06-04-2015, 12:42 PM
Võsa - vaba tagasivool otse vaati sai kohe alguses ära proovitud. Manomeeter ei valeta. Abi võiks olla rotameetrist vooluhulga mõõtmisel, aga sellist riistapuud mul paraku pole. Elektripoole peal ei ole midagi leiutada, peamooduli skeem on olemas ja juhe jookseb õigest kontaktist ning on terve. Vool tuleb alati õigel ajal peale. Hüdraulikaskeemi mul Keto jagaja kohta ei ole, on Ukolt saadud koostejoonised. Ja hüdraulikaskeemist väga puudust ei tunne kah, sest jagaja on nii lahti kui olla saab. Kõik kanalid, kust õli liigub, on näha.
Mul tekitab endiselt veidi segadust saekanalis olev vedruklapp. Mingit otstarvet ma suurt talle välja mõelda ei oska. Ta ju võiks olla kavitatsiooniklapp, et täita saekanalit õliga kui pöörlevale mootorile õli pealevool katkestatakse. Jääb vaid arusaamatuks, kuidas ta töötab. Tagasivoolus olev õlisurve võiks teda avada justkui täitsa suvalisel ajal. Kas sae survekanalis on hõrendus või mitte, ei tundu nagu seda klappi mõjutavat. Aga vaevalt selles klapis viga on, sest siis ei tapaks saagimine mootorit - õli leiaks klapi avatuse korral tee otse tagasivoolu.
Üks veidi ebatõenäolisena tunduv idee on mul veel. Saagimise ajal surutakse kokku nii rulle kui nugasid. Nende silindrite tihendid ilmselt ei ole ka päris tihedad. Aga et nendest pääseks mööda nii palju õli, et saele ei jätku, seda ma ei usu. Pealegi mootori suretamine viitab sellele, et õli lüüakse täie tambiga lõikepeasse, aga tal pole nagu kuhugi minna.
Katsetused jätkuvad Praegu on mul seal veel mitmesuguseid muresid ja tegelen vahepeal nendega.
Mul tekitab endiselt veidi segadust saekanalis olev vedruklapp. Mingit otstarvet ma suurt talle välja mõelda ei oska. Ta ju võiks olla kavitatsiooniklapp, et täita saekanalit õliga kui pöörlevale mootorile õli pealevool katkestatakse. Jääb vaid arusaamatuks, kuidas ta töötab. Tagasivoolus olev õlisurve võiks teda avada justkui täitsa suvalisel ajal. Kas sae survekanalis on hõrendus või mitte, ei tundu nagu seda klappi mõjutavat. Aga vaevalt selles klapis viga on, sest siis ei tapaks saagimine mootorit - õli leiaks klapi avatuse korral tee otse tagasivoolu.
Üks veidi ebatõenäolisena tunduv idee on mul veel. Saagimise ajal surutakse kokku nii rulle kui nugasid. Nende silindrite tihendid ilmselt ei ole ka päris tihedad. Aga et nendest pääseks mööda nii palju õli, et saele ei jätku, seda ma ei usu. Pealegi mootori suretamine viitab sellele, et õli lüüakse täie tambiga lõikepeasse, aga tal pole nagu kuhugi minna.
Katsetused jätkuvad Praegu on mul seal veel mitmesuguseid muresid ja tegelen vahepeal nendega.