Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
(06-04-2015, 01:14 AM)pen.skar Kirjutas: Peenkeermega käpapolt on tõesti õrn koht. Aga et käpast endast jagu saadi- siis on siduri reguleerimine täitsa metsa läinud. Tugevdust keevitada- samas rikud ju õhukese käpa termika?
Vanasti sai pehmekslastud lindipoldist uus treitud. Nüüd Würth, Baltic Bolt aitavad sitkemat valida. Omal jääb treipingis pea ümaraks lasta, mutrile rellakaga kuju anda.
Silma järgi zapika käparing peaks andma peale panna. Parim variant muidugi ksf Autojuht soovitatud lamellsidur!
Tööriistakarbi leiaksin mõne vana tiiva pealt. Sai alla pandud Mtz 42"-11" rehvid-veljed ja seetõttu tuli tiiba keskelt karbi kohalt veidi üles murda. Astub palju rõõmsamalt edasi ja ei jää nii kergesti porri kinni.
Käpa materjali termilise muutuse peale mõtlesin ka ise, ... tundub et peab veel mõne targaga nõu pidama. Poltidega poel probleemi, neid mul jagub.
Seekord ei hakka ise uut, mõnda mersu vms sidurit aretama, kestis praegune lahendus mul aastaid 5 pidevat edasi-tagasi nökerdamist laaduriga toimetamisel, kestab ehk vähemalt samakaua veel. Kui järgmine kord peaks probleeme tekkima siis leiutan midagi uut sinna, mootor käib ju lihtsalt maha....
Millise mersu ja mootori oma sinna muidu 1:1 läheb, teaks varuma hakata
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Ei ma mäleta enam täpselt, mis mersu aga eks ta sinna seitsmekümnendate kanti jääb.
Postitused: 157
Teemad: 44
Liitus: Apr 2008
Maine:
2
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Minu käest ära läinud sidurivahetuse projekt on sealmaal et uue ja läikiva punase värvi peale tilgub roolikarbist (tiguülekandest) õli. See ei kõlba kohe mitte.
Kuidas on, kas peaks vastavate tihendite vahetuseks roolikarbi maha kiskuma või pääseb kuidagi lihtsamalt?
Mis ollust sinna sisse võiks üldse panna?
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 135
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Küsimus kogenematumatele:
Kas 2 realine poola karutuli saputi on liig RS 09-le? Ma just mõtlen kui tugev on JVV seal kasti sees.
Edu
Veiko
MTJ.EE
Postitused: 75
Teemad: 39
Liitus: Oct 2011
Maine:
0
Tere!
Käsil ühe 2 pütase Rs mootori remont, kõik ilus ja tore, enamus vajaminevaid juppe leitud, kuid mitte kusagilt ei leia kepsu ja vända raamsaalesid. Kas kellegil leidub? On keegi proovinud neid ise teha, või mõne teise saalesid sinna aretanud?
Kui keegi oleks nii abivalmis ja otsiks mulle varuosakataloogist saalede tehasetähise siis saaks kuskilt netist, ebayst otsida neid!
Tervitustega!
RS-i mees.
Seib on poldi poeg
Postitused: 2,053
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mida arvata RS09 esilaadurist? Kas kõlbab oma tarbeks midagi teha ka, nt liiva laadida? Või saab oleks väga tüütu ukerdamine kuna suht pikk kere? Palju tõstejõud võiks umbes olla?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Tõstevõime võib margist T-150 tuletatult olla küll 0,15 tonni. Tõstevõime piirajaks esirehvide seisukord- vajutab tõstmisel need üsna laiaks ja manööverdada siis oi kui raske. Kui just Sisusid ei pea laadima, siis väga hea riist. Väljasseisnud tõstukil kipub vesi raami pugema ja seespoolt õhukeseks sööma. Peal ilus värv, aga võib murduda.
Postitused: 2,053
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Rehvid saab asendada näiteks C tähist kandvatega, siis naljalt lössi ei vaju. Veetakse ees kastiski päris suuri koormaid ju. Aga eks need torukesed natuke õblukesed tunduvad tal küll. 150kg paras aiakäruga ära vedada, traktorilt oleks oodanud julgelt pool tonni ja enam. Kuna mul veel laadurit pole, aga üks umbes meetri laiune kühvel küll olemas, siis ehk tasuks täitsa mõelda teha raam ise natuke tummisemast rauast. Seda enam et need originaal koparaamid päris krõbeda hinnaga liiguvad.
Postitused: 499
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Raamatu järgi tõstejõuks 200kg ja max tõstejõud 500kg.
Postitused: 4,423
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
09 käändtelgede tugevusest ei tea aga T-16 käändteljed olid 60-ndate keskel õrnad ülekoormuse ja auklike külateede suhtes. Paari purunemist näinud. Tonn 09 sappa tähendab etteotsa lisaraskust ca pool tonni ehk.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 425
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
11
RS 09 kunn viskab 500kg möödaminnes üles. Kühvel kopp raskusega seljataha ja pole keeramine ka mingi probleem. Ajasime sellega suuri heinapalle laudapeale(täis survega vene ruuloonpressiga pressitud). Ühel külamehel kunnile isekeevitatud kühvel 1,6mx1mx1m 6mm plaadist, võtab liiva täis ja läheb, muidugi teine kühvel raskusega taga muidu tõstab tagaotsa lendu. Me laadisime aluseid, ja lauapakke koormasse kui suur tõstuk puhkas. Ette oli paigaldatud kahveltõstuki mast, kühvel taga ja tonnise tõstuki vastukaal kühvlis.
Postitused: 10,695
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
128
Tugevdamata, originaalsilindritega?
Või on algsest alles vaid mälestus ja veidi rohelist värvi?