Küsimusi "Muravei" kohta

Tere

Ei hakanud uut teemat tegama.
Äkki oskab keegi targem öelda, et kus asub muravei raaminumber?

M.

ZAZ965A 1968
Vasta

sain nüüd aega, et kuuri alt välja lükata. Karpa puhastasin ära.
Sädet aga netu.
Alguses justkui oli.
Kuda viga leida?
Mootorit starter ringi ajab. Isegi tuled töötavad....
Süütepooli all on miski räsitud välimusega konde. Kui oluline see on?
Oman testrit, kui see aitab ;-)
Vasta

TESTRID on millegi testimiseks, näiteks raseduse kahtluse korral saab kasutada vastavat testrit. Kas sellest rolleri juures abi on, ausalt öeldes ei tea. See, millega saab elektrit kontrollida on multimeeter ilmselt. Sädeme otsimisel võib olla abiks küll, ainult enne pead põhitõed elektri kohta selgeks tegema, näiteks pinge, takistus, voolutugevus, mahtuvus, sagedus.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(21-07-2018, 22:46 PM)metsakohin Kirjutas:  TESTRID on millegi testimiseks...

Jah on millegi testimiseks, näiteks voolu. Multimeetriga mõõdetakse multikate pikkust meetrites, näiteks 30 meetrit Nu pagadiid.

hp
Vasta

Pingutasite küll, aga kummastki postist ei olnud essugi kasu Sad
Vasta

Mida lugupeetud metsakohin keermest ja vindist arvab?
Tester on muide puhas laen ja aktsepteeritav.
Üldse peaks selle offtopicu ära kustutama, adminnike, ae!
Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

no esmalt tuli jah täitsa mõttetu targutamine.
mota vastus pani selle ju täitsa kenasti paika peene sarkasmiga.
testriga kondeka testimise teemal aga soovitan koogelmoogeli otsingut.
kohe esimesena tuleb elfa foorumist rivi postitusi. ehk on neist abi.
Vasta

Kondetakat sa tavalise testriga/multimeetriga ei mõõda aga selleks müüakse spetsiaalseid kondeka mõõtevahendeid !
Iga mees nimetab siin foorumis oma mõõteriistasid nii, nagu ta kunagi kuulnud on või õppinud on aga otstarve jäeb samaks.
Enamus proovib siin lihtsalt kellegile ära panna aga samas 90% nendest ei oska tavalist kondekat mõõta või mõõdab seda valesti ja ei saa nende tähistustest aru C=q fii1-fii2 Big Grin Toon näite X2-1500 ja olen kindel, et enamus ei ütle millega tegemist.
Vene tehnika puhul minu mälujärgi oli kasutusel... kondekas mida leiab tänapäeval kuivalt või elektrolüüsina.
Vasta

Täiesti teemaväline, aga mis on härradel selle vastu, et nimetada asju õige nimega Rolleyes

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(22-07-2018, 22:45 PM)metsakohin Kirjutas:  Täiesti teemaväline, aga mis on härradel selle vastu, et nimetada asju õige nimega Rolleyes

Testrit teab nii EKSS kui ÕS
Multimeeter on aga ilmselt mingi lodev ülevõtt võõrkeelest.
Vasta

Läheb nüüd küll teemast väga kaugele aga...
Tegelikult saab kondensaatorit mõõta tavalise osutiga testriga ka. No ütleme saab võrrelda olemasolevate andmetega. Takistuse mõõtmise osakonnas kui juhtmed ühendada kondensaatoriga, siis liigub osuti mingile kaugusele ja tagastub nullseisu. Nüüd polaarsuse muutmisel protsess kordub. Põhjendatud sellega, et laadumise ajal on kondensaatoril "takistus" testri arvates ja seda ta näitabki. Numbrilist tulemit loomulikult ei saa, aga võrreldavaid anmeid küll.
Ilmselt töötab ka spetsriist ligikaudu samal põhimõttel. Lihtsalt ta teab laadumiskiirust ja sellest näit.
Motale hea iroonia eest mõned punktid muidugi Smile

Nii mõnelegi eelnevalt selles offtopicus sõnavõtjale - maailm on hoopis keerulisem ja mitmekesisem kui te endale ette kujutate!
Sipelga konde on võimalik diagnoosida TL4-ga. Pead lihtsalt teadma, mida teed!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Teeks nüüd edaspidi nii, et targutaks vähem ja seaks neid samme pikemaks mis teistele huvi või meeldivust pakuvad. Tahate elama, kirjutama, lugema või surema õpetada kedagi, praegu on hea aeg, ajage oma vanaema trummidega maast lahti ja pange ta hümni lauldes kirjandit kirjutama. Ülejäänud inimesed saavad ise oma elude ja oskustega hakkama.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

No küll te ajate asjad keeruliseks. Õige kondeka kontroll käib nii,et võtate küljest ära ja panete teise suvalise vahele missuguse aga leiate.  Kui siis mootor tööle hakkab,järelikult oli eelmine katki. Siin ei ole ju midagi ületamatut. Big Grin Ja kui avastate,et oleks vaja samasugust nagu esimene mis töötas,lähete kas poodi või sõbra juurde. Ja kui ei viitsi siis jätategi selle külge millega töötas.

T.
Vasta

nii tulebki teha.
Mis pood müüb kondekat ja 12V süütepooli.
Suvalisest lammarist sobib?
Vasta

(23-07-2018, 00:58 AM)Marko Kirjutas:  ...Tegelikult saab kondensaatorit mõõta tavalise osutiga testriga ka... Takistuse mõõtmise osakonnas kui juhtmed ühendada kondensaatoriga, siis liigub osuti mingile kaugusele ja tagastub nullseisu...

Nii sai neid vanasti kontrollitud jah.

Pannkook pole aga sõnagi lausunud kontaktidest. Kõige esimene asi, sädeme puudumisel, on kontaktide hooldus. Sealt saab ka kontrollida, kas süütepooli vooluring on olemas. Põhimõtteliselt on mingi säde ka pekkis kondekaga, aga kontaktide vahel on plaksuv säde ja see põletab kontaktid hirmkiiresti läbi.
Süütepooli ei pea poodi ostma tõttama. Käib ka vanema (mitte elektroonikaga) auto süütepool. Kui on võtta näiteks Lada süütepool ja kondekas, võid nendega proovida.

hp
Vasta

mäletan säärekaaegadest, et pekkis kondeka puhul kontaktid sädelesid. Siin ei toimu mitte midagi Big Grin
Vasta

Algatuseks võiks süütepooli ära kuivatada vähe kõrgemal tembil. Näiteks praeahjus või pliidi servas või ahju peal. Üle ei tasu kraadidega pingutada, ikka nii, et kuumus plasti ei sulataks, siis peaks ok kraad olema. Kui ka see ei aita, siis poodi uue süütepooli järgi. Enne kõige selle proovimist, peaks ka kontaktid läbi helistama, et ikka kontakt olemas oleks juhtmete kontaktides.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(23-07-2018, 23:00 PM)viplala Kirjutas:  Algatuseks võiks süütepooli ära kuivatada vähe kõrgemal tembil. Näiteks praeahjus või pliidi servas või ahju peal.
...

Sääraste välioludes säilitatavate perioodilise pruukimisega preparaatide puhul on väga ettenägelik kahe süütemajanduse olemasolu. Üks on tööpostil ja teine soojas ja kuivas. Näiteks boileri või soemüüril. Kahtluse korral vahetad Cool
Vasta

Seda ma silmas pidasingi testriga, et kus mis särtu näitama peaks. Big Grin
Pill oli aastaid räästa all. Süütepool on suure tõenäosusega niiskevõitu....
Vasta

Katseeksitus meetodil sai ühe ksf. abil selgeks tehtud, et pool oli kutu.
Konde on elus.
Karpasüsteem on ikaldus. Kuidagi oleks vaja piirata mootorist välja ajavat rõhku.
Mootor küll käivitub, aga sureb peagi välja. Kätt hoiad karpal kergelt ees, siis jääb käima. Õhku saab liialt. Kuda see klapp töötab, mis mõnedel on? Seda ise ei saa sinna vahele panna?  Kõlbaks ka mingi siiber, mida kruttida saaks, nigu säärekal või Emmil  Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne