Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(31-03-2016, 23:14 PM)zazik Kirjutas:  
(31-03-2016, 22:04 PM)b-902 Kirjutas:  Ma just mõtlengi, et kust kohast see 1540mm mõõdetud on? Ehk keegi on proovinud vedada siit. Endal on selline tavaline n.ö "tanklakäru".

Kui ma õigesti mäletan, siis "tanklakäru" (millel on kast rataste vahel) kasti siselaius on ca 1250mm, s.t. euroalus läheb risti sisse ja kummalegi poole jääb õhuvahe. Moskvitš on sellest ikka tunduvalt laiem.

Lisaks kaalub see Mosse tunduvalt rohkem kui üheteljelise (legaalne) kandejõud.
Tartumaal on tanklates 1,5m lai käru täiesti tavaline nähtus. Raskuse kohapealt ei tasu hullult karta, sest vahemaa on väga lühike, aga pukseerida kahjuks normaalselt ei kannata. Aitäh kaasamõtlemast!

Puksiir, veo- ja tõsteteenus Tartumaal ja üle Eesti!
https://puksiirkraana.ee/ +372 5573117

kas on keegi lennukompaniilt hilinenud lennu kompensatsiooni (vastavalt CE 261/2004) saanud? Eks lennukompaniid püüavad kompensatsiooni maksmist vältida, aga ühel tuttaval on siiski väikese kemplemise järel reisija õigused tunnustust leidnud - temal oli aga alguspunkt Kopenhaagenis ja seal pani kohalik võim/ametnik seaduse maksma. Mind huvitab aga keerulisem variant, kus lennukompanii (mul oli juhus LOTga) järjekindlalt "tehniliste põhjustega" pmst soovitab nõude kusagile pimedasse kohta pista ja kus ka (Eesti) tarbijakaitse pärast lennukompanii selgituste saamist õlgu kehitab ning viitab, et võin soovi korral kohtusse pöörduda?
mingi hetk oli kirjavahetus LOTga lausa koomiline - mulle jagati linki mingi transpordiettevõtjate kokkusaamise memo-mustandile ning viidati lahkelt, et see kuulutab ju tehnilised põhjused Force Majeureks. Vastuseta jäi mu küsimus, mis seadusandlik jõud sel mingite inimeste kokkusaamisel kirja pandul on. Ilmselgelt täpselt samasugune, nagu kirjatükil, mille ka mina sõpradega õlleklaasi taga kokku saades produtseerida võiks Smile

on ehk keegi nn nõudeõigusi ostvate ettevõtmiste läbi lennukompaniilt reaalseid sajalisi saanud?

suhtlesin ühe nn nõudeõigusi ostva (ost toimub tingimusel, et nõue on edukas) ettevõtmisega, aga skeptilisele inimesele tundub teema hämar ning väheläbipaistev - mulle paistab, et on võimalik stsenaarium, kus minu nõude eest seisev ettevõtmine saab lennukompaniilt raha, aga mina sellest ei tea ning raha ei näe Wink

nn nõudev ettevõtmine:
http://aireclaim.com/
nende pakutav leping / kokkulepe:
https://na1.documents.adobe.com/public/e...vB469KpUNx&

manuses mu täpsustavad küsimused / ettepanekud nn ostjale leppe ajalise kehtivuse pikkuse kohta ja nn autonoomse jälgimise kohta. Pole ju välistatud, et 400 eur nõude puhul võib tekkida kiusatus unustada esindatavale 300eur maksta ning nii jääbki.


Manustatud failid
.txt aireclaim.txt Suurus: 1.39 KB  Tõmbamised: 296

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Mõned aastad tagasi sai sellist tsarterlennu ettevõtet nagu "Smartlynx" selle nõudega piinatud. Nende poolne vastus oli ühene, igasugune tehniline probleem = force majeure, kui see ei meeldi siis kaeba kohtusse. Saadeti siis mulle ka mõned väljavõtted mingitest euroopa kohtu lahenditest mis nende väiteid kaitsma oleks pidanud. Sai nendega päris pikalt kembeldud aga ilma pädeva ja sellel ala kogemusi omava juristita on see nagu peaga vastu müüri jooksmine. Igale minu poolt saadetud kirjale tuli juriidikast kubisev vastus, ning asjale lisas keerukust ka "Smartlynx" Läti päritolu ja fakt, et tegu on sisuliselt mees, koer ja labidas tüüpi ettevõttega. Ehk siis ainult hunnik juriste ja kõik muu ostetakse sisse. Tarbijakaitse laiutas ainult oma lühikeseks jäävaid käsi.
Minu jaoks lahendes olukord nii, et pöörasin oma nõude hoopis pakettreisi müünud ettevõtte vastu ja peale natukest vastu punnimist maksti kompensatsioon välja, mitte küll nii palju kui ma ise oleks tahtnud aga mitte ka väga palju vähem. Selle vähese vahe pärast ei näinud enam tasuvust asjaga edasi jaurata.

Kompensatsiooni pole ausalt öeldes nõudnud, aga üks eriskummaline lugu juhtus küll hiljuti. Asi sai alguse ca 6-7a tagasi kui käisin kesk-Rootsis tunneleid ehitamas, tööle sai käidud muidugi lennukiga nii Riia, Pärnu ja enamjaolt Tallinna lennujaamast, vahemaandumisega Arlandas ja seal edasi Sundsvalli. Ja nii iga kuu, seega lende ikka kogunes ohtralt. Ükskord minnes jäi kadunuks pagas... sisuks nagu ikka, riided, konservid, suitsuvorst ja muu nänn...  Noo kurat temaga, klapiti summa kinni ja asi jäi nii. Vorstijupist oli kahju, trulleritest ka natuke.  

Paar kuud tagasi toodi kulleriga kohver koju kätte, kujuteldav osa sisust oli ka täiesti säilinud Wink  

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Elektrialane küsimus:

Sai täna kodust elektrikilpi uuendatud/värskendatud natuke ja tekkis küsimus elektrivoolu suuna kohta tänapäeva automaatkaitsmetes. Sobisid need hästi kuid juhtmed said külge lülitil kujutatud joonise suhtes tagurpidi, sest siis ei pea neid juhtmeid ümber selle kaitsme vedama ja jäi viisakas välimus.
Hetkel jäi, et ülevalt sisse ja alt välja, joonisel (kaitsme alaosas keskel) aga viitab vastupidiselt.
Enda südamerahuks küsingi, kas on olulist vahet kumba pidi vool sealt kaitsmest läbi jookseb või pole sel vahet?
Väike pildike lõpptulemusest.
[Pilt: 24548737879596_m.jpg]

Kumba pidi see vahelduvvool sul seal siis liigub? Toungue

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(02-04-2016, 18:17 PM)Marko Kirjutas:  Kumba pidi see vahelduvvool sul seal siis liigub? Toungue

eks ikka narva poolt tarbija poole - ülevalt alla Big Grin

Kui sul kuskil eespool rikkevoolukaitset ei ole, siis siia kuluks üks selline ära.

(02-04-2016, 17:43 PM)Dexter Kirjutas:  Enda südamerahuks küsingi, kas on olulist vahet kumba pidi vool sealt kaitsmest läbi jookseb või pole sel vahet?
Targemad võivad mind parandada, aga minu kogemust mööda vahet pole.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Õigesti on tehtud. Vana tõde ju et ülevalt alla VOOLab paremini kui alt üles Smile

Tegelt pole vahet kumbapidi paned, kaitse töötab ühtemoodi.

(02-04-2016, 19:49 PM)Mahno Kirjutas:  Kui sul kuskil eespool rikkevoolukaitset ei ole, siis siia kuluks üks selline ära.

Kuna kilp üles seatud aastal 1988 siis sellist asja seal minuteada pole. Pildil on muidugi ainult osake kilbist.
 Eks paneb kõrvataha, ja tuleks see enda ohutuseks veel vahele pista. Ennem muidugi tuleb selle sisteemiga jälle ennast kurssi viia.

Kaitsmetesse sissetulevad juhtmed tunduvad peenikesevõitu. Ega ometi mitte kahe-poolesed? Sel juhul ei tohiks peakaitse üle 16A olla.

kaitse töötab mõlemat pidi ühtviisi.
vene aegu tuli särts sisse ülevalt, nüüdsel ajal alt.
probleem võib teoreetiliselt tekkida, kui seda kilpi peab mõnikord näppima
ehitusega mitte kursis olev "elektrik".

rikkevoolu teema on moeasi tänapäe. päriselus pingutatakse nendega üle.
terve kilbi ette küll kindlasti pole vaja. kasutada on mõistlik märjemates kohtades ja siis
ka kaitse võimalikult tarbija(te) lähedale.

A et ainult märjas kohas on elekter ohtlik? Big Grin

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Püha müristus,millisel teemal arutavad maja ,garaasi jne omanikud

vene aegu tuli särts sisse ülevalt, nüüdsel ajal alt.
probleem võib teoreetiliselt tekkida, kui seda kilpi peab mõnikord näppima
ehitusega mitte kursis olev "elektrik".


Ehk tuli Vene ajal särts posti otsast, nüüd aga maakaablist Big GrinSamas,võid ju kaitsme ümber pöörata,st ONN OFF peaalaspidi Big Grin Kindlam ikkagi kutsuda naabrimees abiks

lasteaed?
inimene küsis, mina vastasin.
loomulikult võin olla eksinud, ega ma kilpide ehitamisest suurt midagi ei tea.
harju elektri kilbitsehhi läksin tööle aastal 82. ja vähemasti toona tehti nõnna nigu ma ennist kirjutasin.
aga püüan nüüd tõepoolest ennast parandada ja küsimustele vastamise pädevamatele jätta.

(02-04-2016, 21:49 PM)olli Kirjutas:  Kaitsmetesse sissetulevad juhtmed tunduvad peenikesevõitu. Ega ometi mitte kahe-poolesed? Sel juhul ei tohiks peakaitse üle 16A olla.

eih, sisendis on neljased kasutuses.

Tehniliselt pole vahet, aga KINDLASTI kirjuta markeriga peale, mis on mis! S.t. kus on sisend, kus väljund, kuidas on ON, kuidas OFF. Usu mind, teed kuskil ühe taolise kulibinluse veel ja pärast ei mäleta ise ka, mis kus ja kuidas. Ja veel enam, kui keegi teine peaks torkima minema mingil põhjusel. 

(03-04-2016, 00:01 AM)zazik Kirjutas:  Tehniliselt pole vahet, aga KINDLASTI kirjuta markeriga peale, mis on mis! S.t. kus on sisend, kus väljund, kuidas on ON, kuidas OFF. Usu mind, teed kuskil ühe taolise kulibinluse veel ja pärast ei mäleta ise ka, mis kus ja kuidas. Ja veel enam, kui keegi teine peaks torkima minema mingil põhjusel. 

Sisendid ja väljundid on ilusasti näha/eristatavad juhtmete järgi, samamoodi on/off on ilusasti kaitsmetel peal kirjas Wink

Tänan ka vastajatele kes aitasid leida küsimusele vastuse. Need kes kritiseerivad, neile mainigem, et pole rumalaid küsimusi ega vastuseid, on ainult rumalad vastajad kes arvavad, et kõik peavad kõike teadma - iti teemast peen mehhaanikani, paraku tehakse tänapäeval ka pisikseim asi keeruliseks ja siis mõtle see lahendus ise välja.

tagaveolisele lada mootorile oleks vaja madalamat( väiksemat õlifiltrit),et luazile peale mahuks. millise masina oma sobiks?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 45 külali(st)ne