11-11-2018, 20:26 PM
Ei pannud tähele et vahesein on ka
(11-11-2018, 20:02 PM)ZIL 131 Kirjutas: Sooja õhu vool peab ikka alla olema suunatud. Soe õhk tõuseb ise üles.
(11-11-2018, 20:24 PM)kiiresti2 Kirjutas: Sooja puhurile tee jalg.mul omas autos on kõrvalsõitja ees jalge vahel .ja ei mingei kruvi aukke.(võin homme pildi teha).
Ja see puhur jääb kõva külmaga suht lahjaks.
(Omal ühes autos on 2100W ja teises 1400w kaks tükki)
(13-11-2018, 03:20 AM)overspeed Kirjutas:Ja nii ongi Enda autol tõmbasin puhuri lihtsalt pistikust välja, jäi ainult ploki soojendus. Niimoodi on poolestki tunnist abi ja hakkab kohe leiget õhku tuuleklaasile puhuma.(11-11-2018, 20:02 PM)ZIL 131 Kirjutas: Sooja õhu vool peab ikka alla olema suunatud. Soe õhk tõuseb ise üles.
See puhur mitte sellises kohas.
Sügisel tood vihmavett kummimattidele. Talvel lund, mis veeks sulab.
Kui siis puhur väga sooja öhu sundliikumist tekitama hakkab (ehk "uhama"), on tema esimene asi, kui öhk alla suunatud, hakata aurustama seda vett seal kummimattidel. See omakorda toob kaasa udused klaasid seestpool. 1h eelsoojendust ei tee muud kui udused klaasid salongi. Fakt, järgi proovitud värk ! Teine tund jöuab matid siis pea-aegu kuivaks saada, kolmas tund vöibolla suudab ka klaasid uuesti ää kuivatada.
Eelsoojenduspuhurid peavad olema ülessepoole suunatud. Ikka, et kohe klaase sulatama (mis väljast jääs) ja salongi öhk soojaks.
Räägin omadest kogemustest ja ka külmemates kliimades elavate meeste kogemustest.
(13-11-2018, 12:59 PM)muska71 Kirjutas: äkki paneks üldse mingi webasto laadse toote peale?parimatel kõik ühes eelsoendus-sõidusoendus ja seisusoendus.
(13-11-2018, 13:10 PM)v6sa Kirjutas:(13-11-2018, 12:59 PM)muska71 Kirjutas: äkki paneks üldse mingi webasto laadse toote peale?parimatel kõik ühes eelsoendus-sõidusoendus ja seisusoendus.
Webasto on oluliselt kallim nii paigaldada kui pidada - kui stepsel olemas, siis on odavam Narvast kütta.
Kui Narvat pole võtta või lihtsalt ei kõlba, siis on iseasi.
(13-11-2018, 12:13 PM)Janka Kirjutas: Proovige lisaks puhurile sellist asja ka oma autos - http://www.humydry.com/index.php/humydry...iew/11/127
Mul töötab juba mitmendat aastat ja aidaa udused aknad
(14-11-2018, 21:29 PM)motamees Kirjutas: ... Hoog sees ja riistad käes, panin ka 220v soenduse teise. Selle korra proov siis kahe kiirusega ja õhujoaga aknale. Õhujuga suunasin vägisi alumiiniumplekiga. Vaatame, mis saama.
Vahepeal tundsin puudust veel ühest asjast ja selle ka panin.
(15-11-2018, 18:18 PM)overspeed Kirjutas:kas seal termostaati pele sees?(14-11-2018, 21:29 PM)motamees Kirjutas: ... Hoog sees ja riistad käes, panin ka 220v soenduse teise. Selle korra proov siis kahe kiirusega ja õhujoaga aknale. Õhujuga suunasin vägisi alumiiniumplekiga. Vaatame, mis saama.
Vahepeal tundsin puudust veel ühest asjast ja selle ka panin.
Ei kiida heaks.
Auto maja-ette jätmine on sellise kooslusega söltuvuses inimfaktorist liialt. Iga kord pead veenduma, et ei jäta oma riputatud üleriiet nii, et ta puhuri peale ei satuks !
Tekib sama vördlusmoment, mis Defa pistiku paigaldus stange küljele: arvad, et kunagi ei unusta, kuid praktika näitab muud.
(15-11-2018, 19:23 PM)muska71 Kirjutas: kas seal termostaati pele sees?
(18-11-2018, 13:50 PM)Tift Kirjutas: Kuna olen alates 98 aastast alates, kui sain esimese "piruka" omanikuks (oli 2-kohaline Partner) omanud peres ja ametis nii Peugeot kui Citroeni "naksikuid". siis on teema minu jaoks pilkupüüdev...
(18-11-2018, 13:50 PM)Tift Kirjutas: ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...
(18-11-2018, 14:35 PM)motamees Kirjutas:Jah, ma lugesin ja kursis : Ma lihtsalt ei ole sattunud mõtlema selle peale. et võiks niigi väiksesse kabiini lisasoojenduse panna, sest pole nagu vajadust olnud :(18-11-2018, 13:50 PM)Tift Kirjutas: ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...
Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur...