Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Ma pidasin silmas sisepõlemismootori käivitamist. Aku suutlikuse mõõtmiseks on hulk elegantsemaid viise, kui starteriga vuristamine.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Koormushargi sillad on ajalugu ja hommikuni pirni otsas rippumine, eriti siis kui lõppu ei näe teeb palju kahju.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,433
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(22-06-2015, 18:27 PM)Marko Kirjutas: Koormushargi sillad on ajalugu ja hommikuni pirni otsas rippumine, eriti siis kui lõppu ei näe teeb palju kahju.
See aku pikk tühjendamine ilmselt kahju ei tekita. Mul jäi ca kolm aastat tagasi Lacetti laetuli salongis põlema. Nädal või rohkem hakkan autosse minema, lukku nupust lahti ei saa. Akus 0 volti. Viisin töö juurde laadima ja jookseb siiani. Aku tuli koos autoga 2007 mais uuena. Esimene omanik. Tundub, et tühjendus lõpuni mõjub väga tervendavalt, ikkagi üheksas aasta hakkas jooksma. Hooldevaba paistab teine ka olema, ühtki avamise kohta ei leidu.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pliiakule on sügavtühjendus kahjulik. Protsenti ei hakka kirjutama aga nii on.
Erand kinnitab reeglit.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mul oli siin üks üsna surnud aku. nibin-nabin sai veel sõiduauto mikromootori käima. enamasti siiski tahtis täkku toeks. lae või ära lae, miskit suurt särtsu sisse ei võta. sai kevade pandud riigimetalli peale rohkem nalja pärast, a raibert jaksab viiekümne hobusega diisli käima keerata üsna muretult. nüüd jätkabki põllumajanduse valdkonnas oma teenistust. muidugi külmasid pole uues ametis veel näinud.
igatahes sooja aja kogemuse najal tundub, koledad katsetused reduktorite ja käivitusmootorite ja starterite kombodega lõhnavad õige pisut vähemalt veidi väsind mootorite järgi.
Postitused: 87
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Toon siis ära kokkuvõttena starteri ja kvm. variantide hammastearvu hammasvööl ja vedaval elemendil.
1) Starteri variant: hammasvöö n=145, välisläbimööt D=436,7mm, istupind hoorattal d=380,4mm
hamba moodul m=3
Mooduli järgi peaks olema hammasvöö välisläbimõõt 441mm, kuid hammasvöö on tehtud mingil põhjusel läbimõõdult 4,3mm väiksem ( neg. nihutus )
Starteril n=10
Ülekandearv 145/10= 14,5
2) KV mootori korral:
hammasvöö n=120, välisläbimõõt D=426,7mm , istu läbimõõt hoorattal d=366,5mm, moodul m=3,5
Moodulit arvestades peaks olema välisläbimõõt 427mm, vahe arvestusliku ja tegeliku vahel -0,4mm.
Pendiksil n=19, D=72mm ( arvestuslik 73,5mm, negatiivne nihutus -1,5mm )
Olen kuulnud et on olemas hammasvööd, mis sobivad starteri jaoks otse käivitusmootori hoorattale. Ise pole näinud, ei kinnita ega lükka ümber.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Oskab keegi öelda, miks miinuskraadidega käivitusmootor soolo kabiiniga jumzi mootorit ringi ei jaksa vedada. Soojade ilmadega küsimust pole aga miinus kraadidega poob koheselt käivitusmootori kinni.
Kompressioon on maha keeratud
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
30-11-2015, 23:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2015, 23:56 PM ja muutjaks oli
Raigo.)
Juba eelmine talv oli see jama. Siis sai suvel kaivitusmootor laiali kiskuda. Ja üks vigane plast hammasratas välja vahetada ning sisse sattunud vesi välja lasta. Siiamaani nagu ka enne töötab kõik + kraadidega hästi. Kui temp on miinuses, siis tekivad hädad. Dekomprekas toimib ilusti.
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Jälle vesi sees?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Kas pöörete regulaatorit ei võiks asjas süüdistada?
Kui mootor on tühikäigul, läheb masin ilusti pöördesse. Niipea kui hakata käivitusmootorit järgi lülitama, hakkab kohe käivitusmootor pöördeid kaotama, isegi kui kergelt sidurit järgi meelitades.
Eeldan ,et käivitusmootor ise kohviks pole kulunud.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Lühidalt öeldes, leidsin kodust vana tüübi karburaatori (K16D), panin selle peale, masin käima, reguleerisin väheke segu kruvi ja oh imet - töötab nagu mõte. Masinal nüüd ropult jõudu ja veab ladusalt suurt mootorit järgi. Küll aga tekkis vajadus vanatüübi õhupuhasti järgi - uuema variandiga ei taha kuidagi kokku sobida.