13-02-2016, 15:21 PM
Söe pulga saab patarei seest
(13-02-2016, 13:41 PM)alfredo Kirjutas: ... peaks proovima ketaslõkuriga külgedelt läheneda, sest ega auk pea päris ümmargune olema.
(13-02-2016, 15:21 PM)Veskioja Kirjutas: Söe pulga saab patarei seestOn neil praegustel samasugune söepulk sees nagu vene ajal?
(13-02-2016, 13:41 PM)alfredo Kirjutas: Tänud kaasamõtlejatele.Ma usun et asi on kogemuse puudumises ja terituse viimane lihv tuleb teha teemandkäiaga.
Kivipuurivärk ei toiminud, tera neil eriti polegi mida saaks teritada, teritasin mida sain, auku ikka ei puurinud kahjuks.
Plasmat pole käepärast, söepulka ka mitte.
Samas, peale ajurünnakut Aini juures lammaris jõudsime järeldusele, et peaks proovima ketaslõkuriga külgedelt läheneda, sest ega auk pea päris ümmargune olema. Vaatab siis mis sest ideest saab, teeme väikese lõuna ja lähen proovima.
(14-02-2016, 21:40 PM)oovi Kirjutas: Jõudu, peremehed.See hall karp ei mängi mingit rolli. Signaal töötab vahelduvvoolu pealt. Madalatel pööretel teeb bööööö ja kõrgematel iiiiiiiiii. Alalisevooluga seda tööle ei saa, kui muidugi ei teki tahtmist muundurit ehitada.
Painab selline küsimus, et mida sööb Delta/Mini jms signaal? Originaalis läbi halli karbi see elu käib, kuid tööle tahaks ta saada karbiväliselt.
(14-02-2016, 23:11 PM)Wiki432 Kirjutas: Madalatel pööretel teeb bööööö ja kõrgematel iiiiiiiiii.
(15-02-2016, 08:29 AM)mlsluik Kirjutas:Ühinen ksf! mlsluigega. Päeva ja nädala algus kukla taha ulatuvate suunurkadega pole paha! Jõudu Wikile!(14-02-2016, 23:11 PM)Wiki432 Kirjutas: Madalatel pööretel teeb bööööö ja kõrgematel iiiiiiiiii.
Kodanik Wiki432 tegi just päeva alguse heaks, sain naerda nii et pisar silmas ja lapsepõlv tuli ka meelde kus see kuramuse tuutu tegelikult täpselt samamoodi ka häälitses...
(15-02-2016, 08:53 AM)Basilio Kirjutas:(15-02-2016, 08:29 AM)mlsluik Kirjutas:Ühinen ksf! mlsluigega. Päeva ja nädala algus kukla taha ulatuvate suunurkadega pole paha! Jõudu Wikile!(14-02-2016, 23:11 PM)Wiki432 Kirjutas: Madalatel pööretel teeb bööööö ja kõrgematel iiiiiiiiii.
Kodanik Wiki432 tegi just päeva alguse heaks, sain naerda nii et pisar silmas ja lapsepõlv tuli ka meelde kus see kuramuse tuutu tegelikult täpselt samamoodi ka häälitses...
(18-02-2016, 16:12 PM)muska71 Kirjutas: Sai nädal tagasi 6,5 mootoril bensupaak maha võetud ja kka karpa,nüüd kokku tagasi pannes mõistus otsas kuda need vedrud ja hoovad õieti olema peaksid?siit soovitus ka teistele... tehke ikka pilt enne lahtikiskumist, mitte pärast ei oma sellist jõuallikat.
(18-02-2016, 20:12 PM)Gravity Kirjutas: To MuskaGaas too mootori poolne siiber?Karpad minu jaoks tume teema.Proovisin korra uurali karpat,läks isegi käima,aga alttilgub miskipärast,pole viitsind lahti kiskuda.
Pildi järgi tundub, et see varras mis ühendab karburaatorit ja pöörete regulaatorihoovaga on õigesti. Ainult lõtkude eemaldamiseks mõeldud pingutus vedru on kole räbal.
Aga see vedru , mis on regulaatorihoovaga peaks jooksma gaasihoova alla. Seal siuke painutatud plekk pisikese auguga.
Tundub nagu sul oleks kolmas vedru puudu. Vedru mis tõmbab gaasihoova tagasi.
--------
Tegemist vist on mingi Hiinlaste koopiaga Hondast. Gaasimajandus töötab sedaviisi, et regulaator üritab "gaasi maha lükata" kuid gaasihoova vedru pingsusega kompenseeritakse. Ja vastavalt omavahelisele suhtele jõud kui ka pöörded ühtlustuvad olenemata mootori koormusest.