Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Kes saab santi sundida kui sant ei taha.
Treileri müük ja ost on müüja ja ostja vaheline tehing, nagu maja, nutitelefoni või muu asjaga. Pahandamine, et pole müügil mulle sobiva hinnaga eset on tühi vaimu närimine ega tee asju odavamaks-suupärasemaks.
Panin ka oma mudelautode kogu vahepeal müüki. Hind kujunes nii: 1tk hind keskmiselt 20, korrutasin arvuga 70 ja korrutasin Tambovi koefitsendiga, et keegi juhuslikult ära ei ostaks. Nii sain vist üle 2000 hinnaks. Ega ei ostetudki. Mina õnnelik, et alles jäi. Aga proovida ju tasus, et kas on hulle olemas. Kui mul tõsine soov kunagi tulevikus peaks tekkima, ehk hakkan hinda alla laskma.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Mul on käru omavalmistatud, küll enamjaolt respo juppidest kuid arvelevõtmine küll mingi peavalu polnud...  3meetrit pikk ja 1.5 lai kerghaagis. Ja kui nüüd aus olla siis 500 euri eest ei mõtleks ka isegi müügile mis siis et haagis juba kümmekond aastat vana. Ühe vedrulehe olen vahetanud, rattalaagreid kolm-neli jooksu(nüüd koonuslaagrid all ja tundub et muret enam pole) ja see aasta peaks veel kstipõhja ära vahetama, raam ise nagu uus ja paksu tsingikihi all seega usutavasti on täpselt samas seisus ka järgmise kümne aasta pärast ja ei müüks ka siis seda 500 euri eest, sest ega see väärtus suurt ei lange kui just kerghaagisega tanke ei vea...

Kui kellegil mõni 3*1.5m kuut üle kärule siis oleks huvitatud.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(16-10-2016, 11:38 AM)veix__ Kirjutas:   Põhiliselt on tulede probleemid, vahel pirnid, vahel vaja vahetada terve tuli...

Need 14 eurised tööriistamarketi led tuled on kärule nagu rusikas silmaauku, selle raha eest põlevad päris pikalt...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(16-10-2016, 12:56 PM)mlsluik Kirjutas:  
(16-10-2016, 11:38 AM)veix__ Kirjutas:   Põhiliselt on tulede probleemid, vahel pirnid, vahel vaja vahetada terve tuli...

Need 14 eurised tööriistamarketi led tuled on kärule nagu rusikas silmaauku, selle raha eest põlevad päris pikalt...

just mul juba aasta kasuttusel olnud ja isegi merevees loiba lobistatud korduvalt ja ei mingeid muresi.Tavaliste hõõgniitidega tulesi ei taha isegi siis kui peale makstakse.Mul asi niivisi lahendatud,et naljalt puruks neid ka sõita ei õnnestu.

(16-10-2016, 12:53 PM)mlsluik Kirjutas:  Mul on käru omavalmistatud, küll enamjaolt respo juppidest kuid arvelevõtmine küll mingi peavalu polnud...  3meetrit pikk ja 1.5 lai kerghaagis. Ja kui nüüd aus olla siis 500 euri eest ei mõtleks ka isegi müügile mis siis et haagis juba kümmekond aastat vana. Ühe vedrulehe olen vahetanud, rattalaagreid kolm-neli jooksu(nüüd koonuslaagrid all ja tundub et muret enam pole) ja see aasta peaks veel kstipõhja ära vahetama, raam ise nagu uus ja paksu tsingikihi all seega usutavasti on täpselt samas seisus ka järgmise kümne aasta pärast ja ei müüks ka siis seda 500 euri eest, sest ega see väärtus suurt ei lange kui just kerghaagisega tanke ei vea...

Kui kellegil mõni 3*1.5m kuut üle kärule siis oleks huvitatud.

Aga palun  700.-     asub padisel
http://fotoalbum.ee/photos/klemmm/110570601
http://fotoalbum.ee/photos/klemmm/110570601

Mul on kah omavalmistatud O1. Ehituse ja arvelevõtmise jms. kokku läks vist kuskil 170€. Asi müügis ei ole. Remonti on siiani tahtnud ainult niipalju, et sild on tulnud laiemaks teha et 16 tolli valukad koos uute rehvidega ära mahutada ja järgmisel kevadel tuleb põhi vahetada, kuna niiskuskindel õhuke OSB plaat ei kestnud rohkem kui 8 aastat. Hämmastav küll eksole. See siis kodukasutuses...

Aga ise olen saanud ühe ülevaatust/kindlustust omava ja renoveerimist vajava O2 haagise kõigest aitäh eest ja teise samasuguse eest maksin 200€ ja sain kõik ülevaatuseks vajaliku kaasa(sillad, pidurid, uued led tuled ümberringi, veopea koos pidurimehhanismiga ja juhtmestiku)

Raamid ja põhjad mõlemal korralikud...

Ei tea kas O2-d on siis tõesti niipalju odavamad kui samasugused ühe sillaga haagised...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(16-10-2016, 10:37 AM)alfredo Kirjutas:  Ai-ai-ai, mulle meeldib optimismus, herr võsa.Tähendab, kui te kunagi oma haagise realiseeriks, mida küll kunagi ei peaks juhtuma, kas ma saan siis õigesti aru, et müüksite seda 500€ või 500 tollal kehtiva vääringu eest.
...

Kui ma hakkan haagist müüma, siis hind kujuneb haagise kõrval. Kui ma seda oma ahnuses ja ignorantsuses ära ei lõhu, siis ilmselt jääb hind sinna poole uue samaväärse (ja mitte mingi juudiplekist poldikäru Toungue ) vääringusse. Mida iganes see sel hetkel peaks maksa siis.

Ning ma ei hakka mitte mingi raha eest oma haagist ringi vahetama rahalise kasu eesmärgil. MIlleks? Ma tean täpselt, kus ja kuidas ma olen teda väärkohelnud. Mistap julgen sellele endiselt kindel olla. Mitte mingi saadav raha ei kaalu seda meelerahu üles. Cool

Mis aga jäi silma ühest teisest postitusest: O2 haagis võib olla ka ühe sillaga. Ning on terve hunnik kahetelgseid O1haagiseid. seega sildade arv ei näita midagi.

(14-10-2016, 16:15 PM)Veskioja Kirjutas:  kruntimise käigus,krunt ilma kõvendita,aint lahustiga.

Ei pääsend lihtsalt,suruõhuga puhastamis käigus eraldus,mõne kohapealt nahana,seega tuli osaliselt ikka nitraga maha pesta.

(16-10-2016, 20:08 PM)nustu826 Kirjutas:  Mul on kah omavalmistatud O1.

kevadel tuleb põhi vahetada, kuna niiskuskindel õhuke OSB plaat ei kestnud rohkem kui 8 aastat. Hämmastav küll eksole. See siis kodukasutuses...

Ei oska öelda kas antud juhtumi kohta kehtib või mitte, kuid ilmselt oli vaja sul see plaat õigesse mõõtu lõigata? Sel juhul peab lõigatud kohad uuesti niiskuskindlaks töötlema, ilma töötlemata need niiskuskindlad ei ole.

Alfredo ja võsa on siin kiskunud mittemillegi üle juba pikalt ja põhjalikult. Milleks seda vaja on?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(16-10-2016, 22:51 PM)veix__ Kirjutas:  
(16-10-2016, 20:08 PM)nustu826 Kirjutas:  Mul on kah omavalmistatud O1.

kevadel tuleb põhi vahetada, kuna niiskuskindel õhuke OSB plaat ei kestnud rohkem kui 8 aastat. Hämmastav küll eksole. See siis kodukasutuses...

Ei oska öelda kas antud juhtumi kohta kehtib või mitte, kuid ilmselt oli vaja sul see plaat õigesse mõõtu lõigata? Sel juhul peab lõigatud kohad uuesti niiskuskindlaks töötlema, ilma töötlemata need niiskuskindlad ei ole.

See niiskukindlaks tagasi töötlemise on täiesti ebavajalik tegevus. Enda haagisel see teema juba läbitud 4 aastat tagasi ja siiani pole lõikekohaga midagi juhtunud.
Lisaks OSB plaat on OSB plaat mitte niiskukindel vineer.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.

Ise ostsin brentex 325 haagise uuena aasta tagasi, ilge nikats on ikka, kui lubatud 500kg peal on, siis hakkab tast kahju juba, selles mõtte ostaks küll pigem vanema 2 teljelise respo 500.- eest kui uue brentexi 1000-i eest, eeldusel et vana haagis on veel kasutuskõlblik.
 Tegelt on mul koormaks tavaliselt umbes 550kg, aga see 50 kg, või kui täpne olla(kandevõime 488kg) siis 62kg lisakaalu ei tohiks midagi väga muuta.

(17-10-2016, 07:30 AM)Naabrivana Kirjutas:  
(16-10-2016, 22:51 PM)veix__ Kirjutas:  
(16-10-2016, 20:08 PM)nustu826 Kirjutas:  Mul on kah omavalmistatud O1.

kevadel tuleb põhi vahetada, kuna niiskuskindel õhuke OSB plaat ei kestnud rohkem kui 8 aastat. Hämmastav küll eksole. See siis kodukasutuses...

Ei oska öelda kas antud juhtumi kohta kehtib või mitte, kuid ilmselt oli vaja sul see plaat õigesse mõõtu lõigata? Sel juhul peab lõigatud kohad uuesti niiskuskindlaks töötlema, ilma töötlemata need niiskuskindlad ei ole.

See niiskukindlaks tagasi töötlemise on täiesti ebavajalik tegevus. Enda haagisel see teema juba läbitud 4 aastat tagasi ja siiani pole lõikekohaga midagi juhtunud.
Lisaks OSB plaat on OSB plaat mitte niiskukindel vineer.

Et midagi seni juhtunud pole, ei tähenda et töödeldes see palju kauem ei säiliks. Rolleyes Arvan, et niiskuskindlal vineeril on ka ainult pealmine ja alumine osa täiesti niiskuskindlad ja kui lõigata, siis lõikekoht kohe kindlasti pole.

Tagumine plaat mädanes läbi keskkohast, mitte lõikekohtade lähedusest.

Ja tegelikult ei ole absoluutselt vahet kas on niiskuskindel OSB või niiskuskindel vineer - Uus põhi tuleb veekindlast vineerist.
Lihtsalt hämmastav oli see, et see niiskuskindel osb mis ei ole tegelikult katmata välistingimustesse mõeldud nii kaua vastu pidas... Kui paigaldasin siis kaks aastat julgesin ennustada, nähes mis sama plaadiga kuuri seinas on juhtunud...

Raha tol hetkel veekindla vineeri jaoks ei olnud...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(17-10-2016, 20:10 PM)veix__ Kirjutas:  
(17-10-2016, 07:30 AM)Naabrivana Kirjutas:  
(16-10-2016, 22:51 PM)veix__ Kirjutas:  
(16-10-2016, 20:08 PM)nustu826 Kirjutas:  Mul on kah omavalmistatud O1.

kevadel tuleb põhi vahetada, kuna niiskuskindel õhuke OSB plaat ei kestnud rohkem kui 8 aastat. Hämmastav küll eksole. See siis kodukasutuses...

Ei oska öelda kas antud juhtumi kohta kehtib või mitte, kuid ilmselt oli vaja sul see plaat õigesse mõõtu lõigata? Sel juhul peab lõigatud kohad uuesti niiskuskindlaks töötlema, ilma töötlemata need niiskuskindlad ei ole.

See niiskukindlaks tagasi töötlemise on täiesti ebavajalik tegevus. Enda haagisel see teema juba läbitud 4 aastat tagasi ja siiani pole lõikekohaga midagi juhtunud.
Lisaks OSB plaat on OSB plaat mitte niiskukindel vineer.

Et midagi seni juhtunud pole, ei tähenda et töödeldes see palju kauem ei säiliks. Rolleyes Arvan, et niiskuskindlal vineeril on ka ainult pealmine ja alumine osa täiesti niiskuskindlad ja kui lõigata, siis lõikekoht kohe kindlasti pole.
Peaks ikka olema.Sellel setukate bussil juba 7..8 aastat põrandad,seinad veekindlast VINEERIST.Ära näritud ja taotud,kustud ja situtud.Mis on katki,see katki aga mädanema pole küll läinud.

[Pilt: 0110575259a9081.jpg]

Sai siin arutatud omakeskis ja kohe mitte ei saa aru. Kui viskad vette kandilise tellise miks rõngad ümmargused tulevad?   Toungue


Ning tihtipeale öeldakse et sadas kaks päeva järjest või mitu päeva järjest. Kuidas see aga võimalik on, vahepeal on ju öö?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(21-10-2016, 06:35 AM)mlsluik Kirjutas:  Sai siin arutatud omakeskis ja kohe mitte ei saa aru. Kui viskad vette kandilise tellise miks rõngad ümmargused tulevad?   Toungue


Ning tihtipeale öeldakse et sadas kaks päeva järjest või mitu päeva järjest. Kuidas see aga võimalik on, vahepeal on ju öö?

Vaata see on samasugune küsimus, et kus kohast läheb piir, et mille kohta öelda laud, mille kohta pruss.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.

(21-10-2016, 07:24 AM)Naabrivana Kirjutas:  Vaata see on samasugune küsimus, et kus kohast läheb piir, et mille kohta öelda laud, mille kohta pruss.

Või kus puu muutub puiduks? Puu kasvab, on puu. Lased saega läbi, kui puu maha kukub on puit.  Aga mis hetkel siis puu muutub puiduks?  Orvo Kulp Ulvi külast arutles kunagi sel teemal... 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(21-10-2016, 07:39 AM)mlsluik Kirjutas:  Või kus puu muutub puiduks...
... või terasplekk terasplaadiks...

(21-10-2016, 10:44 AM)41Degree Kirjutas:  
(21-10-2016, 07:39 AM)mlsluik Kirjutas:  Või kus puu muutub puiduks...
... või terasplekk terasplaadiks...

Kunagi väga ammu tööõpetuse tunnis öeldi, et plekk on kuni 4mm...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne