24-04-2016, 17:17 PM
Nagu kohe näha saate jõudis seekord meieni üks noorem/tulevane vanake. Nimelt lugu oli lihtne. Otsisin juba ammu oma nivale viiest käigukasti (viis edasi, üks tagasi). Aga õnnetul kombel saime auto käimakastiga kaasa. Tegemist 1991a vaz 2107-ga. Millel eelnevalt oli mootor lubrikandi puudumise tõttu ära küpsetatud. Auto jõudiski meieni tegelikult ilma mootorita. Ei olnud plaaniski asja elule ajada, kuna kõike ei saa ka korda teha, oligi plaanis kast ja ägedamad asjad eemaldada ja kere rauda täis korjata ja siis oma teed saata. Kuid siis ulatas üks nõrgema sugupoole esindaja lause, et ta on nõus ise selle sigulli korda tegema ja sõitma ajama. Ja kuna vanametalli hind oli piisavalt madal ja otseselt 07 olemasolu mind ei häirinud, siis panustasin ka ise kuidas jaksasin, et suveks masin elule saada. Ni jäigi mu niva ilma viiese kastita jälle
Aga jutule vahepeale mõned pildid, kuidas asi tegelikult välja paistis:
Survepesur tegi auto kohe mõned kg kergemaks
Värvkate tahtis täielikku uuendust:
Mootoriks ohverdasin seekord väheke kaasaaidatud 1600 nivalise
Sisu nägi välja umbes selline:
Kuna kunagi on autol karpe ja asju vahetud, siis kere natuke paigast läinud, uksevahed oli ikka korralik peavalu
Läbiva roostega saime ka sõpradeks
Üllatuseks oli pagassipõhi orignaal ja 5+ seisus:
Tagumised karbinurgad tegime üsna alguses juba tugevaks:
Jätkub
Aga jutule vahepeale mõned pildid, kuidas asi tegelikult välja paistis:
Survepesur tegi auto kohe mõned kg kergemaks
Värvkate tahtis täielikku uuendust:
Mootoriks ohverdasin seekord väheke kaasaaidatud 1600 nivalise
Sisu nägi välja umbes selline:
Kuna kunagi on autol karpe ja asju vahetud, siis kere natuke paigast läinud, uksevahed oli ikka korralik peavalu
Läbiva roostega saime ka sõpradeks
Üllatuseks oli pagassipõhi orignaal ja 5+ seisus:
Tagumised karbinurgad tegime üsna alguses juba tugevaks:
Jätkub