Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Isand Võsa.... aga kabiin? Üks pilt ei teeks ka teemasse paha üle pika aja.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
terminoloogiliselt kahtlemata õige.
aga jõuvõtuvõll on palju suupärasem.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Küsimus targematele!
Mtz saalede vahetus- kas selleks tuleb mootor maha võtta või saab lihtsamalt? Kepsusaaledega vist probleeme ei ole, need saab vist peal ära vahetada, aga raamsaalesid nii lihtsalt ei vaheta.
Või kuidas see tehnoloogiliselt üldse käib.
Õlirõhk kukkus suht maha nüüd kiirel heinaajal, tühikäigul nõks alla 1 bar, gaas peal nii 1,5-2 bar, varasemalt oli gaas peal 3-4. Pole veel jõudnud lammutama hakata, esialgu uuriks tsentrifuugi ja seal olevaid klappe. Aga sisetunne ütleb, et seekord nii lihtsalt ei pääse.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Küllap kuumade ilmadega lähevad õlid liiga vedelaks, sellepärast ehk õlisurve jääbki sinna 1 bar kanti. 1,5...2 bar on täitsa normaalne veel.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Aga ikkagi, kuidas käib saalede vahetus? Mootor maha vaja võtta jah?
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
See seesamune võll on inglise keeles lühendiga PTO. Täisnimetust ei tea.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
kui surve 1 peal, siis ära kiirusta lammutamisega, sellega käib masin veel kaua. Saalede pärast see rõhk ei kuku nii kiirelt, pigem tsentrifuugis miskit paigast ära... Laseb õli kuskilt läbi
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Osta paksem 20W50 õli sisse ja sõidab edasi veel pikalt.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
20W30 sobiks ehk paremini.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(06-07-2015, 19:58 PM)ahtos Kirjutas: 20W30 sobiks ehk paremini.
Mille alusel siis see 20W30 paksem on kui tavaline sae 30?
Kui raha palju käes siis paneks ka 10W60 sisse, kuid see on lihtsalt oluliselt kallim.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Aga kas see on hea kui oled koguaeg kasutanud russil mootoris vene õli ja äkitselt lähed üle lääne õli peale. Räägitakse kui kasutad ühte õli marki, siis kasuta seda edasi ka.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(06-07-2015, 08:27 AM)maisalup Kirjutas: kui surve 1 peal, siis ära kiirusta lammutamisega, sellega käib masin veel kaua. Saalede pärast see rõhk ei kuku nii kiirelt, pigem tsentrifuugis miskit paigast ära... Laseb õli kuskilt läbi
Millegipärast ei mainita kunagi nükkvõlli õlirõhu kao süüdlasena?
Aquila captas non muscas.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Sest nukkvõll on pärast andurit ega mõjuta näitu.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
viimane väide läheb vist törtsu füüsikaseadustega vastuollu?