17-06-2015, 09:26 AM
Iskra AZJ 3367 24V 5,5kW otsevedu
AZJ 3353 24V 4,0kW ( mõningatel andmetel 4,5 kW ) otsevedu
Iskra/Letrika AZF 4617 (11131214 ) 24V 5,5 kW reduktor
Vene; Katek 20.3708 24V 5,9 kW otse ( 6,25kW 1940 p/min; 3,5 kW 1900 p/min )
24.3708 12V 4,0 kW otse
5,9 kW soov tekkis selle ajel, et omal ajal Soomes müüduile oli just selline paigaldatud.
Peale seda kui Iskra muutus Letrikaks ei tundu jah Letrika enav valmistavat otseveoga starterit MTZ jaoks.
4kW tundub mulle lahja veel sellel põhjusel, et olen käes hoidnud Renault Masteri püsimagnetitega 2,8 kw reduktorstarterit. Mootor on 2,8 l turbodiisel, kiire ja lühikese käiguga võrreldes Belarussi mootoriga, vajab käivituseks ikka tunduvalt vähem pöördemomenti. Selle järgi töömaht= kW. Nii et alla 4 kW mina endale pean nõrgaks. Kuna aga kasutan talvel vähe siis veel vahetusega ei kiirusta.
AZJ 3353 24V 4,0kW ( mõningatel andmetel 4,5 kW ) otsevedu
Iskra/Letrika AZF 4617 (11131214 ) 24V 5,5 kW reduktor
Vene; Katek 20.3708 24V 5,9 kW otse ( 6,25kW 1940 p/min; 3,5 kW 1900 p/min )
24.3708 12V 4,0 kW otse
5,9 kW soov tekkis selle ajel, et omal ajal Soomes müüduile oli just selline paigaldatud.
Peale seda kui Iskra muutus Letrikaks ei tundu jah Letrika enav valmistavat otseveoga starterit MTZ jaoks.
4kW tundub mulle lahja veel sellel põhjusel, et olen käes hoidnud Renault Masteri püsimagnetitega 2,8 kw reduktorstarterit. Mootor on 2,8 l turbodiisel, kiire ja lühikese käiguga võrreldes Belarussi mootoriga, vajab käivituseks ikka tunduvalt vähem pöördemomenti. Selle järgi töömaht= kW. Nii et alla 4 kW mina endale pean nõrgaks. Kuna aga kasutan talvel vähe siis veel vahetusega ei kiirusta.