kirjutas:  siis tuleb kaaluda võimalust väntvõlli otsast kardaaniga jõu võtmist.


miks siis murutraktoritel võetakse väntvõlli otsast rihmaseibiga jõud, kas need on teistsuguse ehitusega? Ainult konkreetsed argumendid.

Kui oleksid remontinud murutraktori mootorit, siis sa ei esitaks seda küsimust, kuid vastus on lihtne. Murutraktoril on oluliselt väiksem külg jõud rihmast põhjustatuna ja otsa puks mis toetab väntvõlli on oluliselt suurem. Jõud mis mõjub ühele väntvõlli saale/puksi pindala ühikule on oluliselt väiksem tänu suuremale puksile ja väiksemale külgjõule, mida sina tahad sinna arendada.

Murutraktori mootor on selle jaoks mõeldud.

Nagu eespool soovitati on kõige kasulikum ja lihtsam kasutada hüromootoreid. 

Come to the dark side, we have cookies!
#68

hüdromootorile on samamoodi vaja jõud võtta, kus on energia jäävuse seadus, see ei teki mitte millegist vaid muutub ühest liigist teise? Hüdromootori kasutegur on väiksem ja osa jõudu kaob lihtsalt ära.
#69

(01-05-2015, 20:57 PM)comoon Kirjutas:  hüdromootorile on samamoodi vaja jõud võtta, kus on energia jäävuse seadus, see ei teki mitte millegist vaid muutub ühest liigist teise? Hüdromootori kasutegur on väiksem ja osa jõudu kaob lihtsalt ära.

Hüdropumba/mootori kasuks(vahemuhvi või kardaani kasutades) räägib kaks argumenti-
Esiteks hüdropumba vedu kuigipalju "pehmem" mootori jaoks. Ei ole ühendatud ju jäigalt läbi võllide/hammasrataste jne. Korralikult ehitatud süsteemis ka kaitseklapid jne mis välistavad ajami ülekoormuse.
Teiseks ei piira ehitust vajadus kogu jõuülekande võllid jms ära mahutada.
Hüdropumba vastu räägib kolm argumenti-
Esiteks ei ole korralikud hüdraulikakomponendid just odavad asjad.
Teiseks juba mainitud mõningal määral väiksem ülekande kasutegur(võrdlusandmeid raske välja tuua, kuna pole algandmeid).
Kolmandaks vähegi keerukama süsteemi ehitamine ja häälestamine nõuab asjakohaseid teadmisi.
Ja lisaks peab masinal leidma koha õlipaagile ja võimalik et ka jahutile.
#70

(01-05-2015, 20:57 PM)comoon Kirjutas:  hüdromootorile on samamoodi vaja jõud võtta, kus on energia jäävuse seadus, see ei teki mitte millegist vaid muutub ühest liigist teise? Hüdromootori kasutegur on väiksem ja osa jõudu kaob lihtsalt ära.

Arvad, et kardaanülekandesse ja nurkreduktoritesse ei kao jõudu?
Kõik jõuülekanded vähendavad kasutegurit, Hüdraulilise ülekande pisut suurema jõukao kompenseerib vabadus paigutuse osas. 

Nagu ma aru saan, eesmärk on teha "ujuv" niiduk, sellele sobib hüdraulika paremini kui kardaan (rihmast rääkimata). Kardaan annab niidukile mingil määral ikka sundasendit, suurel pöördel võib mõju olla märkimisväärne. Hüdroajam laseb seadmel vabalt oma asendi valida.
#71

Tüüpiline comoon. Siin on mitu posti, millele oleks pidanud koheselt reageerima mingisugusegi renomee säilitamiseks, tulemus null, samas käib "projekteerimine" hirmsa hooga edasi. Ja mõned lähevad ikka veel kaasa. Lugege eelmine teema läbi, saate aru, et teid on tillist tõmmatud!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#72

(01-05-2015, 22:28 PM)meli666 Kirjutas:  
(26-04-2015, 12:54 PM)comoon Kirjutas:   Aga kui teadmisi napib, veel hullem tööriistu ( trelli, keevituse jms ostukuulutused), siis äkki oleks mõtekam teha seda tööd, mida oskad. 

Aga mis saab siis kui peale foorumi trollimise midagi muud ei oskagi? 

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#73

peen troll. reageeritakse ainult sobilikele postidele. teemat nihutatakse suva suundades. vahepeal vihastatakse veidi rahvast.
a mis selle asja mõte on?
meelelahutus?
kahtlaseks teeb asja pidev juppide kokku ostmine.
äkki ikka ongi soov peedist pesumasinale trummel teha?
ma ei jaga küll matsu praegu.
klikkide eest ju ka justkui ei maksta vist:
#74

Esinemine, muud ei midagi.

Aga teemasse ka, et ikka aju ragiseks. Mina saadaks need mehaanilised ülekanded, käigukastid ja rihmad kõik prügimäele. Kasutaks pigem sõitmiseks ja tööorgani käitlemiseks hüdraulikat või elektrit.

Kõige universaalsemad, lihtsamad. Kaovad kõik probleemid, et kuhu asetada, kust väljavõtted võtta jne. Pole probleemi ka ülekande aeglaseks saamisega.
Võta snitti raideri pealt.

Ps: Ei tea kas keegi peaks jälle välja pakkuma, et palja tilliga on nõus jooksma mõne km vabalt valitud marsruudil, kui jaanipäevaks koti mersuga niidetud heina saab. Äkki siis ehitab kiiremini. Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!
#75

põhiline on KARJA MITTE PASALE AJADA nagu kasutaja Marko seda on teinud, kodus on hulga mõtetut kola millega ei oska ta midagi teha, vahel kirjutab mõne ostukuulutuse peale, lootuses, et lollid karja kaupa kokku jooksevad ja tema kola ära ostavad hingehinnaga. kasutajal comoonil on selle jaoks kaust arvutis koos pildi, asukoha, tel. numbriga ja hinnaga ning eraldi märkmik, kus mõistliku hinnaga esialgu tunduv kraam kirja pandud. asi on vaid ühe telefonikõne kaugusel ja comoonil on hoov puhas ja ostab ainult vajalikud asjad. lisaks puudub kasutaja Markol telefon millega pilti teha, peale selle asub ta võib-olla KARUPERSESSmile 


Reegel nr.1. Kui asi asub KARUPERSES, pole sellele järele sõitmine otstarbekas, sest mõtetu kola ei maksa peaaegu midagi, va. siis kui kännu otsas istuv maakas arvas, et tema varandus on miljonit väärt.

Reegel nr. 2. kui küsitakse mõtetut hinda, on side lõpp.
#76

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Sad
Reaktsioon teema edenemisele,mitte comooni jutule
#77

Oma kogemusest võin öelda et väntvõlli otsast on hüdropumpasid käitatud küll ja ei ole mingeid probleeme veel ca 6000 töötunni kohta täheldanud. Samas 4x4 meistrimehed on ka oma maasturite hüdropumpasid väntvõlli otsa istutanud ja ei ole ka sealt mingeid nurinaid kuulnud. Kui ikkagi niiduorganile on tahtmine rihmaga ülekanne väntvõlli otsast võtta siis soovitaks panna mingisugune reduktor nn vahepukiks mis ühtlasi leevendaks ka külgkoormusi,samas selle süsteemi kahjuks räägib ka veel asjaolu ,et kui niiduorganisse peaks kivi vms sattuma siis kasvavad ka koormused ja külgjõud väntvõllile kordades tavalisest tööreziimist,mis võib aga viia teadagi milleni Sad .

Kahjuks räägib hüdro kahjuks aga hinnaklass,ning teadmatusest, mis survetega on tegu ka oht ennast vigastada.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
#78

visandasin joonise kuidas väntvõlli säästa?

   
#79

(01-05-2015, 22:52 PM)phyl Kirjutas:  Ps: Ei tea kas keegi peaks jälle välja pakkuma, et palja tilliga on nõus jooksma mõne km vabalt valitud marsruudil, kui jaanipäevaks koti mersuga niidetud heina saab. Äkki siis ehitab kiiremini. Big Grin

Lubage, lubage! Kuna lõimekäitlejad ei sekku, olen sunnitud ise reageerima! Olen lugenud kõiki selle, ja ka eelneva teema, tuhandeid asjalikke postitusi, ning ei kohku tagasi täpsustamast, et mingist "palja tilliga jooksmisest" pole kusagil juttu olnud! Pigem vastupidi! Ainult konkreetseid põhjendatud analüüse ja kommentaare, palun koos ksf! Commoniga! Või lähete musta nimekirja ja saunaõhtule koos ksf!-ide Motamehe, Tifti jne ja eriti Markoga!
#80

(01-05-2015, 23:25 PM)comoon Kirjutas:  visandasin joonise kuidas väntvõlli säästa?

Laagripukile teed kinnituse kuhu?
Eeldan et mootor ikka padjade peal...
Jäik võll+laagripuki kinnitus raamil hästi ei lõpe... Cool
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne