02-08-2018, 16:15 PM
Girling tundub tegevat väga paljudele erinevatele autodele pidurisüsteeme aga kiire googeldamisega sattus üks päris sarnase välimusega sadul ette:
![[Pilt: 483842.jpg?v=4]](https://racecarsdirect.com/content/UserImages/86587/483842.jpg?v=4)
Siin on müügikuulutus
![[Pilt: 483842.jpg?v=4]](https://racecarsdirect.com/content/UserImages/86587/483842.jpg?v=4)
Siin on müügikuulutus
(02-08-2018, 16:15 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Girling tundub tegevat väga paljudele erinevatele autodele pidurisüsteeme aga kiire googeldamisega sattus üks päris sarnase välimusega sadul ette:On küll midagi sarnast aga kinnitus avade vahemaa on kindlasti laiem. Hind ka uskumatult krõbe.
Siin on müügikuulutus
(02-08-2018, 15:38 PM)Sidorov Kirjutas: Minu vana pea mäletab, et venelased kasutasid oma esindusmasinatel Girling firma komponente, nii et äkki ka sellel.Girlingi süsteemi kasutati kindlalt GAZ 14-ne juures aga võrreldes ZIL 115-ga on tegu täiesti erinevate süsteemidega. Näiteks GAZ 14-l taga tavalised GAZ 24 trummelpidurid. Girlingilt olid ainult peapump ja 2 võimendit.
(03-08-2018, 14:29 PM)Formika Kirjutas: ... Nagu eespool juttu, vasak vaakumvõimendi on vigane...
(03-08-2018, 17:48 PM)motamees Kirjutas:Oleme ka sellele mõelnud aga see korpus on tehtud väga raskesti avatavaks. Proovime enne leida uut ja kui tuleb alla anda, siis lähme kallale. Kui keerame p....e, siis muidugi on nutt lahti. Ühel Moskva mehel pidavat uus olemas olema aga probleem selles, et tema naisel pole veel sooblinahkset kasukat...(03-08-2018, 14:29 PM)Formika Kirjutas: ... Nagu eespool juttu, vasak vaakumvõimendi on vigane...
Ei julgend eelmise korra pakkuda, kuna liiga elementaarne. Aga nüüd ikkagi räägiks manseti vahetusest. See päästaks ju terve võimendi. Kui õli jookseb membraani vahele, siis välimine mansett vigane. Ilma võimendita peasilindritel hakkas õli "tuppa" tilkuma ja paistis kohe välja.
(03-08-2018, 18:46 PM)Formika Kirjutas: ... Kui keerame p....e, siis muidugi on nutt lahti...
(03-08-2018, 18:46 PM)Formika Kirjutas: ... Ühel Moskva mehel pidavat uus olemas olema aga probleem selles, et tema naisel pole veel sooblinahkset kasukat...
(03-08-2018, 17:35 PM)motamees Kirjutas: ... Imetlen ikka Formika tegemisi, kuigi pisut teise nurga alt.
(03-08-2018, 21:50 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Kiri ameerikast Sm.Formikale :Olen mitmel päeval poole ööni kamminud igasuguseid portaale ja otsinud mingitki informatsiooni ZIL pidurisüsteemi päritolu kohta. Totaalne 0. Kui gaz 14-ne puhul mainitakse mitmel pool, et tegu Girlingi firma toodanguga, siis ZIL puhul mitte sõnakestki. Täielik riigisaladus nüüdki 40 a pärast mudeli 115 sündi. Mõistus keeldub uskumast aga siiski kaldun arvama, et tegu tellimus tööga kusagilt. Pole ju ei silindritel ega võimenditel kusagil mingeidki kirjeid. Kui vaadata katalooge teistelt tootjatelt ja ka Girlingilt, siis pole ühtegi, millel poleks peal mingeidki tähiseid või numeratsiooni. Sama pidurisüsteemiga komplekteeriti c 340 autot, igal ühel 4 esi ja 4 taga suporti + 3 võimendit + tagavaraosadeks ja ega nende pealt kokku ei hoitud.
Not sure... I have not run across a R-R reference for the brakes. Just that systems are doubled for cooling, brakes, and electrical like on military vehicles. Pads do seem to be hard to find. You may want to contact people who have worked on similar cars they are restoring. Or, aftermarket brake companies. You may have to find ones that "work" by dimensions of the pads. Have the old ones relined. Here is a link that says they are for ZIL but could be trucks? Can ask them about ZIL 114-115 limousine brakes.
http://www.autoyadong.com/zil-brake-lini...502105-21/
Tsitaat:Vasak poolne, ehk juhipoolne piduri võimendi õhtal. On teine piduri vedelikku täis jooksnud. Kas on tarkpäid, kes oskavad identifitseerida, millise auto omi kasutatud ja kust sellist saada.Vaatama ei pea mitte auto margi järgi, vaid komponendi tootja poole (ja mitte Ameerika, vaid Inglismaa poole)
Tsitaat:Tuleb või jälle auhind välja panna, et arvutiga rohkem sõprust pidavaid kaasfoorumlasi motiveerida, kes suudaksid need töösilindrid ja vaakumvõimendi päritolu kindlaks teha.Sama jutt kehtib suporti kohta. MÕÕDUD!
![]()
(04-08-2018, 13:09 PM)Sa Kirjutas: Vaatama ei pea mitte auto margi järgi, vaid komponendi tootja poole (ja mitte Ameerika, vaid Inglismaa poole)Mõõdud on ju kõige lihtsam võtta aga kuskil pole neid mõõte antud, millega võrrelda? Suht mõtetu on internetist nende juppide pilte vaadata ja oletada kas sobib. Lihtsam on vist ikkagi püüda kirjandust uurida. Kui kevadel Moskvas käisin, pakuti ZIL 4104 - 41047 raamatut. Oleks ära ostnud, kui hind oleks inimlik. Muidugi ei pruukinud seal ka olla nende osade päritolust juttu olla.
Seda enam et NL sai "Külma Sõja" ajastul brittidega paremini läbi, kui jänkidega.
Pakun, et kasutust on leidnud Girlingu poolt tollel ajal pakutud süsteem POWERSTOP (seda pakuti ka paljude masinate upgrade kit´idena)
Täpse margi (või varuosade) otsimiseks oleks eelnevalt vaja muidugi kõik mõõdud kirja panna (mitme tolline see boosteri osa üldse on?)
Vähemalt on tee ots kätte juhatatud![]()
Tsitaat:Sama jutt kehtib suporti kohta. MÕÕDUD!
(Paistab et need stutsid on ise aretatud. Aga et üldse midagi otsida saaks, oleks vaja teada kolbide mõõte, kinnituste vahekaugusi jne)
Kas seal suporti poolte vahel on laiendus "klotsid" või ta ongi ülilaia ketta jaoks tehtud?
Soovitaksin samuti UK poole piiluda (Aston Martin etc...)
(04-08-2018, 22:04 PM)Marko Kirjutas: Sax pidas ilmselt silmas, et peaks suhtlema otse võimalike tootjatega (kes alles on) ja sealt uurima, kas ja kes mida tegi.See ei ole enam see, mil NLiit tegi Fordiga diili enne II MS-si. Seal oli Fordi foorum, kust sai abilisi leida. Nii sain teada õige mootori oma KGB või õigemini tollal NKVD GAZ M1-le. Tänapäeval on asi palju keerulisem. Kasutatakse mingeid vahendusfirmasid ja tootja ei pruugigi teada kuhu antud jupid lähevad. Eriti veel Nõuka salatsemise tingimustes. Ega ilmaasjata pole detailidelt kõik kirjed kadunud ja möödas on 40 aastat. Girlingi kataloogides ja kodulehel pole isegi mainitud, et nad ZIL-le on juppe teinud. Kahjuks Sherlock Holmes on surnud.
Mul siin ka mingid erinevad jupid ootereziimil
Mahti saad, astu läbi!
(04-08-2018, 23:22 PM)Formika Kirjutas:(04-08-2018, 22:04 PM)Marko Kirjutas: Sax pidas ilmselt silmas, et peaks suhtlema otse võimalike tootjatega (kes alles on) ja sealt uurima, kas ja kes mida tegi.See ei ole enam see, mil NLiit tegi Fordiga diili enne II MS-si. Seal oli Fordi foorum, kust sai abilisi leida. Nii sain teada õige mootori oma KGB või õigemini tollal NKVD GAZ M1-le. Tänapäeval on asi palju keerulisem. Kasutatakse mingeid vahendusfirmasid ja tootja ei pruugigi teada kuhu antud jupid lähevad. Eriti veel Nõuka salatsemise tingimustes. Ega ilmaasjata pole detailidelt kõik kirjed kadunud ja möödas on 40 aastat. Girlingi kataloogides ja kodulehel pole isegi mainitud, et nad ZIL-le on juppe teinud. Kahjuks Sherlock Holmes on surnud.
Mul siin ka mingid erinevad jupid ootereziimil
Mahti saad, astu läbi!