Käivitusmootor PD-10

Ma pidasin silmas sisepõlemismootori käivitamist. Aku suutlikuse mõõtmiseks on hulk elegantsemaid viise, kui starteriga vuristamine.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Koormushargi sillad on ajalugu ja hommikuni pirni otsas rippumine, eriti siis kui lõppu ei näe teeb palju kahju.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(22-06-2015, 18:27 PM)Marko Kirjutas:  Koormushargi sillad on ajalugu ja hommikuni pirni otsas rippumine, eriti siis kui lõppu ei näe teeb palju kahju.

See aku pikk tühjendamine ilmselt kahju ei tekita. Mul jäi ca kolm aastat tagasi Lacetti laetuli salongis põlema. Nädal või rohkem hakkan autosse minema, lukku nupust lahti ei saa. Akus 0 volti. Viisin töö juurde laadima ja jookseb siiani. Aku tuli koos autoga 2007 mais uuena. Esimene omanik. Tundub, et tühjendus lõpuni mõjub väga tervendavalt, ikkagi üheksas aasta hakkas jooksma. Hooldevaba paistab teine ka olema, ühtki avamise kohta ei leidu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Pliiakule on sügavtühjendus kahjulik. Protsenti ei hakka kirjutama aga nii on.
Erand kinnitab reeglit.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

mul oli siin üks üsna surnud aku. nibin-nabin sai veel sõiduauto mikromootori käima. enamasti siiski tahtis täkku toeks. lae või ära lae, miskit suurt särtsu sisse ei võta. sai kevade pandud riigimetalli peale rohkem nalja pärast, a raibert jaksab viiekümne hobusega diisli käima keerata üsna muretult. nüüd jätkabki põllumajanduse valdkonnas oma teenistust. muidugi külmasid pole uues ametis veel näinud.
igatahes sooja aja kogemuse najal tundub, koledad katsetused reduktorite ja käivitusmootorite ja starterite kombodega lõhnavad õige pisut vähemalt veidi väsind mootorite järgi.
Vasta

  Toon siis ära kokkuvõttena starteri ja kvm. variantide hammastearvu hammasvööl ja vedaval elemendil.
1) Starteri variant: hammasvöö n=145, välisläbimööt D=436,7mm,  istupind hoorattal d=380,4mm
    hamba moodul m=3
    Mooduli järgi peaks olema hammasvöö välisläbimõõt 441mm, kuid hammasvöö on tehtud mingil põhjusel läbimõõdult  4,3mm väiksem ( neg. nihutus )
   Starteril n=10
   Ülekandearv 145/10= 14,5

2) KV mootori korral:
    hammasvöö n=120, välisläbimõõt D=426,7mm , istu läbimõõt hoorattal d=366,5mm, moodul m=3,5
   Moodulit arvestades peaks olema välisläbimõõt 427mm, vahe arvestusliku ja tegeliku vahel -0,4mm.
   Pendiksil n=19, D=72mm ( arvestuslik 73,5mm,  negatiivne nihutus -1,5mm )

Olen kuulnud et on olemas hammasvööd, mis sobivad starteri jaoks otse käivitusmootori hoorattale. Ise pole näinud, ei kinnita ega lükka ümber.
Vasta

Starter käivitusmootori asemele
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Vasta

Oskab keegi öelda, miks miinuskraadidega käivitusmootor soolo kabiiniga jumzi mootorit ringi ei jaksa vedada. Soojade ilmadega küsimust pole aga miinus kraadidega poob koheselt käivitusmootori kinni.
Kompressioon on maha keeratud
Vasta

(30-11-2015, 11:05 AM)Raigo Kirjutas:  Oskab keegi öelda, miks miinuskraadidega käivitusmootor soolo kabiiniga jumzi mootorit ringi ei jaksa vedada. Soojade ilmadega küsimust pole aga miinus kraadidega poob koheselt käivitusmootori kinni.
Kompressioon on maha keeratud

No võib olla nii,et käivitusmootori sees olevad laagrid õhtal. Endal on üks juhus olnud.
Vasta

(30-11-2015, 11:05 AM)Raigo Kirjutas:  Oskab keegi öelda, miks miinuskraadidega käivitusmootor soolo kabiiniga jumzi mootorit ringi ei jaksa vedada.
...
Kas kinni on põhimootor või on kutsikas jaksitu?
Vasta

Juba eelmine talv oli see jama. Siis sai suvel kaivitusmootor laiali kiskuda. Ja üks vigane plast hammasratas välja vahetada ning sisse sattunud vesi välja lasta. Siiamaani nagu ka enne töötab kõik + kraadidega hästi. Kui temp on miinuses, siis tekivad hädad. Dekomprekas toimib ilusti.
Vasta

Jälle vesi sees? 

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kas pöörete regulaatorit ei võiks asjas süüdistada?
Kui mootor on tühikäigul, läheb masin ilusti pöördesse. Niipea kui hakata käivitusmootorit järgi lülitama, hakkab kohe käivitusmootor pöördeid kaotama, isegi kui kergelt sidurit järgi meelitades.
Eeldan ,et käivitusmootor ise kohviks pole kulunud.
Vasta

(01-12-2015, 10:00 AM)Raigo Kirjutas:  Kas pöörete regulaatorit ei võiks asjas süüdistada?
Kui mootor on tühikäigul, läheb masin ilusti pöördesse. Niipea kui hakata käivitusmootorit järgi lülitama, hakkab kohe käivitusmootor pöördeid kaotama, isegi kui kergelt sidurit järgi meelitades.
Eeldan ,et käivitusmootor ise kohviks pole kulunud.

Eedamine on kõigi perssekeeramiste ema. Toungue

Palju survet välja puhub? Mis värvi on küünal? Kas säde on tugev, lilla ja kuuldavalt praksuv? Kas küünlavehtus muudab midagi?

Kas põhimootorit võtmega keerata jõuab?

Kui hoida käega gaasisiibrit lahti, kas siis jaksab kutsikas põhimootorit vedada?
Vasta

https://youtu.be/ZZ9-yFnpsvM Väike videoke
Vasta

(01-12-2015, 12:17 PM)Raigo Kirjutas:  https://youtu.be/ZZ9-yFnpsvM Väike videoke

Tundub küll, et põõreteregulaator, aita teist käisitsi.
Vasta

(01-12-2015, 12:31 PM)kylminaator Kirjutas:  
(01-12-2015, 12:17 PM)Raigo Kirjutas:  https://youtu.be/ZZ9-yFnpsvM Väike videoke

Tundub küll, et põõreteregulaator, aita teist käisitsi.

Ei tundu seal midagi.
Lahutatud siduriga lükkab siibrit kinnipoole, ehk piirab pöördeid.
Kui sidur ühendatakse, tõmbab gaasi põhja... Aga jõudu ei ole.
Jõuetu tundub küll... Ja võibolla mu tunne petab, aga kuidagi väga tuimalt ja vist ka madalamate pööretega kui kombeks käib...
Süüde hiline ei ole? Süütesüsteem ja karpa ilmselt vaja kriitilise pilguga üle vaadata ja häälde panna...
Kuidas üldse külmalt käivitub pisike?
Vasta

(01-12-2015, 17:27 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(01-12-2015, 12:31 PM)kylminaator Kirjutas:  
(01-12-2015, 12:17 PM)Raigo Kirjutas:  https://youtu.be/ZZ9-yFnpsvM Väike videoke

Tundub küll, et põõreteregulaator, aita teist käisitsi.

Ei tundu seal midagi.
Lahutatud siduriga lükkab siibrit kinnipoole, ehk piirab pöördeid.
Kui sidur ühendatakse, tõmbab gaasi põhja... Aga jõudu ei ole.
Jõuetu tundub küll... Ja võibolla mu tunne petab, aga kuidagi väga tuimalt ja vist ka madalamate pööretega kui kombeks käib...
Süüde hiline ei ole? Süütesüsteem ja karpa ilmselt vaja kriitilise pilguga üle vaadata ja häälde panna...
Kuidas üldse külmalt käivitub pisike?

Minu viga jah, hääle järgi eeldasin (valesti eeldasin). Võiks proovida kas kutsikas  tühjalt käies ikka pöördesse läheb.
Vasta

Lühidalt öeldes, leidsin kodust vana tüübi karburaatori (K16D), panin selle peale, masin käima, reguleerisin väheke segu kruvi ja oh imet - töötab nagu mõte. Masinal nüüd ropult jõudu ja veab ladusalt suurt mootorit järgi. Küll aga tekkis vajadus vanatüübi õhupuhasti järgi - uuema variandiga ei taha kuidagi kokku sobida.
Vasta

(03-12-2015, 16:46 PM)Raigo Kirjutas:  Lühidalt öeldes, leidsin kodust vana tüübi karburaatori (K16D), panin selle peale, masin käima, reguleerisin väheke segu kruvi ja oh imet - töötab nagu mõte. Masinal nüüd ropult jõudu ja veab ladusalt suurt mootorit järgi. Küll aga tekkis vajadus vanatüübi õhupuhasti järgi - uuema variandiga ei taha kuidagi kokku sobida.

Mis värvi küünale enne oli? Ma pakun, et valge Rolleyes

Hea, et käima said.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne