Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Kes saab santi sundida kui sant ei taha.
Treileri müük ja ost on müüja ja ostja vaheline tehing, nagu maja, nutitelefoni või muu asjaga. Pahandamine, et pole müügil mulle sobiva hinnaga eset on tühi vaimu närimine ega tee asju odavamaks-suupärasemaks.
Panin ka oma mudelautode kogu vahepeal müüki. Hind kujunes nii: 1tk hind keskmiselt 20, korrutasin arvuga 70 ja korrutasin Tambovi koefitsendiga, et keegi juhuslikult ära ei ostaks. Nii sain vist üle 2000 hinnaks. Ega ei ostetudki. Mina õnnelik, et alles jäi. Aga proovida ju tasus, et kas on hulle olemas. Kui mul tõsine soov kunagi tulevikus peaks tekkima, ehk hakkan hinda alla laskma.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Mul on käru omavalmistatud, küll enamjaolt respo juppidest kuid arvelevõtmine küll mingi peavalu polnud... 3meetrit pikk ja 1.5 lai kerghaagis. Ja kui nüüd aus olla siis 500 euri eest ei mõtleks ka isegi müügile mis siis et haagis juba kümmekond aastat vana. Ühe vedrulehe olen vahetanud, rattalaagreid kolm-neli jooksu(nüüd koonuslaagrid all ja tundub et muret enam pole) ja see aasta peaks veel kstipõhja ära vahetama, raam ise nagu uus ja paksu tsingikihi all seega usutavasti on täpselt samas seisus ka järgmise kümne aasta pärast ja ei müüks ka siis seda 500 euri eest, sest ega see väärtus suurt ei lange kui just kerghaagisega tanke ei vea...
Kui kellegil mõni 3*1.5m kuut üle kärule siis oleks huvitatud.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Mul on kah omavalmistatud O1. Ehituse ja arvelevõtmise jms. kokku läks vist kuskil 170€. Asi müügis ei ole. Remonti on siiani tahtnud ainult niipalju, et sild on tulnud laiemaks teha et 16 tolli valukad koos uute rehvidega ära mahutada ja järgmisel kevadel tuleb põhi vahetada, kuna niiskuskindel õhuke OSB plaat ei kestnud rohkem kui 8 aastat. Hämmastav küll eksole. See siis kodukasutuses...
Aga ise olen saanud ühe ülevaatust/kindlustust omava ja renoveerimist vajava O2 haagise kõigest aitäh eest ja teise samasuguse eest maksin 200€ ja sain kõik ülevaatuseks vajaliku kaasa(sillad, pidurid, uued led tuled ümberringi, veopea koos pidurimehhanismiga ja juhtmestiku)
Raamid ja põhjad mõlemal korralikud...
Ei tea kas O2-d on siis tõesti niipalju odavamad kui samasugused ühe sillaga haagised...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Alfredo ja võsa on siin kiskunud mittemillegi üle juba pikalt ja põhjalikult. Milleks seda vaja on?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 462
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(16-10-2016, 22:51 PM)veix__ Kirjutas: (16-10-2016, 20:08 PM)nustu826 Kirjutas: Mul on kah omavalmistatud O1.
kevadel tuleb põhi vahetada, kuna niiskuskindel õhuke OSB plaat ei kestnud rohkem kui 8 aastat. Hämmastav küll eksole. See siis kodukasutuses...
Ei oska öelda kas antud juhtumi kohta kehtib või mitte, kuid ilmselt oli vaja sul see plaat õigesse mõõtu lõigata? Sel juhul peab lõigatud kohad uuesti niiskuskindlaks töötlema, ilma töötlemata need niiskuskindlad ei ole.
See niiskukindlaks tagasi töötlemise on täiesti ebavajalik tegevus. Enda haagisel see teema juba läbitud 4 aastat tagasi ja siiani pole lõikekohaga midagi juhtunud.
Lisaks OSB plaat on OSB plaat mitte niiskukindel vineer.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Ise ostsin brentex 325 haagise uuena aasta tagasi, ilge nikats on ikka, kui lubatud 500kg peal on, siis hakkab tast kahju juba, selles mõtte ostaks küll pigem vanema 2 teljelise respo 500.- eest kui uue brentexi 1000-i eest, eeldusel et vana haagis on veel kasutuskõlblik.
Tegelt on mul koormaks tavaliselt umbes 550kg, aga see 50 kg, või kui täpne olla(kandevõime 488kg) siis 62kg lisakaalu ei tohiks midagi väga muuta.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tagumine plaat mädanes läbi keskkohast, mitte lõikekohtade lähedusest.
Ja tegelikult ei ole absoluutselt vahet kas on niiskuskindel OSB või niiskuskindel vineer - Uus põhi tuleb veekindlast vineerist.
Lihtsalt hämmastav oli see, et see niiskuskindel osb mis ei ole tegelikult katmata välistingimustesse mõeldud nii kaua vastu pidas... Kui paigaldasin siis kaks aastat julgesin ennustada, nähes mis sama plaadiga kuuri seinas on juhtunud...
Raha tol hetkel veekindla vineeri jaoks ei olnud...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 462
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(21-10-2016, 06:35 AM)mlsluik Kirjutas: Sai siin arutatud omakeskis ja kohe mitte ei saa aru. Kui viskad vette kandilise tellise miks rõngad ümmargused tulevad?
Ning tihtipeale öeldakse et sadas kaks päeva järjest või mitu päeva järjest. Kuidas see aga võimalik on, vahepeal on ju öö?
Vaata see on samasugune küsimus, et kus kohast läheb piir, et mille kohta öelda laud, mille kohta pruss.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.