Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(09-12-2017, 11:14 AM)Janka Kirjutas:  Süüteküünal on selline asi, mida aeg-ajalt ikka maha tuleb keerata, nagu kuulnud olen. Kuidas sellisele asjale hää helicoil sääl alumiiniumi sees vastu peab, on uus küsimus. Prooviks võib ju paar tükki rohkem taskusse varuda.
 Võib ju Denso Iridiumi panna, too peaks vabriku järgi 100 000 kestma.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

vanasti oli raudasbest peatihendiks,kust tänapäeval seda saab või juba paremad materjalid?k-750 kasutab ka nt alumiini,siis järelikult sobib ka see.moogeldades lugeda,et ka tavalist õhukest kilukarbi plekki kasutatud,isegi vaske kasutatud.

(09-12-2017, 11:57 AM)muska71 Kirjutas:  vanasti oli raudasbest peatihendiks,kust tänapäeval seda saab või juba paremad materjalid?k-750 kasutab ka nt alumiini,siis järelikult sobib ka see.moogeldades lugeda,et ka tavalist õhukest kilukarbi plekki kasutatud,isegi vaske kasutatud.

Mis masinale vaja? Praegusel ajal toodetakse ka juba uunikumidele uustoodanguna erinevaid tihendeid, isetegemise ja asjade uuesti leiutamise vajadus on kõvasti kukkunud. Muidu pakub erinevaid tihendimaterjale WestWard Katusepapi tn.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

10 hp väikemootor,väiksematele tihendid müügil,aga vot 10 netu telli ainult vällamaalt.poest saada ostaks ,aga vot pole.
nad nüüd  Paneeli 2a 11415 Tallinn Estonia

(09-12-2017, 10:50 AM)muska71 Kirjutas:  treialiga arutasin juba teemat ava suuremaks keere uus ja puks ning puksi küünla keete selleks ruumi jagub,aga alumiini keerme tegemine pidavat problemaatiline olema.
seda Helicoil olen kuulnud näinud,aga vot nimetust mida otsida ei teadnud,kes seda üldse meil müüb?
peavahetuseks tuleb vällamaalt uus pea tellida.

Üldjuhul tehakse süüteküünla keerme parandamiseks silindripeasse üks pronksist puks, millel väliskeere M18x2.5 ja sisekeere siis vastavalt küünla järgi (M14x1.25). Alumiiniumist silindripeasse keerme lõikamine iseenesest pole probleem, natuke raskem on see juhul kui ava on nurga all, kuid ei midagi ületamatut. Keermepuksi saad silindripeasse kinni kui jätad kas M18 keerme(harjad) silindripeasse viimase 3...4 mm ulatuses lõpuni lõikamata või on puksil ülaservas väike rant. Puksi keerad jõuga kinni, kasutades selleks polti ja kontramutrit. Harilikku keermeliimi puksi vahele võid ainult enda südame rahuks panna, sest töötemperatuur on midagi muud ja kõrge töötemperatuuriga liimid pole eriti letikaup ja vaja läheb seda kaks tilka.

Olen seda ise praktiseerinud ja tuttav treial ka kümneid kordi samamoodi teinud. Pronksist keermepuksi keeret on juba hoopis keerulisem üle keerata kui keeret alumiiniumis. Mina loobusin igasugustest paranduskomplektidest saadavuse, hinna ja jätkusuutlikuse pärast.

Tere! Kust saab tellida treimiseks väiksemas koguses messingi toorikut?

(09-12-2017, 20:57 PM)insane Kirjutas:  Tere! Kust saab tellida treimiseks väiksemas koguses messingi toorikut?

igasugust sedasorti metallikraami peaks kõige mõistlikematel tingimustel pakkuma Enimor met, Tallinnas Tööstuse 47.

Tere tere

94. aasta 1,9D passat. 55kw. Teab keegi kas temal on kolvid pealt siledad või on juba klappide kohad sisse freesitud. Olen siin juba neljas mehhaanik kes selle auto kallal on. Oli plokikaane vahetus(vanal klappide vahel mõrad) ja pärast seda autot käima ei saadud. Täna siis minu käes selgus et rihm oli mööda ligi veerand nukkvõlli pööret. Siit ka selline küsimus. Üks tõukur on puruks ja märgid paika pandud tundub käsitsi keerates, et kompressioon puudub vähemalt kahes silindris. Enne kaane maha võtmist tahaks aga veenduda et ei oleks tõukurite viga. Tõukurite ja nukkvõlli vahel vahet ei ole, nagu oleks tavaline kõvera klapi puhul. Tõukurid liiguvad ilusasti üles-alla. 

Küll aga selgus, et mingil imelikul põhjusel võeti kõik klapid välja enne kaane paigaldust. Targad noored mehhaanikud noh, kes minusuguse -  neist 10 aastat vanema ja oluliselt kogenenuma viisakalt öeldes tussusse saatsid ja oma tarkuse järgi tegid. Äsja koolist tulnud ja ülimalt targad noh...

Tean et vanad Opelid jms. 8v. mootorid millel klapid jooksid otse kolvile pähe juhtus rihma purunemisel tihtipeale seda, et klapid jäid sirgeks ja tõukurid/nookurid lõi puruks... Aga neil olid ka siledad kolvid.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Ma ei tea ühtegi diislit, millel rihma katkemisel purustusi ei järgne.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

Ei tea ühtegi laialt levinud neljataktilist diislit, millel klapid kolviga kokku ei saaks, kui ajastus on vale.  Mõned r4, 8klapilised  Volkarid on ikka pääsenud vaid tõukurite purunemisega, kuid üldiselt lükkab säärele jõnksu sisse ja vahel ka juhtpuks lõhki. Võib juhtuda ka nii, et pihta saanud klapp murdub mingil suvalisel hetkel sääre küljest ning tekitab korraliku kaose. Parem oleks vastu käinud klapid kohe ära vahetada.

(10-12-2017, 00:03 AM)reljo86 Kirjutas:  ...  Mõned r4, 8klapilised  Volkarid on ikka pääsenud vaid tõukurite purunemisega...

Mitsu Colt diislil läksid ainult nookurid (4tk) pooleks.

hp

Mingi ägeda Audi V kujulise mureliku mootori kohta ütles omanik (tehnikainimene) samuti, et ongi nii projekteeritud. Nookurite vahetus ja uuesti rajale. NSR tasemel info muidugi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(09-12-2017, 23:50 PM)nustu826 Kirjutas:  Tere tere

94. aasta 1,9D passat. 55kw. Teab keegi kas temal on kolvid pealt siledad või on juba klappide kohad sisse freesitud.
https://www.ms-motorservice.com/en/

Leia sealt online kataloog ja vastavalt oma mootori koodile saad ka pildi kolvist lõpuks kätte.
Mina sain sellise pildi eeldusega, et tegemist AAZ mootoriga.

   

Ega seal vahet pole, millise pildi leiad. Ühegi diisli kolvile ei ole freesitud nii sügavaid klapikontuure sisse, et lahtine klapp ülespoole tormava kolvi sisse ära mahuks. Vähemalt mina ei tea ja näinud ei ole. Eeltoodud pildil on süvis ca. millimeeter ja mõeldud põlemiskambri geomeetrilisesks osaks, mitte klapi mahutamiseks.
Paaril ülaltoodud posti näitel, kus murdub ainult nookur, on ju purustus siiski olemas. Midagi peab katki minema, sest targem annab ju järele. Samas ei julgeks mina küll mürki võtta, et purustatud nookuriga varem koostööd teinud klapp on sama hea tervise juures, kui enne konflikti ja klient võib südamerahus peale nookurivahetust kohe prantsusmaale reisima minna.
Antud mootoril ei ole nookureid. On tõukurtopsid. Arvatavasti isegi hüdraulilised. Kui klapid võeti välja, peab hüdrotõukurid alati tühjaks tegema, muidu on oht, et jääb mingi klapp lahti ja pole kompressiooni ja võib kolviga pähe saada jne...

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

Ma ei mõtlegi seda süvist seal kolvi sees mitte klapi mahutamiseks vale ajastuse korral, vaid seda, et kui kolb on pealt ilma süviseta ja klapp talle otse pähe jookseb, siis on suurem tõenäosus et klapp sirgeks jääb kui süvisega kolvi puhul. Aga praegu tundub et kaan tuleb maha igal juhul.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Kas kasutatud fritüüriõli vanaõliahjus põleb?

(10-12-2017, 23:01 PM)jupiter22 Kirjutas:  Kas kasutatud fritüüriõli vanaõliahjus põleb?
Põleb , aga vana mootori ja hûdroõli põleb paremini.Aga võin Sulle nö. Puhast vana õli vastu tuua fritûûriõli eest .Kuna mul toiduõlil teine otstarve.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816

(09-12-2017, 23:50 PM)nustu826 Kirjutas:  Tere tere

94. aasta 1,9D passat. 55kw. Teab keegi kas temal on kolvid pealt siledad või on juba klappide kohad sisse freesitud. Olen siin juba neljas mehhaanik kes selle auto kallal on. Oli plokikaane vahetus(vanal klappide vahel mõrad) ja pärast seda autot käima ei saadud. Täna siis minu käes selgus et rihm oli mööda ligi veerand nukkvõlli pööret. Siit ka selline küsimus. Üks tõukur on puruks ja märgid paika pandud tundub käsitsi keerates, et kompressioon puudub vähemalt kahes silindris. Enne kaane maha võtmist tahaks aga veenduda et ei oleks tõukurite viga. Tõukurite ja nukkvõlli vahel vahet ei ole, nagu oleks tavaline kõvera klapi puhul. Tõukurid liiguvad ilusasti üles-alla. 

Küll aga selgus, et mingil imelikul põhjusel võeti kõik klapid välja enne kaane paigaldust. Targad noored mehhaanikud noh, kes minusuguse -  neist 10 aastat vanema ja oluliselt kogenenuma viisakalt öeldes tussusse saatsid ja oma tarkuse järgi tegid. Äsja koolist tulnud ja ülimalt targad noh...

Tean et vanad Opelid jms. 8v. mootorid millel klapid jooksid otse kolvile pähe juhtus rihma purunemisel tihtipeale seda, et klapid jäid sirgeks ja tõukurid/nookurid lõi puruks... Aga neil olid ka siledad kolvid.
Sellel mootoril on kaane tõste nagu m...ninäitus selle aja jooksul mis siin kribad,oleks kaan maas juba Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Kas keegi teab, kus müüakse kroomitud ümarterast (hüdrosilindri kolvivarrele) Tallinna kandis.

Vaja oleks paar meetrit läbimõõduga 40mm. Hydroscandis ja Kavialis igatahes oli, kuid uuriks veel turgu. Enimoris ei olnud.

(11-12-2017, 17:39 PM)reljo86 Kirjutas:  Kas keegi teab, kus müüakse kroomitud ümarterast (hüdrosilindri kolvivarrele) Tallinna kandis.

Vaja oleks paar meetrit läbimõõduga 40mm. Hydroscandis ja Kavialis igatahes oli, kuid uuriks veel turgu. Enimoris ei olnud.

Benteler distribution, tule 25, saue.
http://www.benteler-distribution.ee/
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 49 külali(st)ne