Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(15-01-2017, 18:58 PM)Walter Kirjutas: (15-01-2017, 18:40 PM)Laurts Kirjutas: Kuidas tarbijate hulk mõjutab aku vastupidavust?
Tarbijad võtavad teatavasti voolu akust (vaata kuhu on näit. ühendatud võimsa helisüsteemi toide - otse akule, mitte generaatori taha, samuti on generaatori ülesanne laadida akut mitte toita tarbijaid, kogu auto el. süsteem on ühendatud aku külge)
Huvitav kuhu on ühendatud generaator?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(15-01-2017, 18:58 PM)Walter Kirjutas: (15-01-2017, 18:40 PM)Laurts Kirjutas: Kuidas tarbijate hulk mõjutab aku vastupidavust?
Tarbijad võtavad teatavasti voolu akust (vaata kuhu on näit. ühendatud võimsa helisüsteemi toide - otse akule, mitte generaatori taha, samuti on generaatori ülesanne laadida akut mitte toita tarbijaid, kogu auto el. süsteem on ühendatud aku külge) ning mida rohkem akust voolu võetakse seda intensiivsemad on aku laadimis-tühjenemistsüklid ning sellega ka lüheneb aku eluiga.
Tõsine avaldus. Kas akut saab korraga tühjendada ja laadida?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Laadija on seinas, muss mängib, ahelasse on ühendatud ka aku. Kust tuleb
vool ja kuhu läheb?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Sellel juhul on aku silujaks nagu kondensaator tavaalaldis. Annab välja kui pinge madalam ja laadub kui pinge kõrgem. Toimub see vahetus 100 korda sekundis.
Paras jant tundub aga natuke süvenedes on võimalik mõista
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Ootasin rohkem Klemmi ja Walteri nägemust praegu.
Misasi seal 100x sekundis vaheldub?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
No näituseks mitmetel uutel masinatel on smart charging süsteem peale aretatud, kus juhtplokk jälgib sõiduki erinevaid parameetreid ja siis vastavalt sellele annab genekale infot, kas laadida akut või mitte. Peaks sedasi säästma akusid. Kui selle süsteemi puhul geneka väljund pinget mõõta võib imestuseks avastada, et see on püsivalt 12 volti ja teha ka järeldusi, et genekas ei lae enam. Tegelikkuses on kõik ok. Mis puudutab BMWdele uue aku nö tutvustamist, siis olukord tegelikkuses ei ole nii hull, aku kestab rahulikult ka paar aastat, lihtsalt tõepoolest tutvustades kestab tõenäoliselt rohkem. Tutvustamise all peetakse silmas seda, et auto juhtplokile antakse teada, et uus aku on paigaldatud ja siis tänu sellele teeb juhtploki poolt kontrollitud laadimissüteem sellest nö omad järeldused ja seadistab laadimisprotsessi vastavalt.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
PS! Nende süsteemide mõte ei ole mitte nuumata tarbijaid järelteeninduses vaid see kõik on puhtama ja säästlikuma emakese maa nimel. Teoreetiliselt peaks need smart süsteemid pikendama akude eluiga ja seega kokuvõttes vajaksime vähem akusid jne jne jne. Vähemalt sellised on tehastepoolsed selgitused asjadele.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
15-01-2017, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2017, 21:53 PM ja muutjaks oli
viplala.)
Hmm, uue aku paigaldus ei muuda ju tegelikult mitte midagi geneka jaoks? Vana aku suudab oma eluea jooksul oma parameetreid muuta tundmatuseni. Selleks ajaks kui vana aku maha võetakse auto pealt, on selle AH ja ka kõik muud parameetrid muutunud algsest süsteemist, aga aju suudab ikka nendega tegeleda nii nagu vaja. Nüüd siiani on auto aju suutnud kenasti vana akuga hakkama saada ja siis järsku on vaja teeninduse abi? Tänasel päeval kus auto aju võrdub lahjema arvuti omaga. Joppenpuhh... ainus vajadus mida selline teguviis uue aku vahetusega endas kätkeb, on vajadus külastada esindust, sest esindusel on vaja kerget raha kuidagi teenida. Siin ei ole tegemist ei aku eluea pikendamise või roheliste porgandi saagiga. Tegemist on tavalise 'situ pappi lollakas' teemaga.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Mu viimane postitus oligi mõeldud kerge irooniaga aga akusi saab tutvustada ka edukalt keskmise diagnostikaseadmega, selleks pole vaja pöörduda ilmtingimatta esindusse. Või noh vähemalt peale garantiiaega.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(15-01-2017, 20:40 PM)Laurts Kirjutas: Ootasin rohkem Klemmi ja Walteri nägemust praegu.
Misasi seal 100x sekundis vaheldub?
Täisperioodalaldi (neli dioodi) teeb 50Hrz vahelduvvoolust 100 Hrz vahelduvvoolu, mis on ühepolaarne, null on kuskil mingi ruutjuure võrra kõrgemal tippude suhtes, seega laadimine/tühjendamine toimubki sada korda sekundis.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,287
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Kui täisperioodalaldi väljundist ikka veel vahelduvvool tuleb, siis tekib küsimus, et miks selle asjanduse nimi alaldi on?
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(16-01-2017, 00:49 AM)stretch Kirjutas: Kui täisperioodalaldi väljundist ikka veel vahelduvvool tuleb, siis tekib küsimus, et miks selle asjanduse nimi alaldi on?
Täpselt sama mõte tekkis ka mul?
Aga selle intelligentse laadimisega on küll jah omaette teema - Naise õel on 2005 aasta A6. 2,4 bens. Ja sellel oli ostes peal 55ah aku. Eks oli ka soojalt maalt tulnud. Kõik lisad-tuled-viled töötasid kah. Talvel aga jättis see aku hätta ja peale pandi uus 85ah aku. Ja pärast seda enam mugavad elektrilised tarbijad ei tööta. Peeglisoojendused, istmesoojendused jms. mugavusvarustus...
Arvuti sai järgi pandud ja kui sealt lülitad, siis kõik töötab. Aga näed, nupust mitte. ja selguski paraku, et vaja esindust külastada ja autole selgeks teha, et vat, sul on nüüd suurem aku peal...
Mismoodi ja kuidas ta sellest nüüd aru saab, et suurem aku - minu mõistus seda ei võta, a no ma rumal maamees kah...
Esinduses on paraku siiamaani käimata...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Alaldist ei tule välja vahelduvvool. Releeregulaator kontrollib voolu pidevalt - meie jaoks. Tegelikult kontrollitakse teda pisteliselt ja laaditakse /ei laadita pisteliselt. See käib aga väga kähku, nagu eelpool mainisin on ka anomaalijaid ja neid on juba palja silmaga näha.
Nii vähemasti oli mõni aeg tagasi. Tänapäeva autod võib-olla juba teevad kõike pidevalt ja lagunevad pidevalt...
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(15-01-2017, 22:16 PM)Marko Kirjutas: (15-01-2017, 20:40 PM)Laurts Kirjutas: Ootasin rohkem Klemmi ja Walteri nägemust praegu.
Misasi seal 100x sekundis vaheldub?
Täisperioodalaldi (neli dioodi) teeb 50Hrz vahelduvvoolust 100 Hrz vahelduvvoolu, mis on ühepolaarne, null on kuskil mingi ruutjuure võrra kõrgemal tippude suhtes, seega laadimine/tühjendamine toimubki sada korda sekundis.
See 100 hertsi kehtib äiult vahelduvoolu võrgus, auto genekas pöörleb mingis pööretevahemikus ja 100 hertsist sagedust tuleb sealt väga harva või üldse mitte.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
16-01-2017, 08:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2017, 09:51 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Tänu foorumile avanes mullegi autoelektri imeline maailm. Ühe koolkonna jaoks on aku nagu Võrtsjärv - ühest otsast jookseb Väike Mammajõgi sisse, teisest Suur Mammajõgi välja. Teine koolkond, ilmselt esoteeriliste mõjutustega, räägib salapärastest võngetest. Ning Issanda Wägi hoiab generaatori pulsi alati 50Hz peal, olenemata mootori pööretest ja mähiste-pooluste arvust.
Isand Kass võiks siinkohal asja üle võtta, tal see Türi laadalt ostetud diplom ja puha. Minul pole sedagi, kuulan suu ammuli mida targemad räägivad.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(16-01-2017, 08:59 AM)Basilio Kirjutas: Tänu foorumile avanes mullegi autoelektri imeline maailm. Ühe koolkonna jaoks on aku nagu Võrtsjärv - ühest otsast jookseb Väike Mammajõgi sisse, teisest Suur Mammajõgi välja. Teine koolkond, ilmselt esoteeriliste mõjutustega, räägib salapärastest võngetest. Ning Issanda Wägi hoiab generaatori pulsi alati 50Hz peal, olenemata mootori pööretest ja mähiste-pooluste arvust.
Isand Kass võiks siinkohal asja üle võtta, tal see Türi laadalt ostetud diplom ja puha. Minul pole sedagi, kuulan suu ammuli mida targemad räägivad.
Sama siin... Kui palju huvitavat on elu juurde genereerinud elektrikute valdkonnas ja kui tõsise hääletooniga sellest veel räägitakse. Vapustav. :
Peab vist "ümberõppele" registreerima ja vahelduvvoolu akudest teadmisi ammutama
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA