VAZ 2107 päästmine
#1

Nagu kohe näha saate jõudis seekord meieni üks noorem/tulevane vanake. Nimelt lugu oli lihtne. Otsisin juba ammu oma nivale viiest käigukasti (viis edasi, üks tagasi). Aga õnnetul kombel saime auto käimakastiga kaasa. Tegemist 1991a vaz 2107-ga. Millel eelnevalt oli mootor lubrikandi puudumise tõttu ära küpsetatud. Auto jõudiski meieni tegelikult ilma mootorita. Ei olnud plaaniski asja elule ajada, kuna kõike ei saa ka korda teha, oligi plaanis kast ja ägedamad asjad eemaldada ja kere rauda täis korjata ja siis oma teed saata. Kuid siis ulatas üks nõrgema sugupoole esindaja lause, et ta on nõus ise selle sigulli korda tegema ja sõitma ajama. Ja kuna vanametalli hind oli piisavalt madal ja otseselt 07 olemasolu mind ei häirinud, siis panustasin ka ise kuidas jaksasin, et suveks masin elule saada. Ni jäigi mu niva ilma viiese kastita jälle Sad
Aga jutule vahepeale mõned pildid, kuidas asi tegelikult välja paistis:
[Pilt: 0109727597db089.jpg]
[Pilt: 0109727691f7e68.jpg]
[Pilt: 0109727647bf6e8.jpg]
Survepesur tegi auto kohe mõned kg kergemaks Big Grin
[Pilt: 0109727817ac0b4.jpg]
Värvkate tahtis täielikku uuendust:
[Pilt: 01097279796e525.jpg]
[Pilt: 01097280551ad3d.jpg]
[Pilt: 0109728201acd40.jpg]
Mootoriks ohverdasin seekord väheke kaasaaidatud 1600 nivalise Big Grin
[Pilt: 0109727753de814.jpg]
[Pilt: 0109728493d84a3.jpg]
Sisu nägi välja umbes selline:
[Pilt: 010972841726254.jpg]
Kuna kunagi on autol karpe ja asju vahetud, siis kere natuke paigast läinud, uksevahed oli ikka korralik peavalu
[Pilt: 01097285431ea96.jpg]
Läbiva roostega saime ka sõpradeks Big Grin
[Pilt: 010973863955d57.jpg]
[Pilt: 010973866185b5f.jpg]
Üllatuseks oli pagassipõhi orignaal ja 5+ seisus:
[Pilt: 010973866303495.jpg]
Tagumised karbinurgad tegime üsna alguses juba tugevaks:
[Pilt: 010974136170573.jpg]


Jätkub Smile
Vasta
#2

[Pilt: 0109751665a69a7.jpg]
[Pilt: 0109751683e667d.jpg]
Mõningad kemikaalid kere väliseks sissemäärimiseks Smile
[Pilt: 01097850776d77b.jpg]
Kergemate värvitöödeni jõudmiseks tuli eelmine munakoore kiht peaaegu, et kõik maha lihvida ja koorunud kohad kaotada. Rooste eemaldada ja mürgitada:
[Pilt: 010978509343332.jpg]
Tagaluuk oli paras peavalu:
[Pilt: 0109792973e421a.jpg]
[Pilt: 01097929757cc0d.jpg]
Luugid ees ja reguleeritud lõpuks Smile
[Pilt: 0109792979ad85e.jpg]
[Pilt: 010979298107549.jpg]
[Pilt: 01097929834fefc.jpg]
[Pilt: 0109818017ec09e.jpg]
Ja las täievkrunt teeb tööd:
[Pilt: 010981807181abe.jpg]
Krundi kuivades asusime kohe asja viimistlemisele Smile
[Pilt: 010981813943136.jpg]
Vasta
#3

Veel kemikaalisi:
[Pilt: 010981818931499.jpg]
Värvimine toimus seekord aga kahes järgus, parima võimaliku tulemuse saavutamise nimel:
[Pilt: 010981824713f65.jpg]
Esimene värvimine sai kuivada 7 päeva:
[Pilt: 01098182995d522.jpg]
[Pilt: 0109818377e39cf.jpg]
Nii see kogu frankenstain värvitud saigi:
[Pilt: 01098185436d321.jpg]
[Pilt: 010981867748fb5.jpg]
Kerge värskendus ka muule kolale, mis külge installimist ootas:
[Pilt: 0109830873e783d.jpg]
[Pilt: 01098308792b9aa.jpg]
Kuna kere sai ilus pidime ka plekkveljed korda tegema:
[Pilt: 0109830887c4e6f.jpg]
[Pilt: 010983088992093.jpg]
Käisin ka kõige mõnusamat osa piilumas, kuidas autot kokku lapiti:
[Pilt: 0109830875b7cef.jpg]
Vasta
#4

Ja lõpptulemus Smile
[Pilt: 0109830891e4141.jpg]
[Pilt: 01098308953ae5c.jpg]
[Pilt: 0109830905f2816.jpg]
[Pilt: 0109830909bb8da.jpg]
Ja kõigelõpuks läbisime ausa ülevaatuse ja liigume igapäevaliselt mõõda Saaremaad nüüd:
[Pilt: 01098574239c9ad.jpg]
Ja kui vaja sõidab kiiresti ka:
[Pilt: 0109916825af0ac.jpg]

Teie ideed ja kommentaarid on teretulnud ja üleüldse, tehke järgi Smile
Vasta
#5

võttis kohe sõnatuks. Edu ja muretuid kilomeetreid. Milline käigukast sellele iludusele sai?

Veel pole maha löödud
Vasta
#6

Nagu ma aru sain jäi viiene kast ikke 07 alla. Ja jumal tänatud, sest viiene kast niiva all eriti kaua vastu ei pea.
A muidu tubli nõrgema soo esindaja. Kui tal käed sügelevad, siis seitsmeid on veel.  Toungue

hp
Vasta
#7

Ole nüüd täitsa poiss ja räägi kuidas Sul õnnestub nii värvida et garaas puhtaks jääb?  Mul kipub ikka peale värvimist inventaar sama värvi olema kergelt... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

Kiidan ilusat tööd. Vähemalt üks Žiguli päästetud sulatusahju eest. 
Vasta
#9

Tänud mehed. Smile Masin sõidab originaal viiese kastiga just.
Seda värvimise küsimust kuulen tihti. Minul garaazi ehitatud korralik ventilatsiooni süsteem, lisaks sellele katan ka mõningad asjad ikka kinni, kuna tolmu tekib ikka. Ja värvimisel rõhk suhteliselt madal, tühja tolmu ja suurt kadu ei teki väga Smile
Kostitan siis mõne pildi juurde peasüüdlastest:
[Pilt: 01099178939d753.jpg]

[Pilt: 010991781114340.jpg]
Mõni pilt ka Saaremaa sadamas käigust:
[Pilt: 01099178195c3b5.jpg]
[Pilt: 01099178355f33f.jpg]
[Pilt: 010991786398d22.jpg]
[Pilt: 0109917883eb527.jpg]
(Viimaste piltide peal kapott lukust lahti, kuna oli pühapäev ja uue trossi sai tuua alles esmapäeval)
Vasta
#10

Väga tubli, et ka tütarlapsed klassikute vastu huvi tunnevad.

PS: Vallalised noormehed: siin on üks väärt pruut kasvamas, selline, kes ei virise, kui mees auto kallal nokib, vaid lööb ise ka töödes kaasa. Selline kaasa on kulda väärt...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

Tubli tükk!
Vasta
#12

Niimoodi lahtise mootoriruumi kattega ringi sõites võis ta kindlasti tuulega laperdada nagu voodilina pesunööril...
Hea lahendus on ja oleks panna lisaks nöör, mis on lukust kuni klaasipühkijate mootorini vähemasti. Ladal kippus ikka teinekord ootamatult see terastraadist avamistross katkema ja sellise juhtumi korral sai luugi nurka veidi tõstetud (nõndapalju paindub ta täiesti edukalt) ning mure sai kergema vaeva ja midagi rikkumata lahendatud.
Vasta
#13

(25-04-2016, 08:45 AM)rollfix Kirjutas:  ...Hea lahendus on ja oleks panna lisaks nöör, mis on lukust kuni klaasipühkijate mootorini vähemasti... sellise juhtumi korral sai luugi nurka veidi tõstetud (nõndapalju paindub ta täiesti edukalt) ning mure sai kergema vaeva ja midagi rikkumata lahendatud.

Nöör on abiks küll. Selleks aga ei pea kergitama kapoti nurka. Traadiga sai läbi vent avade nöör välja tõstetud ja siis tõmmata. Ka pahatahtlikel inimestel oli selle kasutamise võimalus.

hp
Vasta
#14

(24-04-2016, 20:12 PM)Aspelund Kirjutas:  Väga tubli, et ka tütarlapsed klassikute vastu huvi tunnevad.

PS: Vallalised noormehed: siin on üks väärt pruut kasvamas, selline, kes ei virise, kui mees auto kallal nokib, vaid lööb ise ka töödes kaasa. Selline kaasa on kulda väärt...

A.

Siin tasub tsiteerida klassikat: Vähe on maamunal tütarlapsi, kes sind mõistavad kui veedad garaazis aastaid ja tulemuseks on ikka Golf 2.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#15

Big Grin

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

 Kõva töö ja muidu lahe projekt .

Aga ma ise küll selle kopika tulemusega rahule ei jääks .
Nimelt siis tulnuks kõik plekid sirgeks ajada , kõik vahed ideaalseks saada ja lõpuks värvi peegliks ajada .
Tiigrinahast katted on minu silmis suht ilged , üheksakümmnendate tolmulesta paradiis . Ma näeks taastatud originaali selle asemel , pisut sameti laadset riiet ja kunstnahka ei maksa tänapäeval suurt midagi . 

Aga lõpuks on see iga ühe oma teha , mida ja kui palju ta piisavaks peab .

Kui siin mainiti , et võib pisut kriitikat ka lisada siis nii sai , loodan , et keegi ei pahanda ja tõsiselt südamesse ei võta .

Seniks aga jõudu ja rohkem uusi taastamisi .
Vasta
#17

Kriitika on teretulnud alati. Peegliks jõuab seda lihvida küll ja küll veel, esialgu ei pidanud otstarbekaks. Istmed on originaalina suhteliselt hästi säilinud, katted on pestud ja puhtad ja oli tüdruku soov need tagasi panna. Smile
Kapott ei laperdanud sõites kuskile Smile

Kahe aastasele golfi jutule ütleks, et kogu projekti ehitus kestis ca 1,5 kuud. Kauem ei oleks saanud kahjuks oma garaazi sigulli all kinni hoida Big Grin

Jätkake Smile
Vasta
#18

Üldiselt peetakse viisakaks seda kui kriitikutel on ette näidata samavõrdseid või paremaid tulemusi, niisama torisejaid ei salli tavaliselt keegi...  Big Grin Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#19

Olen ka ise mingite projektide juures lõõpinud ja kvaliteedi osas norinud aga mitte kunagi pahatahtlikult. Samas on kõlama jäänud ühe kõvemat sorti tehnika taastaja lause: "Sellisena need bussid ju tehasest tulidki". Ehk siis kui tehase kvaliteet oli kunagi lainelised plekid ja ebavõrdsed vahed.... , siis siit edasi mõtleb juba igaüks ise mida ja mis kvaliteediga ta teha viitsib ja palju aega ja raha on Big Grin .

   Samas tundub masin tehti lihtsalt korda, et sellega sõita, mitte ei aetud originaalsust taga ning 1,5 kuuga selline asi korda teha. Ei jää muud kui kiita.  Big Grin

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#20

(25-04-2016, 18:06 PM)zurik Kirjutas:  Samas on kõlama jäänud ühe kõvemat sorti tehnika taastaja lause: "Sellisena need bussid ju tehasest tulidki". Ehk siis kui tehase kvaliteet oli kunagi lainelised plekid ja ebavõrdsed vahed.... Big Grin

Tegelikult on absoluutne enamus vene tehnikat häbiväärsel kombel "üle restaureeritud", tehtud originaalist paremaks. Ajaloolasena ei saa seda mitte õigeks pidada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne