Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(05-02-2017, 20:58 PM)motamees Kirjutas:  Miks neil seda kummirõhku vaja pidevalt muuta on?
On veel pakkumisi?
Õhutemperatuur? Teeolud? Merepinna kõrgusel versus kõrgel mägedes?

Sõjarditel juhuslik killu-, kuuliauk pole siis sõja lõpp. Ja ka hea ärandamisvastane- nagunii on kuskil naelaauk sees ja ärapanemise järel vajub varsti madalaks. Hommikul soojendad veerand tundi ja kompressor on siis jälle rehvid täis lumpsinud.

Samamoodi on Austraalia maanteerongidel säärased tsüdeemid peal. Sealkandis võib olla elu küsimus lekkiva rehviga tsivilisatsiooninijõudmine, kui rattaid on juba sadakond... oot, meil ju käis üks akf sealkandis. Ehk silmab ja kommentaarib.

Usutavasti on sama teema ka mägedes. Et need, kel tsüdeem peal, sõidavad ja need teised leiab orust. Meil siin lauskmaal on hea teisi lollideks pidada, aga mäenõlval kalduvajuva auto alla tungi seada pole ilmselt üldse lõbus...

Rääkimata sellest, et vaid koormusele vastava rõhuga rehv kestab.

Auto väga hea, rehvid head, koorma kaal ja paigutus hea, ilm enamvähem -2C. Mägedes. Hädas. Ronisin siis auto alla ja panin keti peale. Kui oleks olnud võimalus rehvirõhku vähendada, mine tea äkki oleks aidanud? Vabandan sõnavara pärast Sad
https://www.youtube.com/watch?v=ccj7qv_kJ_A&ab_channel=UmmiHi

(07-02-2017, 16:31 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Auto väga hea, rehvid head, koorma kaal ja paigutus hea, ilm enamvähem -2C. Mägedes. Hädas. Ronisin siis auto alla ja panin keti peale. Kui oleks olnud võimalus rehvirõhku vähendada, mine tea äkki oleks aidanud? Vabandan sõnavara pärast Sad
...

Ma arvan, et enamus meist oleks sarnases situatsioonis end mahlakalt väljendanud. Tõenäoliselt ei olnud seismajäämise hetkel veel täit kindlust ka selles, kas rong pidama ikka jääbWink Alla oli vist päris pikk maa...

Keegi teab, kas sellist asja https://osta-ee.postimees.ee/uus-noukaae...37505.html ka veel kusagilt saada on? Või siis analoogi mõistliku hinnaga..

(07-02-2017, 16:31 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Auto väga hea, rehvid head, koorma kaal ja paigutus hea, ilm enamvähem -2C. Mägedes. Hädas. Ronisin siis auto alla ja panin keti peale. Kui oleks olnud võimalus rehvirõhku vähendada, mine tea äkki oleks aidanud? Vabandan sõnavara pärast Sad
https://www.youtube.com/watch?v=ccj7qv_kJ_A&ab_channel=UmmiHi

Ei, ei oleks. Mitte just raudpolt kindlalt, aga juhitavuse kadu on hullem, kui saadav effekt.
Kui oled tihe talvel trollis käija ja tead eesolevaid teeolusid, eriti tõusud-langused, siis oleks võinud "kjettingplats´il" ketid peale sikutada. Poole tõusu, ehk veel hullem, poole laskumise peale kettide vedamine ei pruugi heasti lõppeda.
Sel korral jäid juhipoolsed rattad juba hange? Paned mõned (kümned)km-d ketilaginal ja kui vaja, siis lähed ka paati ja paadist kettidega.

Discovery pealt näidatavas "Kõnnumaa rekkameestes", käivad juhid enne pinnaseteedele minekut voolikuga ühe ratta kaupa pumpamas. Eks ta pisut pidamist juurde annab läbivajumise vastu ja pisut pehmendab trampimist. Pole kunagi märganud, mis numbrid rehvile sisse jäetakse. Tõsisemal ohvrõudil (N mainitud Gaz66), on rehv praktiliselt löss 0,5at ja kontaktpind suureneb kordades, koormaga veoki rehvil on juba 8 asemel 4at silmnähtavalt lössis.


Paar pilti selgituseks. Jälgi kellaaega. Juba lõuna. Killuauto ja sahk teevad aega parajaks Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Ja killu said mäele KAKS minutit peale minu rippuma jäämist Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kas keegi oskab öelda midagi hiina ATV-de starterite kohta. Hetkel käes olev 110cc masin on nüüd omadega niikaugel, et pauku tegi korra, aga käima päris ei läinud. Peale silindripea vahetust on starter väga nadine ning ei jõua survetaktist väga üle minna. Teeb sellist tõk-tõk>2sekundit vaikust tõk-tõk jne. Kas on võimalik ka parandada sellist asja või peaks aja ja närvide kokkuhoidmiseks kohe poest uue võtma? 

Võtsin käesoleva starteri juba laiali ka ning poistel on seda omajagu piinatud ning üks söehari oli kinni sulanud. Selle päästsin valla ning puhastasin ka ankru ära. Tulemus ikka selline nagu ülevalpool kirjeldatud.

(07-02-2017, 22:32 PM)motamees Kirjutas:  Sealt tuleb oluliselt rohkem vett. Vahel (praegu) see vesi ei jõuagi kaussi.

Kauss nagu 20 liitrit? 
Kui kaussi ei jõua on aluspanni küttesiug läbi või puudu. Kõrvalmajas abikütteseadmena soojuspump, hea koonusega lastevann all ja asi toimib.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kui palju puldiautosid on tarvis, et rekka koha pealt ära tõmmata?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(07-02-2017, 22:21 PM)Provoker23 Kirjutas:  Kas keegi oskab öelda midagi hiina ATV-de starterite kohta. Hetkel käes olev 110cc masin on nüüd omadega niikaugel, et pauku tegi korra, aga käima päris ei läinud. Peale silindripea vahetust on starter väga nadine ning ei jõua survetaktist väga üle minna. Teeb sellist tõk-tõk>2sekundit vaikust tõk-tõk jne. Kas on võimalik ka parandada sellist asja või peaks aja ja närvide kokkuhoidmiseks kohe poest uue võtma? 

Võtsin käesoleva starteri juba laiali ka ning poistel on seda omajagu piinatud ning üks söehari oli kinni sulanud. Selle päästsin valla ning puhastasin ka ankru ära. Tulemus ikka selline nagu ülevalpool kirjeldatud.


Lihtsalt infoks kui keegi peaks kokku puutuma sellise probleemiga veel. Hiinakad ju üsna levinud meie maal. Starter oligi läbi omadega. Uue paigaldus tegi mootorist suht paugupilli käivitumise osas. Uurisin ka erinevatest varuosi pakkuvatest ettevõtetest, et mis probleem võib olla. Vastuseks tuli, et pooltel kordadel on püsimagnetid laiali kuna liim pidi kehvake olema. Ülejäänud kordadel on mähised ära küpsetatud. Viimase probleemi juhuks ja näpuharjutuseks veel vana starterit prügisse ei visanud ning kui kunagi aega ja tahtmist on, siis proovin asja ümber mähkida. Iseenesest keerdusid mähises on ankrulamelli kohta umbes 10 ringis ainult niiet võib täitsa isegi õnnestuda, aga seda näitab aeg.

Mitte liim pole kehva vaid värv on fekaal. Nimelt magnetid liimitakse värvitud korpusele kust siis magnet koos värviga lahti tuleb...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Treilerhaagisele vaja vintsi. Uue haagisega oli kaasas siuke pehme käsn, et ei saand yhtegi autot peale, enne kui järgi andis. Treilal standard pukk olemas. Kust leida möistlik ja kasutuskölblik lahendus, soovitavalt löuna osariikides. Respo pakub paadiomasi aint,rihmaga. Kuid see autode sikutqmiseks kehv ja kisub vahele, kuna pukk pole plaadi suhtes keskel



Pane lindi asemele tross.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(10-02-2017, 05:23 AM)Jossu Kirjutas:  Treilerhaagisele vaja vintsi. Uue haagisega oli kaasas siuke pehme käsn, et ei saand yhtegi autot peale, enne kui järgi andis. Treilal standard pukk olemas. Kust leida möistlik ja kasutuskölblik lahendus, soovitavalt löuna osariikides. Respo pakub paadiomasi aint,rihmaga. Kuid see autode sikutqmiseks kehv ja kisub vahele, kuna pukk pole plaadi suhtes keskel

Paar mõtet.

Ükski soodus vints ei kannata täisrammuga väntamist. Kui last ikka ei veere, siis lähevad kõik laiali. Mis haagisel see käsn oli? Oli ehk käsna valmistaja ka kusagilt loetav?

Ka trossiga vints ei armasta nurga all kiskumist. Tõmbab varem või hiljem põsed laiali ja trumil raami kinni. Muidu tööriistamarketi oma tundus näpuga katsudes selline, mis võiks mõne kerimise üle eladaWink 

Mingil saksa haagisel oli kavalasti üle keskel oleva plokiratta jooksva trossiga vints hoopis risti haagist pandud. Tross vintsile jooksis kenasti otse. Plussiks ka see, et väntaja oli tõmbeliini sihist kõrval.

Respo lindivintsil pole vist kohta trossi kinnitamiseks trumlile?

Kuidas ja millega metall puhtaks saada enne värvimist?Muidugi uus metall.sügise värvisin paar hüdra silindrit,puhastasin enne lahusti ja silikoonpesuga,aga värv koorub kenasti.sügise ostsin haaratsi forester tutika ja ka sellel juba värv koorub(kasutamatta).kohe kohe metsatõstuk valmis ja kui ilmad soojenevad siis tahaks värvida ja ,et kohe kooruma ei hakkaks.liivaprits?

Kui sa kohe kattevärvi selga väänad, siis koorubki poole aasta möödudes maha ning roostetab alt. Korralik epo krunt alla, siis seisab.
Eelnevalt liivaprits on muidugi väga hea, kuid alati pole võimalik.

Täiendav vaade värvi-eelse karestamise vs "poleerimise" näol:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&pid=373054#pid373054

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne