Mõistusevastased manöövrid liikluses

(25-01-2018, 16:43 PM)honkomees Kirjutas:   mina valgel ajal ilma tagatuledeta hallmetallikdiiselpassatit hallil asfaltteel  ei näe kuigi kaugelt.
Selle häire nimetus on osaline värvipimedus. Nägemisteravusega pole mingit pistmist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-01-2018, 16:43 PM)honkomees Kirjutas:  ...
Pimedal ajal eessõitva autoga pole erilisi probleeme (võiksid olla mõned paremini nähtavad aga las olla), kuid räägime ikka neist autodest mida varjab eessõitev auto, eessõitja ees olevatest autodest. Siin juba tuledevihkude summa ja silmad ei suuda teravustuda mitme punkti peale: oma tuledevihk, eelsõitja tagatuled, eelsõitja esituled ja siis need vaevuhõõguvad kaugemal sõitjate tuled jäävad silmade võimekusest välja. No see on sama nähtus, miks ei soovitata sõita udutuledega, siis silm ei suuda enam teravustuda kaugel asuvatele objektidele. See on kõigil inimestel ühesugune füsioloogiline/meditsiiniline tagajärg. Kui seal kaugel on ere tuli, siis on see aga nähtav.

On nähtav jah, aga seda kõigi teiste varjutamise hinnaga. Ehk silm automaatselt kinnistub sellele eredaimale täpile ja perifeerses nägemisväljas toimiv jääb tahaplaanile. Aga just sellest perifeersest nägemisväljast ilmub põder. Või iganädalane kits Sinu kogemuse alusel. Big Grin

Pilku sellelt täpilt lahti kiskuda on äärmiselt keeruline. Sekundid aga kuluvad ja koos nendega 27 meetrit maanteekiirusel...

Sellel on põhjus, miks tagumine ääretuli on 10/5 W ja pidurituli 21. Cool
Vasta

Mul ehk loogika lonkab, kuid kui ei näe teiste autode tulesi, siis miks ise peab põletama udutulesi, teised ju näevad niisamagi. Kõik teised peaks ju kasutama siis tagumisi udutulesi, et honkomees neid näeks. Ilmselt jah kehv silmanägemine, kuid teised pole ju süüdi, et neid niisama terroriseerida. Mind ka häirib, eriti vihmaga, kuid kõigile ei ole antud võrdselt, mõned lihtsalt saavad asjadest erinevalt aru ja võimatu midagi muuta. Enamuses lisandub liigne enesekindlus vanusega, enda tähelepanek vaid.
Vasta

Vahepalana kirjutage mehed mitu km aastas sõidate . Mina isiklikult ainult 60 000-100 000  aastas  sõiduautoga ja saan väga hästi aru millest honkomees räägib. Kui sõidate 90% suvel ja valgel ajal/hämaras , siis ei saa ilmselgelt ka jutt häst mõistetav olla.
 Üldises plaanis, kui teile sõidab keegi pimedas vastu ja isegi vilgutamise peale tulesid ei taha vahetada, siis võiksite oma tuled üle kontrollida, paljud käivad ilmselt pimedas öökulle vaatlemas.
 Seljataga täistuledega sõitjatele on teil peegel, mis annab ilusti rihtida juhi silme kõrgusele Big Grin  , ei taheta enam nii teha. Olen seda pidanud mõnekorra kasutama ja töötab, isegi politsei sai aru, et tegi miskit väga valesti. 
 Pidage meeles, et te ei liikle üksinda ja kõik tahavad jõuda sihtpunkti turvaliselt.
Vasta

(25-01-2018, 16:43 PM)honkomees Kirjutas:  ........., et saaks iga päev tööle ja tagasi sõita oma 120 km ära. Lisaks peab teada saama, kas eessõitja ees on kurv või mitte, seda näitavad kaugemalsõitjate tagatuled.

Oota, pea ikka kinni, siin on midagi väga valesti. Iga päev ühte ja sama teed sõita ja mitte teada kus on kurv ja kus sirge tee. Miski mäluviga äkki? Et paned sõidust tulles autoukse kinni ja kustub mälust nagu arvuti operatiivmälust. Pistik seinast ja mälu tühi. Iga päev nagu uut tundmatut teed avastad. Ei usu, vat mitte ei usu!!!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(25-01-2018, 18:54 PM)Inri Kirjutas:  Vahepalana kirjutage mehed mitu km aastas sõidate .
...

Viimastel aastatel stabiilselt 50 000, enam-vähem aastaringselt. Aga veel kümmekond aastat tagasi sai õige mitmel aastal ka 100 000 lõhki sõidetud. 4-5 erineva autoga üsna võrdselt. 2/3 asfalt, 1/6 linn ja 1/6 kõrvalteed (kruus ja pinnas). Umbes kümnendik tuleb 3 erineva haagisega, millest üks on O2 "polutorka".

See on muidugi õige, et vanuse kasvades selgroog jäigastub ja hingamine valjeneb sedapalju, et ei jaksa enam kõiki lollusi vaikides taluda. Toungue
Vasta

(25-01-2018, 18:54 PM)Inri Kirjutas:  Vahepalana kirjutage mehed mitu km aastas sõidate .

Suure autoga koguneb km umbes 120000 aastas ja sõiduautoga mingi 30000 veel otsa. Liiklen igal ajal ja sõitnud sisuliselt kogu Euroopas, kuid millegipärast ei mäleta eriti, et muudes riikides tulede väärkasutamine massiline oleks. Venemaal käisin emakordselt jõulude ajal ja üle 3k km selja taga, ning ei näinud ühtegi tagumise udutulega sõitjat. 
Osad klaasid on küll tuhmunud liivast ja muust sodist, kuid see ei anna õigust seadust rikkuda. Tuled tuleks siiski korda teha, mitte ise tuunida tagurdustulesi vms, mida suvaliselt põlema panna. Olen sõiduautole ette sidunud päris edeva lühtri, selge ilmaga km ees valge, kas peaksin ka hakkama teisi häirima sellega, et mind ikka jumala eest märgataks?
Vasta

(25-01-2018, 18:27 PM)Külahull Kirjutas:  Mul ehk loogika lonkab, kuid kui ei näe teiste autode tulesi, siis miks ise peab põletama udutulesi, teised ju näevad niisamagi. Kõik teised peaks ju kasutama siis tagumisi udutulesi, et honkomees neid näeks. Ilmselt jah kehv silmanägemine, kuid teised pole ju süüdi, et neid niisama terroriseerida. Mind ka häirib, eriti vihmaga, kuid kõigile ei ole antud võrdselt, mõned lihtsalt saavad asjadest erinevalt aru ja võimatu midagi muuta. Enamuses lisandub liigne enesekindlus vanusega, enda tähelepanek vaid.

Vot täpselt minu mõte.

Ma loodan, et kogu selle jauramise peale selle teema lugejate hulgast küll ühtegi "udutulevenda" peale ei kasva. Ma saan aru, et ksf Honkomees on parandamatu, aga no las ta siis olla, tuleb loota, et ei satu tema taha liikluses sõitma.


Ega vist ei jäägi üle muud kui soovida kõigile ohutut ja teistega arvestavat liiklemist. Ja nagu targad mehed on öelnud - liikluses tuleb alati arvestada, et kõik teised kaasliiklejad on purjus idioodid. Võibolla ei olegi kõige halvem kui mõni selline ennast ka eraldi ära tähistab.
Vasta

Ei saa ka jah pointist kohe üldse aru. Ise ei näe ees sõitvat autot,aga igaks juhuks paneb põlema Enda auto tagumise udutule. Kui sina ei näe siis ei tähenda see seda,et teised ei näe. Ma kusagil 50...60000 mõne erineva liikuriga kokku sõidan aastas. Pole küll täheldanud,et kedagi ei märkaks. Ja kui on segane olukord,siis pole vast lihtsalt mõtet hakata kohe mööda pressima. Ja olen ka täistuledega ees liikuvale autole märku andnud mõtetult helendavast tagumisest udutulest. Ja teen sead ka edaspidi.
Imelik teema tegelt. Seadus on,aga mul on poogen ja ma teen nii nagu tahan ja ISE õigeks pean.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(25-01-2018, 18:54 PM)Inri Kirjutas:  Vahepalana kirjutage mehed mitu km aastas sõidate . 

Suure autoga tööl aastas 8-9 kuud ja keskmiselt tuleb 12 000 km kuu. See teeb umbes 100 000. Väiksega tööle ja tagasi ning kodus siia sinna teeb ka märkimisväärse summa. Kaheksa kuuga sai väiksega 15 000 täis, õlivahetuse järgi hea arvet pidada, nii-et kilte ikka tuleb. Tegevuspiirkond on euroopa.
Aga seda kuulsat tagumist udutuld näeb väärkasutamas väga harva ja sedagi ainult saksas. Reeglina sõidab tagumise udutulega pensionäär ja uue autoga. See seltskond on üldse ettearvamatu ja sealt võib oodata üks kõik mida aga jäägu need seigad teise teema jaoks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(25-01-2018, 20:06 PM)Daff Kirjutas:  See seltskond on üldse ettearvamatu ja sealt võib oodata üks kõik mida aga jäägu need seigad teise teema jaoks.
 Aga need seigad tõotavad huvitavat lugemist ilmselt?
Kas lugupeetav võtaks ehk vaevaks  selle teise teema avada ja oma kogemised kirja panna?
Ega kõike korraga ei pea saama, ikka siis, kui viitsimist ja aega on. Cool
Vasta

Lugege hoolikamalt, sellel leheküljel pole Ksf!honkomees sõnakestki tagumiste udukate põletamisest rääkinud. Ainult valgel ajal parkidest ja esimeste udukate kasutamisest päevasõidutuledena. Täiesti legaalne värk.

Oli eelnevalt juttu, mis teha nendega, kes sinu taga olematu pikivahega sõita üritavad. Kogemusi oli erinevaid - kes laseb mingitest isemonteeritud tagumistest kaugtuledest valgustusmärguandeid, kes põletab diskreetselt udukaid, mõni traditsioonide austaja kasutab sihtotstarbeliselt vanaisa kuulipritsi jne. Aga kõik eelnev nõuab pikemat ettevalmistust ja rakendamiseks lisaks raudseid mune. Tunnistan ausalt, ei viitsi üht ega jätku mul teist. Järgi jääb suhteliselt süütu variant - klaasipesuvedeliku veidi külluslikum tarvitamine. Saab klaasi puhtamaks ja mingisuguse vahe jälle sisse. Kuival ajal on laitmatult toiminud, märjaga hoitakse veidi suuremat vahet niigi.
Vasta

Miks uus teema? See siin on täiesti hea koht momeelest. Proovime ainult käimasoleva alapeatüki ära lõpetada. Honkomees pole vastanud mitmele küsimusele, las räägib tema ka vahepeal, muidu jääb kuidagi ühekülgseks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-01-2018, 19:01 PM)aavu Kirjutas:  
(25-01-2018, 16:43 PM)honkomees Kirjutas:  ........., et saaks iga päev tööle ja tagasi sõita oma 120 km ära. Lisaks peab teada saama, kas eessõitja ees on kurv või mitte, seda näitavad kaugemalsõitjate tagatuled.

Oota, pea ikka kinni, siin on midagi väga valesti. Iga päev ühte ja sama teed sõita ja mitte teada kus on kurv ja kus sirge tee. Miski mäluviga äkki? Et paned sõidust tulles autoukse kinni ja kustub mälust nagu arvuti operatiivmälust. Pistik seinast ja mälu tühi. Iga päev nagu uut tundmatut teed avastad. Ei usu, vat mitte ei usu!!!

Usu, vat usu ikka! Pimedas sõidad ju nagu tunnelis, ümbrust näha pole ja nii ei saagi aru, kus asud. Kui jälle mõni teeviit ristmikul näha on, siis saada aru oma asukohast. Mõnikord nt tekib üldse tunne, et olen oma teeristist, kus suurelt Tallinn-Luhamaa trassilt maha peab keerama, mööda põrutanud. Siis näen mõnda viita ja saan aru, et ikka veel mõni km sõita. Kus sa seal veel nendest kurvidest ja küngastest sotti saad. Päeval on ju sovsem drugoe delo elik kõik selge.
Vasta

(25-01-2018, 19:49 PM)zazik Kirjutas:  Ma loodan, et kogu selle jauramise peale selle teema lugejate hulgast küll ühtegi "udutulevenda" peale ei kasva. Ma saan aru, et ksf Honkomees on parandamatu, aga no las ta siis olla, tuleb loota, et ei satu tema taha liikluses sõitma.
Ja mina loodan, et inimesed hakkavad oma liiklusvahendeid paremini valgusallikatega tähistama, sh päevasel ajal tagantpoolt.
Minu taha tavaliselt sõitma ei satuta, aeglastest katsun ise võimalusel mööda saada ja minust panevad need lendurid mööda, kellel ilmselgelt üle 20 lisakilomeetri tunnis spidol on. Reeglina enda taga kolonni pole märganud, vahel mõni lendur ootab paremat hetke mõne aja. Vahel ikka kahekesi sõites naisele ütlen, et näe, mul on spidokal 96, st et paar km/h üle lubatu ja must pannakse mööda nagu teepervel sittuvast penist, vaatamata topeltjoontele või nn joonitud ohutussaartele.

P.S. mõnikord olen märganud kaugemal eessõitvat autot vaid tänu pidurituledele, mida ta korraks mingil põhjusel on vajutanud. Seejärel jääb auto jälle nähtamatuks, ehkki need vanaaja pargid tal taga põlevad.
Vasta

sul ei sõideta taga, kuna keegi ei talu pikalt seda udutuld. minnakse mööda või jäädakse maha.
Vasta

Pole just paljude autodega udutulesid proovinud, aga endal originaltuled küll ei näita midagi, täiesti mõttetud, kasutan ainult päeval lähitulede asemel.
Vasta

(25-01-2018, 18:54 PM)Inri Kirjutas:  Vahepalana kirjutage mehed mitu km aastas sõidate . ...

Ma sõidan viimasel ajal vähem, vanusega ei viitsi enam palju sõita, üritan töö juures neid ringsõite lükata teiste peale. Praegu tuleb kusagil 40 000 km keskmiselt aastas, 3 isikliku autoga, sellest 1/3 asfalti ja 2/3 kõrvalteid (kruus ja mustkate, natuke metsa- ja põlluteid ka), linnasõitude osakaal on marginaalne. sõna linn, eriti Tallinn tekitab minus allergiat. Lisaks mingi kilometraaž, äkki nii 10-12 000 km 2 erineva tööautoga ka kui sunnitakse rooli (naisülemus Smile) või on vaja mõned asjad ajada. Enamik sõite toimub hommikul enne k 8 ja õhtul suvel (maist-oktoobrini) peale k 20 ning talvel peale k 17 elik tööle ja tagasi. Tundub et tänu sellisele graafikule olen ma politseid näinud üliharva, isegi puhunud vaid kord paari aasta jooksul ja seda siis, kui olen mingil põhjusel teisel ajal liikvel olnud.
Vasta

(25-01-2018, 22:55 PM)veix__ Kirjutas:  Pole just paljude autodega udutulesid proovinud, aga endal originaltuled küll ei näita midagi, täiesti mõttetud, kasutan ainult päeval lähitulede asemel.

nii ongi, eriti mu viimasel autol, pimedas võid sisse lülitada ja lähitulede valgusvihk ei muutu. Eelmise omad on sellised sihtotstarbel kasutatavad tihedas udus, aga pimedal ajal mingit lisaväärtust isegi teeäärte valgustamise võttes ei anna.
Vasta

(25-01-2018, 22:52 PM)diesel Kirjutas:  sul ei sõideta taga, kuna keegi ei talu pikalt seda udutuld. minnakse mööda või jäädakse maha.
Egas ma kogu aeg seda põleta, kardan ju meie valvsaid korravalvureid. Ikka lumesajus või udus vms. Uuel autol ei saagi panna ilma esimeste udukateta tagumisi põlema, aga ees ju korraga nii udukad kui lähituled ei tohi põleda, ehkki mind absoluutselt ei sega kui kellelgi need sedaviisi põlevad. Aga tavaliselt on nii, et sadu pole aga auto taga keerutab vee või lumepilv, mis tagatulesid varjab. Ette pole vajadust udutule järele, taha on ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: saark, 54 külali(st)ne