Postitused: 305
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
4
optilise anduri võib vahetada temp anduri vastu (köökides, töökodades jne täiesti tavaline praktika)
Sama tootja sarja puhul pole vaja isegi alust vahetada.
Postitused: 109
Teemad: 7
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Vaja Saaremaal olemasolevast trossist kaks metsatrossi teha. Konksud otstesse jne. Saarlasi kindlasti siin foorumis. Soovitage töömeest/töökoda, või võtke ühendust, kes saab töö Saaremaal ise ära teha.
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Kui see ei ole originaali taaastamine ,siis kettide kasutamine mugavam.Konksuks ümarrauast konks,mitte lapikust. Ei aja kiudu ja puudub trossi mäluefekt.
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
Ei ole vaja punuda kiiludega. Tross tuleb lahti harutada nii, et tekiks 2 otsa(pikkust peab olema 2x rohkem kui tulevasel aasal). Need omavahel risti keerata(moodustub aas) ning vastaspoole soontest lõpuni tagasi punuda.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
20-01-2016, 11:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2016, 11:35 AM ja muutjaks oli
aavu.)
(20-01-2016, 00:07 AM)hillar2 Kirjutas: (19-01-2016, 23:54 PM)MTZ Kirjutas: Vaja Saaremaal olemasolevast trossist kaks metsatrossi teha. Konksud otstesse jne. Saarlasi kindlasti siin foorumis. Soovitage töömeest/töökoda, või võtke ühendust, kes saab töö Saaremaal ise ära teha.
http://www.animatedknots.com/splice/inde...peendloops&LogoImage=LogoGrog.jpg&Website=www.animatedknots.com#ScrollPoint
Trossi puhul vaja kiilusid, millega tross laiali ajada.
See on väga hea ja täpne õpetus, kehtib ka seitsmesoonelise trossi puhul. Seitsmest soonest keskmine tuleb ära raiuda joonise nr 3. juures, et ta ei segaks ja edasi täpselt juhendi järgi. Trossi, eriti jämedama puhul on vaja tõhusat kiilu, näiteks nurkrauast. Ja kolmest ringist ehk ei piisa, hea oleks 5 ringi punuda või pleisida nagu õigem sõna on.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Teab keegi midagi sellest, et tahetakse hakata kontrollima dpf filtri olemasolu?
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
2017 pidi dpf-i kontollimine tulema. Eks tulem on sama nagu praegu kati kontolliga. Kui passis/VIN-i järgi on külge pandud (OBD- pistikust kontollitav), siis ülevaatusel peab ka küljes olema. (võid ju ajust lasta välja progeda, aga see on seadusega tegelikult keelatud).
Mustalt pole mõtet loota ülevaatuselt läbi saamist,
inimesed on endale ise augu kaevanud utiilide ülevaatuselt läbi lükkamisega.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
See dpf süsteem ei töötanud, aju ja andurite järgi oli filter puhas, kuid peale igat käivitust hakkas uuesti põletus tööle, elektrik katsetas vähe ja ütles, et pole mõtet jaurata kuna sama veaga oli mässanud ühe toyota kallal 2 kuud ja ei saanudki tahmafiltrit normaalselt tööle.
Nüüd siis võib auto maha kanda, või panna filter tagasi ja hakata iga paari tuhande tagant õli vahetama, kuna kütust jooksis karterisse usinalt, peale õlivahetust oli 5000km ja topelt norm sees.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
no eks siis tekib abimehi kes "juhtme taha" panevad ja sisse/välja lülivad vastavalt kas suund ülevaatuse poole või tagasi. Tihti jääb mulje et probleemid diisel-autoga on tingitud sellest et oleks pidanud bensiiniauto ostma, väike läbisõit, jne.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Üldiselt oli see tunnustatud ja oskaja onu kes tegi. Kõik andurid töötasid korralikult, filtri surve oli olematu ja ei tohi põletust alustada, ka lasti põletus lõpuni teha. Millegi pärast ei lasknud auto aju regeneratsiooni teha. Tegeles ennem ühes eesti tuntuimas diisliremondis elektritöödega.
Aga eks peab selle uue filtri senna panema ja uuesti katsuma tööle saada, nüüd 2 aastat hiljem ehk rohkem kogemusi selliste vidinatega remondimeestel.
Teine küsimus taga vedru kohta. Uuest peale on minu auto veaks pehme tagavedru olnud, originaalist on alusvanker focuselt pärit, peale on pandud aga 500kg raskem c-max kere. Varuosade müüjatel on pakkuda tugevdatud tagavedrud 2x hinnaga, aga kui suur vahe on vedrudel kui originaal on 11,75mm jämedusega, 111- 116 läbimõõduga, 352-362mm pikkusega. Plaanis oli asendada see mondeo universaali vedruga mille jämedus 12,5 mm, läbimõõt 118, pikkus 362 või 13,0mm, 119,5mm, 355mm.
Kui palju see 0,7mm või 1,2 rohkem läbimõõtu tugevust juurde annab? Oleks vaja taga otsa kõrgemaks.
Keerdude arv vedrudel on sama, autod mille vahel vahetus toimuks on samast ajajärgust pärit ja kõige lahjemad mondeo vedrud annavad c-max vedru mõõdud välja.
Saavutaks vahetusega paremad läbivus omadused, põhja kõrgemaks ja kaoks vast tagarehvide söömine ära. Ja lumega ei lõhuks koopaid nii nagu praegu, miidkui kroops ja kroops pressib lumega värvi koobastest minema.
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
A kui hästi mõelda, siis sulle ei sobi ei see ega teine, sest ketas kinnitub rummule oma poldiringiga, mille otsa velg ei lähe kohe mitte. Minu 99 aasta krusal on sedaviisi igatahes.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(24-01-2016, 09:41 AM)maisalup Kirjutas: Teine küsimus taga vedru kohta. Uuest peale on minu auto veaks pehme tagavedru olnud, originaalist on alusvanker focuselt pärit, peale on pandud aga 500kg raskem c-max kere. Varuosade müüjatel on pakkuda tugevdatud tagavedrud 2x hinnaga, aga kui suur vahe on vedrudel kui originaal on 11,75mm jämedusega, 111- 116 läbimõõduga, 352-362mm pikkusega. Plaanis oli asendada see mondeo universaali vedruga mille jämedus 12,5 mm, läbimõõt 118, pikkus 362 või 13,0mm, 119,5mm, 355mm.
Kui palju see 0,7mm või 1,2 rohkem läbimõõtu tugevust juurde annab? Oleks vaja taga otsa kõrgemaks.
Keerdude arv vedrudel on sama, autod mille vahel vahetus toimuks on samast ajajärgust pärit ja kõige lahjemad mondeo vedrud annavad c-max vedru mõõdud välja.
Saavutaks vahetusega paremad läbivus omadused, põhja kõrgemaks ja kaoks vast tagarehvide söömine ära. Ja lumega ei lõhuks koopaid nii nagu praegu, miidkui kroops ja kroops pressib lumega värvi koobastest minema.
Vedrude võrdlemine mõõdetavate ja loendatavate andmete võrdlemise teel ei pruugi õnnestuda, tee parem omale primitiivne kangkaal, näiteks 1/10 ülekandega ja ja saad reaalse pildi silma ette. Seega siis torujupp seina külge liigendiga ja vedru kümnendikpikkuse koha peale selle alla, siis saad otsast koormata u 50 kiloga ja võrrelda. Ettevaatust, lahtipääsenud vedru on kange lendaja!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.