Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

optilise anduri võib vahetada temp anduri vastu (köökides, töökodades jne täiesti tavaline praktika)
Sama tootja sarja puhul pole vaja isegi alust vahetada.

Vaja Saaremaal olemasolevast trossist kaks metsatrossi teha. Konksud otstesse jne. Saarlasi kindlasti siin foorumis. Soovitage töömeest/töökoda, või võtke ühendust, kes saab töö Saaremaal ise ära teha.

(19-01-2016, 23:54 PM)MTZ Kirjutas:  Vaja Saaremaal olemasolevast trossist kaks metsatrossi teha. Konksud otstesse jne. Saarlasi kindlasti siin foorumis. Soovitage töömeest/töökoda, või võtke ühendust, kes saab töö Saaremaal ise ära teha.

http://www.animatedknots.com/splice/inde...peendloops&LogoImage=LogoGrog.jpg&Website=www.animatedknots.com#ScrollPoint
Trossi puhul vaja kiilusid, millega tross laiali ajada.

Kui see ei ole originaali taaastamine ,siis kettide kasutamine mugavam.Konksuks ümarrauast konks,mitte lapikust. Ei aja kiudu ja puudub trossi mäluefekt.

Ei ole vaja punuda kiiludega. Tross tuleb lahti harutada nii, et tekiks 2 otsa(pikkust peab olema 2x rohkem kui tulevasel aasal). Need omavahel risti keerata(moodustub aas) ning vastaspoole soontest lõpuni tagasi punuda. 

(20-01-2016, 00:07 AM)hillar2 Kirjutas:  
(19-01-2016, 23:54 PM)MTZ Kirjutas:  Vaja Saaremaal olemasolevast trossist kaks metsatrossi teha. Konksud otstesse jne. Saarlasi kindlasti siin foorumis. Soovitage töömeest/töökoda, või võtke ühendust, kes saab töö Saaremaal ise ära teha.

http://www.animatedknots.com/splice/inde...peendloops&LogoImage=LogoGrog.jpg&Website=www.animatedknots.com#ScrollPoint
Trossi puhul vaja kiilusid, millega tross laiali ajada.

See on väga hea ja täpne õpetus, kehtib ka seitsmesoonelise trossi puhul. Seitsmest soonest keskmine tuleb ära raiuda joonise nr 3. juures, et ta ei segaks ja edasi täpselt juhendi järgi. Trossi, eriti jämedama puhul on vaja tõhusat kiilu, näiteks nurkrauast. Ja kolmest ringist ehk ei piisa, hea oleks 5 ringi punuda või pleisida nagu õigem sõna on.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Teab keegi midagi sellest, et tahetakse hakata kontrollima dpf filtri olemasolu?

2017 pidi dpf-i kontollimine tulema. Eks tulem on sama nagu praegu kati kontolliga. Kui passis/VIN-i järgi on külge pandud (OBD- pistikust kontollitav), siis ülevaatusel peab ka küljes olema. (võid ju ajust lasta välja progeda, aga see on seadusega tegelikult keelatud).

Mustalt pole mõtet loota ülevaatuselt läbi saamist,  Big Grin inimesed on endale ise augu kaevanud utiilide ülevaatuselt läbi lükkamisega.

Come to the dark side, we have cookies!

See dpf süsteem ei töötanud, aju ja andurite järgi oli filter puhas, kuid peale igat käivitust hakkas uuesti põletus tööle, elektrik katsetas vähe ja ütles, et pole mõtet jaurata kuna sama veaga oli mässanud ühe toyota kallal 2 kuud ja ei saanudki tahmafiltrit normaalselt tööle. 
Nüüd siis võib auto maha kanda, või panna filter tagasi ja hakata iga paari tuhande tagant õli vahetama, kuna kütust jooksis karterisse usinalt, peale õlivahetust oli 5000km ja topelt norm sees.

(21-01-2016, 22:05 PM)maisalup Kirjutas:  elektrik katsetas vähe ja ütles, et pole mõtet jaurata kuna sama veaga oli mässanud ühe toyota kallal 2 kuud ja ei saanudki tahmafiltrit normaalselt tööle. 


Oleks ehk viimane aeg siis remondimeest vahetada?

Mõned bummerid hoovipeal, diislid mõlemad, ühel on filter -teisel mitte. Tahmafiltriga E61 on puhtuse etlon, summuti on seest nagu uus, salvrätt mustaks ei saa igatahes kui üle tõmbad...    Teine sama 3.0 E39 on ilma filtrita ning tahmaring on ikka olemas päris arvestatav, eriti kui treiler taga pidevalt... Wink


See kontrollimine on ka selline kahe otsaga asi, kes vähegi diagnostikaga tegelenud saab väga hästi aru et pole see midagi nii lihtne.
Heitgaasid on enamustel mootorite ka ilma tahmakata lubatud normi piires seega ei näe probleemi.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

no eks siis tekib abimehi kes "juhtme taha" panevad ja sisse/välja lülivad vastavalt kas suund ülevaatuse poole või tagasi. Tihti jääb mulje et probleemid  diisel-autoga on tingitud sellest et oleks pidanud bensiiniauto ostma, väike läbisõit, jne.  

(22-01-2016, 14:57 PM)nootsii Kirjutas:  ...
Tihti jääb mulje et probleemid  diisel-autoga on tingitud sellest et oleks pidanud bensiiniauto ostma.
...

Pigem üldse bussiga/taksoga/autot pruukida mõistva naabrimehega sõitma, selmet enda ja teiste närve pideva vigumisega mürgitada. Toungue

Üldiselt oli see tunnustatud ja oskaja onu kes tegi. Kõik andurid töötasid korralikult, filtri surve oli olematu ja ei tohi põletust alustada, ka lasti põletus lõpuni teha. Millegi pärast ei lasknud auto aju regeneratsiooni teha. Tegeles ennem ühes eesti tuntuimas diisliremondis elektritöödega.
Aga eks peab selle uue filtri senna panema ja uuesti katsuma tööle saada, nüüd 2 aastat hiljem ehk rohkem kogemusi selliste vidinatega remondimeestel. 
Teine küsimus taga vedru kohta. Uuest peale on minu auto veaks pehme tagavedru olnud, originaalist on alusvanker focuselt pärit, peale on pandud aga 500kg raskem c-max kere. Varuosade müüjatel on pakkuda tugevdatud tagavedrud 2x hinnaga, aga kui suur vahe on vedrudel kui originaal on 11,75mm jämedusega, 111- 116 läbimõõduga, 352-362mm pikkusega. Plaanis oli asendada see mondeo universaali vedruga mille jämedus 12,5 mm, läbimõõt 118, pikkus 362 või 13,0mm, 119,5mm, 355mm.
Kui palju see 0,7mm või 1,2 rohkem läbimõõtu tugevust juurde annab? Oleks vaja taga otsa kõrgemaks.
Keerdude arv vedrudel on sama, autod mille vahel vahetus toimuks on samast ajajärgust pärit ja kõige lahjemad mondeo vedrud annavad c-max vedru mõõdud välja.
Saavutaks vahetusega paremad läbivus omadused, põhja kõrgemaks ja kaoks vast tagarehvide söömine ära. Ja lumega ei lõhuks koopaid nii nagu praegu, miidkui kroops ja kroops pressib lumega värvi koobastest minema.

Meil on siin mõni Ford Transiti pruukija. Kui suur on Transiti piduritrumli siseava? Ehk see, millega võlliotsale istub?

Mul on tahtmine panna Transiti veljed (poldiring 5x160) 4x100 rummule. Selleks flantsi on vaja, paslik piduritrummel või -ketas oleks heaks toorikuks. Või mõne teise 5x160 mm poldiringiga auto oma. Aga siseava peaks olema 80 või väiksem, muidu ei jää poldiavale siseserva.

Et kellelgi ei tekiks kahtlusi: läheb ATVhaagise alla Toungue  On tekkinud mõned Transiti rattad, millega teele enam ei lähe, kuid maastikul kannatab veel kaua mürada. Big Grin

(24-01-2016, 12:37 PM)v6sa Kirjutas:  Kui suur on Transiti piduritrumli siseava? 

Selleks flantsi on vaja, paslik piduritrummel või -ketas oleks heaks toorikuks. 

Trummel on ikka liiga suure keskavaga. Ise pole mõõtmisteni jõudnud, aga varuosalehed annavad 132mm näiteks viieaugulise TRW või ABE kohta.
Esimeste ketas vähe viisakam oma 78,5 millimeetriga.

https://www.ladu24.ee/ford-varuosad/tran...trw?req=bp&id=548787

https://www.ladu24.ee/img/t/b/0169/1698230.jpg

A kui hästi mõelda, siis sulle ei sobi ei see ega teine, sest ketas kinnitub rummule oma poldiringiga, mille otsa velg ei lähe kohe mitte. Minu 99 aasta krusal on sedaviisi igatahes.

(24-01-2016, 13:46 PM)Janka Kirjutas:  A kui hästi mõelda, siis sulle ei sobi ei see ega teine, sest ketas kinnitub rummule oma poldiringiga, mille otsa velg ei lähe kohe mitte. Minu 99 aasta krusal on sedaviisi igatahes.

Seda ma just mõtlesin pilti vaadates, et kuda see 78 siseava küll nii kinnituspoltide lähedale ulatab. Aga kui kettal oma äärik, siis on selgeWink

Teine variant on leida mõni 4x100 plekkvelg, millel on 160 mm peale paslik tasane ala, kuhu poldiavad puurida ja nüsida sellelt südamik maha. Minu varudes igatahes sääraseid ei ole, ikka on 160 mm peal kaldpind. Sad Juhu ju ka polte keevitada annab...

Ega ma väga higistada ei viitsi ka - lõpuks on mul alati võimalik minna rehvikotta ja lasta rehvid ringi visata. Rahalises mõttes kusjuures kõige soodsamWink

(24-01-2016, 09:41 AM)maisalup Kirjutas:  Teine küsimus taga vedru kohta. Uuest peale on minu auto veaks pehme tagavedru olnud, originaalist on alusvanker focuselt pärit, peale on pandud aga 500kg raskem c-max kere. Varuosade müüjatel on pakkuda tugevdatud tagavedrud 2x hinnaga, aga kui suur vahe on vedrudel kui originaal on 11,75mm jämedusega, 111- 116 läbimõõduga, 352-362mm pikkusega. Plaanis oli asendada see mondeo universaali vedruga mille jämedus 12,5 mm, läbimõõt 118, pikkus 362 või 13,0mm, 119,5mm, 355mm.
Kui palju see 0,7mm või 1,2 rohkem läbimõõtu tugevust juurde annab? Oleks vaja taga otsa kõrgemaks.
Keerdude arv vedrudel on sama, autod mille vahel vahetus toimuks on samast ajajärgust pärit ja kõige lahjemad mondeo vedrud annavad c-max vedru mõõdud välja.
Saavutaks vahetusega paremad läbivus omadused, põhja kõrgemaks ja kaoks vast tagarehvide söömine ära. Ja lumega ei lõhuks koopaid nii nagu praegu, miidkui kroops ja kroops pressib lumega värvi koobastest minema.

Vedrude võrdlemine mõõdetavate ja loendatavate andmete võrdlemise teel ei pruugi õnnestuda, tee parem omale primitiivne kangkaal, näiteks 1/10 ülekandega ja ja saad reaalse pildi silma ette. Seega siis torujupp seina külge liigendiga ja vedru kümnendikpikkuse koha peale selle alla, siis saad otsast koormata u 50 kiloga ja võrrelda. Ettevaatust, lahtipääsenud vedru on kange lendaja!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Küsimus vene keevitustrafo kohta. Jutt käib siis sellest suuremast plekk-kastist, mille peal olevast vändast saab seda reguleerida. 
Nimelt massijuhtme pikem osa oli "nagisse" riputatud (Suvaline metallvarras telliskivi seinas). Ja keevitamise ajal see juhe liikus altpoolt. Juhe oli seal mitme keeruga peal. Ja kui nüüd keevitama asuti, siis see massijuhe eemaldus üksteisest. Jälgisin seda. Juhet keegi ei liigutanud füüsiliselt.  Ehk siis kas ainuke seletus sellele on magnetväli, mis juhtme sisse tekitades seda liikuma paneb? 
Seletus on vähe segane, aga ma loodan, et mõni füüsikaga rohkem kodus olev inimeseloom jagab välja. See fenomen jäi lihtsalt painama. Kohati võttis muigama küll Big Grin

Almost Again

(26-01-2016, 20:20 PM)Marko Kirjutas:  ...
Ettevaatust, lahtipääsenud vedru on kange lendaja!

Hoiatus on enam, kui kohane. Kaval on pista vedru torusse ja pressida seal - siis ei tule löök alla vööd vähemalt.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne