15-s Tchaika

Girling tundub tegevat väga paljudele erinevatele autodele pidurisüsteeme aga kiire googeldamisega sattus üks päris sarnase välimusega sadul ette: 
[Pilt: 483842.jpg?v=4]
Siin on müügikuulutus
Vasta

(02-08-2018, 16:15 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Girling tundub tegevat väga paljudele erinevatele autodele pidurisüsteeme aga kiire googeldamisega sattus üks päris sarnase välimusega sadul ette: 
[Pilt: 483842.jpg?v=4]
Siin on müügikuulutus
On küll midagi sarnast aga kinnitus avade vahemaa on kindlasti laiem. Hind ka uskumatult krõbe.
Vasta

(02-08-2018, 15:38 PM)Sidorov Kirjutas:  Minu vana pea mäletab, et venelased kasutasid oma esindusmasinatel Girling firma komponente, nii et äkki ka sellel.
Girlingi süsteemi kasutati kindlalt GAZ 14-ne juures aga võrreldes ZIL 115-ga on tegu täiesti erinevate süsteemidega. Näiteks GAZ 14-l taga tavalised GAZ 24 trummelpidurid. Girlingilt olid ainult peapump ja 2 võimendit.
Vasta

See on ikka päris omapärane kooslus ,kolme kolviga.Mossel oli neli kolbi ja sadulad olid mingist raua laadsest materjalist,ilgelt hästi mädanesid kinni.
Vasta

Võib ju olla ka selline võimalus, et telliti Girlingilt ühekorne partii ainult sellele autole mõeldud silindreid. Arvestati näiteks 250 autoga igal ühel 4 silindrit + teine samapalju tagavaraks ja JOKK. Autod olid ju mõeldud ainult 100 000 km läbimiseks.
Vasta

Need autod toodeti 24 aasta jooksul. Isegi venemaal ei plaanitud tõenäoliselt sama autot nii kaua toota. Lihtsalt läks nii.

ühesõnaga see tellitud partii oleks pidanud tõenäoliselt 10 korda väiksem olema. Raske uskuda, et viitsiti selle jaoks omaette partii teha. kui vaadata kuidas kered tehtud on siis ikka vast veits rahanumbreid loeti.

Tänapäeval tõesti teevad firmad nagu wilwood sulle suvalisele autole vastavalt soovile ketta ja sadula valmis. Aga tänapäeval tähendab see lihtsalt mudelis paari punkti muutmist, CNCsse ja voila. Vanasti see päris nii lihtne ei olnud.
Vasta

Lühike kokkuvõte kuuma 2018 a. Juulikuu tegemistest ZIL 115e juures.
Keevitustöid sai ka edasi tehtud, kuigi keevitaja vajas ka puhkust. Taastatud tagumine parem nurk.
   
   
   
   
Seejärel vasak tagumine.
   
Vasta

Vajutasin valet klahvi ja postitasin poolelioleva jutu aga jätkame.
   
   
Pagasi põhjast ka kahjustatud kohad välja. Peamiselt on probleemsed kohad need, kus oli keevitatud alused ja kinnitused täiendava aparatuuri jaoks.
   
   
Maha sai lõigatud külje karbid. Midagi head pole aga midagi hullu ka mitte. Paistab, et seltsimehed pole suvatsenud erilist roostetõrjet oma esindus autodele teha.
   
   
   
Pilt veel esisillast. Nagu eespool juttu, vasak vaakumvõimendi on vigane, ülejäänu kõik tipp-topp.
   
Taga sillal puudu 4 suporti ja pole veel ideid nende hankimiseks.
   
Järgmine ülevaade siis kuu aja pärast. Väiksematest probleemidest teen ikka juttu.
Vasta

(03-08-2018, 14:29 PM)Formika Kirjutas:  ... Nagu eespool juttu, vasak vaakumvõimendi on vigane...

Ei julgend eelmise korra pakkuda, kuna liiga elementaarne. Aga nüüd ikkagi räägiks manseti vahetusest. See päästaks ju terve võimendi. Kui õli jookseb membraani vahele, siis välimine mansett vigane. Ilma võimendita peasilindritel hakkas õli "tuppa" tilkuma ja paistis kohe välja.
Vasta

(03-08-2018, 17:48 PM)motamees Kirjutas:  
(03-08-2018, 14:29 PM)Formika Kirjutas:  ... Nagu eespool juttu, vasak vaakumvõimendi on vigane...

Ei julgend eelmise korra pakkuda, kuna liiga elementaarne. Aga nüüd ikkagi räägiks manseti vahetusest. See päästaks ju terve võimendi. Kui õli jookseb membraani vahele, siis välimine mansett vigane. Ilma võimendita peasilindritel hakkas õli "tuppa" tilkuma ja paistis kohe välja.
 Oleme ka sellele mõelnud aga see korpus on tehtud väga raskesti avatavaks. Proovime enne leida uut ja kui tuleb alla anda, siis lähme kallale. Kui keerame p....e, siis muidugi on nutt lahti. Ühel Moskva mehel pidavat uus olemas olema aga probleem selles, et tema naisel pole veel sooblinahkset kasukat... Big Grin
Vasta

(03-08-2018, 18:46 PM)Formika Kirjutas:  ... Kui keerame p....e, siis muidugi on nutt lahti...

Ise ostid praegugi uut, ega siis pekki keeramine saa midagi hullemaks teha.

(03-08-2018, 18:46 PM)Formika Kirjutas:  ... Ühel Moskva mehel pidavat uus olemas olema aga probleem selles, et tema naisel pole veel sooblinahkset kasukat... Big Grin

(03-08-2018, 17:35 PM)motamees Kirjutas:  ... Imetlen ikka Formika tegemisi, kuigi pisut teise nurga alt.

Just see nurk lõi nüüd välja. Kuidas sa ikka suudad kõiki neid soove lahendada.
Vasta

Kiri ameerikast Sm.Formikale :

Not sure... I have not run across a R-R reference for the brakes.  Just that systems are doubled for cooling, brakes, and electrical like on military vehicles.  Pads do seem to be hard to find.  You may want to contact people who have worked on similar cars they are restoring.  Or, aftermarket brake companies.  You may have to find ones that "work" by dimensions of the pads.  Have the old ones relined.  Here is a link that says they are for ZIL but could be trucks?  Can ask them about ZIL 114-115 limousine brakes.

http://www.autoyadong.com/zil-brake-lini...502105-21/
Vasta

(03-08-2018, 21:50 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kiri ameerikast Sm.Formikale :

Not sure... I have not run across a R-R reference for the brakes.  Just that systems are doubled for cooling, brakes, and electrical like on military vehicles.  Pads do seem to be hard to find.  You may want to contact people who have worked on similar cars they are restoring.  Or, aftermarket brake companies.  You may have to find ones that "work" by dimensions of the pads.  Have the old ones relined.  Here is a link that says they are for ZIL but could be trucks?  Can ask them about ZIL 114-115 limousine brakes.

http://www.autoyadong.com/zil-brake-lini...502105-21/
 Olen mitmel päeval poole ööni kamminud igasuguseid portaale ja otsinud mingitki informatsiooni ZIL pidurisüsteemi päritolu kohta. Totaalne 0. Kui gaz 14-ne puhul mainitakse mitmel pool, et tegu Girlingi firma toodanguga, siis ZIL puhul mitte sõnakestki. Täielik riigisaladus nüüdki 40 a pärast mudeli 115 sündi. Mõistus keeldub uskumast aga siiski kaldun arvama, et tegu tellimus tööga kusagilt. Pole ju ei silindritel ega võimenditel kusagil mingeidki kirjeid. Kui vaadata katalooge teistelt tootjatelt ja ka Girlingilt,  siis pole ühtegi, millel poleks peal mingeidki tähiseid või numeratsiooni. Sama pidurisüsteemiga komplekteeriti c 340 autot, igal ühel 4 esi ja 4 taga suporti + 3 võimendit + tagavaraosadeks ja ega nende pealt kokku ei hoitud.
Vasta

palju neid võimalikke tootjaid ikka oli.
võiks ehk netist kontaktid otsida ja suhelda.
Vasta

Tsitaat:Vasak poolne, ehk juhipoolne piduri võimendi õhtal. On teine piduri vedelikku täis jooksnud. Kas on tarkpäid, kes oskavad identifitseerida, millise auto omi kasutatud ja kust sellist saada.
Vaatama ei pea mitte auto margi järgi, vaid komponendi tootja poole (ja mitte Ameerika, vaid Inglismaa poole)
Seda enam et NL sai "Külma Sõja" ajastul brittidega paremini läbi, kui jänkidega.
Pakun, et kasutust on leidnud Girlingu poolt tollel ajal pakutud süsteem POWERSTOP  (seda pakuti ka paljude masinate upgrade kit´idena)
   
Täpse margi (või varuosade) otsimiseks oleks eelnevalt vaja muidugi kõik mõõdud kirja panna (mitme tolline see boosteri osa üldse on?)
Vähemalt on tee ots kätte juhatatud  Big Grin
Tsitaat:Tuleb või jälle auhind välja panna, et arvutiga rohkem sõprust pidavaid kaasfoorumlasi motiveerida, kes suudaksid need töösilindrid ja vaakumvõimendi päritolu kindlaks teha.

[Pilt: attachment.php?thumbnail=70817]    

Sama jutt kehtib suporti kohta. MÕÕDUD! 
(Paistab et need stutsid on ise aretatud. Aga et üldse midagi otsida saaks, oleks vaja teada kolbide mõõte, kinnituste vahekaugusi jne)
Kas seal suporti poolte vahel on laiendus "klotsid" või ta ongi ülilaia ketta jaoks tehtud?
Soovitaksin samuti UK poole piiluda (Aston Martin etc...)
Vasta

Pakun puusalt, et pidurisadulal on tollkeere ja torud meetris, selleks oligi vaja aretada kummalises stutsid
Vasta

(04-08-2018, 13:09 PM)Sa Kirjutas:  Vaatama ei pea mitte auto margi järgi, vaid komponendi tootja poole (ja mitte Ameerika, vaid Inglismaa poole)
Seda enam et NL sai "Külma Sõja" ajastul brittidega paremini läbi, kui jänkidega.
Pakun, et kasutust on leidnud Girlingu poolt tollel ajal pakutud süsteem POWERSTOP  (seda pakuti ka paljude masinate upgrade kit´idena)

Täpse margi (või varuosade) otsimiseks oleks eelnevalt vaja muidugi kõik mõõdud kirja panna (mitme tolline see boosteri osa üldse on?)
Vähemalt on tee ots kätte juhatatud  Big Grin
Tsitaat: 

Sama jutt kehtib suporti kohta. MÕÕDUD! 
(Paistab et need stutsid on ise aretatud. Aga et üldse midagi otsida saaks, oleks vaja teada kolbide mõõte, kinnituste vahekaugusi jne)
Kas seal suporti poolte vahel on laiendus "klotsid" või ta ongi ülilaia ketta jaoks tehtud?
Soovitaksin samuti UK poole piiluda (Aston Martin etc...)
 Mõõdud on ju kõige lihtsam võtta aga kuskil pole neid mõõte antud, millega võrrelda? Suht mõtetu on internetist nende juppide pilte vaadata ja oletada kas sobib. Lihtsam on vist ikkagi püüda kirjandust uurida. Kui kevadel Moskvas käisin, pakuti ZIL 4104 - 41047 raamatut. Oleks ära ostnud, kui hind oleks inimlik. Muidugi ei pruukinud seal ka olla nende osade päritolust juttu olla.
Vasta

Sax pidas ilmselt silmas, et peaks suhtlema otse võimalike tootjatega (kes alles on) ja sealt uurima, kas ja kes mida tegi.

Mul siin ka mingid erinevad jupid ootereziimil Smile
Mahti saad, astu läbi!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-08-2018, 22:04 PM)Marko Kirjutas:  Sax pidas ilmselt silmas, et peaks suhtlema otse võimalike tootjatega (kes alles on) ja sealt uurima, kas ja kes mida tegi.

Mul siin ka mingid erinevad jupid ootereziimil Smile
Mahti saad, astu läbi!
 See ei ole enam see, mil NLiit tegi Fordiga diili enne II MS-si. Seal oli Fordi foorum, kust sai abilisi leida. Nii sain teada õige mootori oma KGB või õigemini tollal NKVD GAZ M1-le. Tänapäeval on asi palju keerulisem. Kasutatakse mingeid vahendusfirmasid ja tootja ei pruugigi teada kuhu antud jupid lähevad. Eriti veel Nõuka salatsemise tingimustes. Ega ilmaasjata pole detailidelt kõik kirjed kadunud ja möödas on 40 aastat. Girlingi kataloogides ja kodulehel pole isegi mainitud, et nad ZIL-le on juppe teinud. Kahjuks Sherlock Holmes on surnud.
Vasta

(04-08-2018, 23:22 PM)Formika Kirjutas:  
(04-08-2018, 22:04 PM)Marko Kirjutas:  Sax pidas ilmselt silmas, et peaks suhtlema otse võimalike tootjatega (kes alles on) ja sealt uurima, kas ja kes mida tegi.

Mul siin ka mingid erinevad jupid ootereziimil Smile
Mahti saad, astu läbi!
 See ei ole enam see, mil NLiit tegi Fordiga diili enne II MS-si. Seal oli Fordi foorum, kust sai abilisi leida. Nii sain teada õige mootori oma KGB või õigemini tollal NKVD GAZ M1-le. Tänapäeval on asi palju keerulisem. Kasutatakse mingeid vahendusfirmasid ja tootja ei pruugigi teada kuhu antud jupid lähevad. Eriti veel Nõuka salatsemise tingimustes. Ega ilmaasjata pole detailidelt kõik kirjed kadunud ja möödas on 40 aastat. Girlingi kataloogides ja kodulehel pole isegi mainitud, et nad ZIL-le on juppe teinud. Kahjuks Sherlock Holmes on surnud.

A mis sul kaotada on ? Saada pilt tootjale, küsimusega kas võib olla nende toode. Küll oma toode ära tuntakse, iseasi kas keegi tegeleda viitsib.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne