Käivitusmootor PD-10

(03-12-2015, 16:46 PM)Raigo Kirjutas:  Küll aga tekkis vajadus vanatüübi õhupuhasti järgi - uuema variandiga ei taha kuidagi kokku sobida.

Enne paneb savipäts ameti maha kui mõne sellise leiad...   Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(03-12-2015, 17:47 PM)v6sa Kirjutas:  
(03-12-2015, 16:46 PM)Raigo Kirjutas:  Lühidalt öeldes, leidsin kodust vana tüübi karburaatori (K16D), panin selle peale, masin käima, reguleerisin väheke segu kruvi ja oh imet - töötab nagu mõte. Masinal nüüd ropult jõudu ja veab ladusalt suurt mootorit järgi. Küll aga tekkis vajadus vanatüübi õhupuhasti järgi - uuema variandiga ei taha kuidagi kokku sobida.

Mis värvi küünale enne oli? Ma pakun, et valge Rolleyes

Hea, et käima said.
Must oli, tundub et segu oli liiga rikas
Peab siiki mingi filtri sinna otsa leiutama
Vasta

Tere härrased, kui siin mitmed on oma jumzile starteri peale pannud ,siis äkki on kellelgi jäänud üle hoovastik millega kabiinist pendiksit lülitada. Mul oleks hädasti vaja teeks bisnist.
Vasta

On pandud jah neid siniseid vahetükke käivituse asemele, aga see hoob, millega kabiinist pendiksit lülitad, jääb ikkagi käiku. Kuigi jumzi mootor on nii jäik, et 0 kraadi juures tava-akuga 4kw starter ei jõuagi vedada ja peab hakkama kompressiooni kangiga trikitama. Suve ajal on muidugi mugavam küll. Kuid lisaks süütevõtmele tuleb lihtsalt pendiksi kangi ka korra lükata.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Mul on see vahe tükk starteri paigalduseks ka juba jupp aega olemas olnud.Läheb ka JUMZ-i peale. Ma olen aga natuke ringi vaadanud, et millist starterit sinnaotsa pista. 40 onmul 2,7 kW kuid sellinne sama sugune jääb minu arvates JUMZ-ile natuke lahjaks. Järgmine versioon on 3,2 kW. See oleks juba midagi kuid nüüd mainiti 4 kW. Kust sellist leida võib?
Mootor on iseeneset minija. Järsku siis piisab ka 3,2 kW?

Veiko

MTJ.EE
Vasta

Vabandust, 4kw sinna vahetükile ei sobinudki. 3,2kw ja 2,7 lähevad. Just pendiksi hammasratta ehituse poolest. Tavalisel Mtz 4kw planetaariga starteril on see "nokk", aga vahetükile selline külge ei istu. Seega hetkel vist sinna max võimsus ongi 3,2kw. Ja Kütusefiltri pott jääb ette. Selle eest ära liigutamiseks sobib bolt on dt74 või dt75 (täpselt ei mäleta) filtripoti pikem jalg. Või ise midagi kokku ehitada.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Vedasin garaazinurgast välja vana käivitusmootori. Mõtlesin, et ajaks õige raise käima. Aku laetud, säde olemas. Motoor käib mõnusalt ringi. Süstlaga suts õli silindrisse ja kompressiooni mõõtma. 6.5 bar-i andis välja. Käivitama päris ei jõudnud, teised toimetused tulid vahele, aga paar pauku tegi ära küll juba. Mingiaeg sai silinder ja kolb ära vahetatud, kuna eelmised olid üksteise külge ära roostetanud ja miski ei tahtnud väga liikuda seespool. 
Lugesin teema otsast lõpuni läbi, eriti ksf! mlsluik postitaud esimest postitust. Aga no ei leia kompressiooni kohta numbreid. Või siis on liiga pime ja lihtsalt ei näe. Lihtsalt tahaks võrrelda, kas see 6.5 bari on küllalt või vähe. 

Almost Again
Vasta

Vahetükile sobib ka 4,2kw starter,juhul kui starteri pikkus ei hakka segama.Nt dt-75 smd-le ei mahu.
Vasta

Tsitaat:не будет, еть еще ход поршня. вообщето на 76 бензин компрессия будет гдето в районе 7.5--8.2 а зачем тебе компрессия на пускаче ?
Компрессию проверяют компрессиметром КИ-861 при прокручивании коленчатого вала стартером на прогретом двигателе. Величина компрессии должна быть не менее 0,45 МПа. Снижение компрессии до 0,3 МПа указывает на предельный изною цилиндропоршневой группы или на притирание и закоксовывание поршневых колец.


Kaks erinevat hinnangut. Ega täpselt ei ütle keegi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(26-12-2015, 23:34 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:не будет, еть еще ход поршня. вообщето на 76 бензин компрессия будет гдето в районе 7.5--8.2 а зачем тебе компрессия на пускаче ?
Компрессию проверяют компрессиметром КИ-861 при прокручивании коленчатого вала стартером на прогретом двигателе. Величина компрессии должна быть не менее 0,45 МПа. Снижение компрессии до 0,3 МПа указывает на предельный изною цилиндропоршневой группы или на притирание и закоксовывание поршневых колец.


Kaks erinevat hinnangut. Ega täpselt ei ütle keegi.
0,3 Mpa ehk 3 bar (maakeeli kg/cm2)  juures lõpetab küttesegu süttimise. järelikult mida suurema numbri saad, seda parem.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Mitu pööret peab  membraaniga käivitusmootorikarbussi segukruvi välja keerama? Sai ostetud uus ja seguruvi oli lõpuni kinni keeratud.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta

sellise vahe flantsiga saab vanale karpale uue õhufiltri külge. D6,5 avadesse vaja vaid M6 tikkpoldid keevitada, iseenesest aitab ka 8mm flantsist


Manustatud failid
.pdf uue filtri ja vana karpa vahe flants.PDF Suurus: 26.5 KB  Tõmbamised: 417

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta

Sai käivitusmootorile teha remont(uued laagrid,tihendid,silinder,kolb ja karbuss).Uuest karbussist ei tule küte läbi(puhudes ujutus asendis nagu natuke nagu tuleks õhku läbi,kui nupu lahti lased siis õhk kinni),sai lahti võetud kõik oleks nagu korras.Nõelklapp ka liikus.Kas on tõenäoline et tehase praak.Kui topkaga käivitada,tahaks nagu käima minna aga pöörete tõustes lööb tagasi(tule karbussi),kumbale poole peaks süüdet keerama(pöörlemis suuna suhtes)
Vasta

Peadüüsi klapp ei ole kinni kleepunud või miski puru düüsi ees?
Kas tühikäigul käib kui gaas maas hoida?
Vasta

Kas hooratta poolse väntvõlli tihendi vahetuseks peab mootori laiali kiskuma või saab ehk väljastpoolt ligi?
Vasta

Kas keegi paneb kohe peast millises mõõdus mutter käib õhupuhastaja kopsiku otsa. Pudenes teine käe vahelt nii ära, et enam üles ei leia ning vanamehe pardakist uut leida on missioon omaette. Pigem võtaks poest ja oleks asi korras.
Vasta

(18-02-2013, 20:14 PM)mlsluik Kirjutas:  Arvan ka et väga hea teema... Rolleyes  
 Magneeto paigaldamist saab veel paremini lahti seletada tegelikult, kui keegi soovib, siis võin seda teha.

Karburaatoreid K-06, K-16 oskavad vast kõik reguleerida, küttesegu reguleeritakse reguleerkruvi abil, seda sisse keerates küttesegu rikastub, sest õhu kogus väheneb, ja vastupidi.
Min pöörded reguleeritakse seguklapi tugikruvi abil.

Paluks puust ja punaselt magneeto paigaldamst. Magneeto oli läbi vettinud ja pidin katla peale kuivama panema,aga nüüd vaja tagasi panna.
Vasta

(04-03-2017, 12:52 PM)priit16 Kirjutas:  Paluks puust ja punaselt magneeto paigaldamst. Magneeto oli läbi vettinud ja pidin katla peale kuivama panema,aga nüüd vaja tagasi panna.

Keerad hoorattast kolvi 3mm enne Ü.S.S-i . Nüüd võtad magneeto ja keerad sellel ühendusmuhvi  auguga kõrva ülespoole, ning pistad magneeto oma kohale . Peenhäälestus kõrva järgi töötava mootoriga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Jämehäälestuseks pane kontakti vahele õhukesest paberist riba. Siis küünal maha, kolb jäta ENNE ülessaamist 2,7- 3 mm suplerisabaga küünlaaugust mõõtes (kui starter maas, siis pöörlemissuuna saad hoorattale nööripaneku järgi teada, muidu magneetol oleva noolekese järgi). Magneeto liist (auguga üles) hammaka sälku rihtida ja õrnalt poltidega kinni (magneeto peab lõpuni pessa istuma, vastasel juhul pole liist õieti sälgus ja tõmbad kinnituspoltidega midagi puruks). Nüüd võtad paberisabast ja püüad leida magneeto kere natukehaaval liigutades paiga, kus just paber hakkab kontaktide vahelt vabaks saama. 3 polti täitsa kinni. Nüüd peab süütenurga pärast käima minema. Viimast tahad, või suur (näiteks SMD) mootor järel, siis tee eelpoolne peenhäälestus ka ära.
Vasta

(04-03-2017, 14:54 PM)pen.skar Kirjutas:  Jämehäälestuseks pane kontakti vahele õhukesest paberist riba. Siis küünal maha, kolb jäta ENNE ülessaamist 2,7- 3 mm suplerisabaga küünlaaugust mõõtes (kui starter maas, siis pöörlemissuuna saad hoorattale nööripaneku järgi teada, muidu magneetol oleva noolekese järgi). Magneeto liist (auguga üles) hammaka  sälku rihtida ja õrnalt poltidega kinni (magneeto peab lõpuni pessa istuma, vastasel juhul pole liist õieti sälgus ja tõmbad kinnituspoltidega midagi puruks). Nüüd võtad paberisabast ja püüad leida magneeto kere natukehaaval liigutades paiga, kus just paber hakkab kontaktide vahelt vabaks saama. 3 polti täitsa kinni. Nüüd peab süütenurga pärast käima minema. Viimast tahad, või suur (näiteks SMD) mootor järel, siis tee eelpoolne peenhäälestus ka ära.

Ma olen kasutanud piiksuga multimeetrit paberi asemel. Tundub nagu vähe mugavam.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne