Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(06-07-2015, 23:14 PM)hannest Kirjutas: Sest nukkvõll on pärast andurit ega mõjuta näitu.
Siin kehtib ikkagi nn. "ühendatud anumate süsteem" kus pump tekitab rõhku kogu süsteemile ja olgu see manomeeter kus otsas tahes, rõhk on igal pool ühesugune. Ja täpselt nii suur kui kõige hõredam koht seda hoida jõuab.
Olen näinud kus nükkvõll visatakse tunnelisse nagu kaevu kolksti sisse ja pärast vannutakse saalesid, et näed ika ei pea.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Oskab keegi täpsemalt siis rääkida, kuskohapealt võiks tsentrifuugist see õli ära "kaduda" ? Traktoril sellised sümptomid , sai õlivahetus tehtud, peale seda õlirõhk langes. Külmalt tühikäigul 1.5bar, pööretega 2bar. Soojalt napilt-täpselt 1bar. Sees Mannoli 10-W40 veokiõli. Eks ta suts vedel ole, aga samas võiks selle tsentrifuugi üle vaadata.
K.
Rohkem kapotti all
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(08-07-2015, 13:42 PM)kris282 Kirjutas: Oskab keegi täpsemalt siis rääkida, kuskohapealt võiks tsentrifuugist see õli ära "kaduda" ? Traktoril sellised sümptomid , sai õlivahetus tehtud, peale seda õlirõhk langes. Külmalt tühikäigul 1.5bar, pööretega 2bar. Soojalt napilt-täpselt 1bar. Sees Mannoli 10-W40 veokiõli. Eks ta suts vedel ole, aga samas võiks selle tsentrifuugi üle vaadata.
K.
Peale tsentrifuugi puhastust ongi õli rõhk madalam, kuna puhastest düüsidest läheb rohkem õli läbi kui rokastest düüsidest.
Mannoil on muidugi "väga hea" valik. Aga see on puhtalt minu arvamus.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Pole see teema, kus õlidest rääkida.
Kes ise end harida ei viitsi õlide kohapealt, siis pole midagi teha. (tuleb õppida kogemusest)
Google on olemas, inglise/saksa/vene keeles leiab kirjandust kõvasti.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Audi foorumis oli, st. peaks ka praegu olema mingi õppejõu õpetlik sõnavõtt õlide teemal. Soovitaks lugeda. Hariv jutt.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
tsentrifuugis saavat mingise seibi valet pidi panna. Oli kunagi ka russiga jama, soojalt vaevu 1tühikäigul ja pööretega sai 1,5atm kätte. Papid võtsid tsentrifuugi lahti, panid uuesti kokku ja tühikäigul kohe 1,5atm ja pööretel pea 3atm surve. Siis papid ütlesid,, et seal saavat miskit tagurpidi kokku panna??? Pole ise täpselt kursis, kuna minul on peale puhastust alati õlisurve säilinud ja pole täpsemalt sellesse süvenenud. Lahti võttes jälginud midapidi mingi asi on ja samamoodi kokku tagasi...
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Sattus kogemata kaks pilti. Õli kasutan siiani vene diisliõli ehk siis kamazi õli. Seda siis kõigis masinates, MTZ 1025, T 40, Jumz kopas ning E 302. Peale Mtz ei ole ühelgi rõhuga probleeme.
Ärge nüüd maha tehke, et selline õlivalik. Foorumis on teemasid piisavalt, kus selle üle kakeldakse. Jätame selle teema tehniliste küsimuste lahendamiseks.
Samas minu ringkonnas kõik uuemad MTZ-id (alates 2000 aasta ja edasi) maadlevad õlirõhuprobleemidega. Või noh, ei maadle, aga rõhk on madal neil kõigil. Samas pole ka ükski neist selle pärast kokku jooksnud.
Postitused: 87
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Siit pole läbi käinud, kuid venelased kurdavad ( uued MTZ-id) veel kehva õlirõhu korral järgmiste asjade üle;
1. pumba survetorus mõra
2. pumba survetoru ühenduskohas plokis lekib rõngastihend
3. õlipump vilets
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Kui pikad on lühemad aisapikendused ja pikemad aisapikendused(pikkuste vahe).
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Nägin ühte väikse kabiiniga 82, millel oli akukasti luuk hingega ja küljest ära ei käinud. Enamusel tõstetav ja eemaldatav. Mis aastast see muutus võis tulla?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
24-07-2015, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2015, 19:53 PM ja muutjaks oli
deeremees.)
Ehk oli mingi omalooming. Niipalju kui ma neid väikese kabiiniga russe näinud olen siis kõigil on see akukasti luuk küljest ära võetav ja tõstetav.
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Jun 2015
Maine:
0
Minu väikesel kabiinil oli akukasti luuk hingedega, masin aastast 1983.
Postitused: 157
Teemad: 0
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
Kas ära käimise all mõtlete seda ,et hinge keskosal on otsal väike vahe ja sealt saab tihvti otsast seda äratõsta. Mina olen seda vahet ise ka väiksemaks pressinud kuna kippus otsast kukkuma.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Väidetavalt pidi 80ndadel toodetud mtz 80/82 originaal tehase värv olema (пф-115 голубая).
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(05-08-2015, 22:14 PM)deeremees Kirjutas: Väidetavalt pidi 80ndadel toodetud mtz 80/82 originaal tehase värv olema (пф-115 голубая).
On see alusvärv + lakk või ühekomponendiline
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
loomulikult lakialune värv, nigu keik pentaftaalid. ja tera tuleb ka ise sisse segada.