Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.

(18-11-2018, 14:35 PM)motamees Kirjutas:  
(18-11-2018, 13:50 PM)Tift Kirjutas:  ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...

Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur, mille võib riidega kogemata katta. Ilma puhurita on nagi OK ja ilma nagita on puhur OK.
Tahtsin veel lõõpida, et riputan ainult suvel kasuka nagisse, kuna siis ei kasutata puhurit. Samas ei pruugi aga kõik saarlaste naljadest aru saada, nagu ma ise vaatan mõnda inglise naljasaadet täiesti tõsise ilmega.

Kriitika oli pigem puhuri kohta, et vales kohas (mo kui kritiseerija/arvamustavaldaja arvates, aga seda sa ju teadsid niikuitnii Toungue )
Nagi asukoht brå. Nagi kohta saaks kritiseerida vaid seda, et pole pidurduskindel.

(18-11-2018, 14:49 PM)Tift Kirjutas:  
(18-11-2018, 14:35 PM)motamees Kirjutas:  
(18-11-2018, 13:50 PM)Tift Kirjutas:  ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...

Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur...
 Jah, ma lugesin ja kursis :Smile Ma lihtsalt ei ole sattunud mõtlema selle peale. et võiks niigi väiksesse kabiini lisasoojenduse panna, sest pole nagu vajadust olnud :Smile   
  See"elektroonika"-majapidamine on minul seni niimoodi käinud, et kui masin mingit jura ajab või segast peksab igast tulukeste süütamisega jne, siis "kainestan" teda lihtsalt - akuklemm mõneks minutiks maha ja uuesti peale. Kui on olnud mingi ajutine haigus niiskuslühise või kehva kontakti näol, siis on abi old, kui kordub, siis on asi tõsisem. 
 Eespool keegi mainis, et masin on madalamatel pööretel nagu tuim, aga kõrgematel kisub hästi. Vahest jäi mul mõni postitus lugemata..aga kuulu järgi hakkab neil mootoritel turbo alles 2000 rpm juures isuga tööle ja seda ma tunnen oma naksiku juures päris hästi Smile

See pole lisasoojendus, vaid eel-soojendus.
Talvel, kui auto öues ja aknad lumes/jääs, siis sulatab need puhtaks ajaks, mil juht söitma soovib minna.
Samas on tal ka effekt, kui kenasti tihti kasutada (juba jahedast sügisest alates, mitte ainult käreda külma ajal talvel), et hoiab salongi kuivana. Nii ei tekiks neid niiskusest tulenevaid elektrilisi probleeme.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(18-11-2018, 17:09 PM)overspeed Kirjutas:  ... Nagi kohta saaks kritiseerida vaid seda, et pole pidurduskindel.

Mul oli ka üks pidurduskindel nagi olemas, aga see tundus ülepeapidurduse puhul nati jõhker olema. Pärast ajud ripuvad mantli asemel. Paigaldatud nagi oli soft versiooni moodi.

hp
Vasta

Mul tekkis peale pikemat sõitu oma partneriga kiuslik küsimus - ega 406 esiistmed partnerisse/berlingosse istu?
Vasta

Mul küll peale pikka sõitu sellist kiuslikku mõtet ei tekkinud. Seda enam, et sõidu eesmärk oli viia juhiiste kodust ära kaugele. 
Samas kaalusin ma seda mõtet ennem istme loovutamist. Kindlasti on võimalik iste sinna istutada, aga ikkagi andsin 25 euro eest juhiistme ära. Ju siis ikkagi nii väga seda vaja vahetada pole ja "kaugelt sisseviskamine" ka võimalik pole. Üks asi, mis mind Berlingo istme juures häirib, on see ruuduline kattematerjal. Pikal sõidul tunnen neid ruute oma tagumendil. Seal aga aitab istmekate. Panen ehk lambanaha pika sõidu jaoks.
Kokkuvõtvalt siis vastus Mahnole, et iste juba lännu. Kui kunde oma tahad, siis palun.

hp
Vasta

(26-11-2018, 00:34 AM)motamees Kirjutas:  Mul küll peale pikka sõitu sellist kiuslikku mõtet ei tekkinud. Seda enam, et sõidu eesmärk oli viia juhiiste kodust ära kaugele. 
Samas kaalusin ma seda mõtet ennem istme loovutamist. Kindlasti on võimalik iste sinna istutada, aga ikkagi andsin 25 euro eest juhiistme ära. Ju siis ikkagi nii väga seda vaja vahetada pole ja "kaugelt sisseviskamine" ka võimalik pole. Üks asi, mis mind Berlingo istme juures häirib, on see ruuduline kattematerjal. Pikal sõidul tunnen neid ruute oma tagumendil. Seal aga aitab istmekate. Panen ehk lambanaha pika sõidu jaoks.
Kokkuvõtvalt siis vastus Mahnole, et iste juba lännu. Kui kunde oma tahad, siis palun.

Ei, kunde oma ei taha. Minu mure on selles, et iste on liiga kõrgel ja padi on ka vale kujuga minu pee jaoks. Ja tahaks käetuge, eriti hea kui saaks koos istmega ja ei peaks hakkama istmete vahele postamenti aretama.


Põhimõtteliselt kõik mured ükshaaval oleks keevituse ja rellaka (ja tikksae ja lihvmasinaga) lahendatavad, aga ma laisk ja tahaks kolm ühe hoobiga. Eriti arvestades, et partner oli ennem minu aega mingite autoremondimeeste lahingauto, mis tähendab kerget võidumist, mõningaid auke ja muud, mis sellise kasutusega kaasas käib.
Vasta

Mul on mustemate riietega sõitmiseks juhiistmel nahast kate peal, lasksin sõbral vana katte järgi kokku õmmelda. Siinkohal tänusõnad ksf. Maituse lilleaeda! Hea puhastada ka, kui määret juhtub sinna sattuma :Big Grin Muidu aga istmekatted abiks, eks ta ole.


Vasta

(18-11-2018, 14:27 PM)motamees Kirjutas:  ... Rõõmustamiseks põhjust polnud. Näit oli ikka endisel kohal...Ehk tuleb mõni muu idee või info, kuidas seda korrigeerida. Peab vaatama, ehk on taga mingi reguleerkruvi...

Täna võtsin aja selle probleemiga tegelemiseks. Kiskusin maha vajalikud iluliistud ja näidikute ploki. Reguleerkruvi taga polnud. Samas auk oli olemas. Mõtlesin natuke sorkida seal augus ja ennäe imet, müts seisab, ahh, see oli teine jutt, näidik läks hoopis parema koha pääle. Samas aga oli nagu endise koha peal. Mõtlesin, et mingi kontakti viga. Mutrite pingutamine asja ei muutnud. Tulin ära tuppa (sooja) ja lammutasin näidikute ploki köögi laua peale tükkideks. Ei midagi erilist, aga siiski ... tundus, et temp näidiku seier oli aluspõhjale liiga lähedal. Bensa näidiku seier oli tüki kõrgemal. Ajasin kruvika hellalt seieri ja paneeli vahele ja kergitasin seieri veitsa kõrgemale. Hmm, seier liikus tuule jõul üsna kergesti. Panin uuesti näidikute ploki kokku ja peale. Tundub, et see probleem sai lahenduse. Eelnevad rahakulutused olid mahavisatud eurod. Viga oli vist tehases sisse "kodeeritud". Seieri ja põhja vaheline hõõrdejõud ei lubanud õiget näitu kuvada.
Nüüd lubab.
   
Kuna paigaldasin kinnise vaheseina, siis sisepeegliga tagasivaadet pole. Eemaldasin peegli, nagu üleliigse. Üleliigseks jäi ka tagaklaasi soojendus. Välispeeglite soojendus aga on ikkagi vajalik. Mõtlesin siis lahti ühendada tagaklaasi soojenduse juhtme. Pole vaja niisama voolu kulutada. Muukisin juhtme pistikupesast välja ja talletasin tuleviku tarbeks isoleeriga.
   

hp
Vasta

Kui Berlingol on vaja maha võtta tagumist kojameest, siis tuleb popneedid välja puurida. 

   

Mina eemaldasin kojamehe, kui mittevajaliku (vahesein) ja just sinna auku sobis tagurduskaamera silm.

   

Massi (kol/roh) sain silmale kojamehe pistikust. Ka pluss oli seal olemas, aga siis oleks kaamera pidevalt töötanud. Ei hakanud ka uut juhet läbi luugi vedama. Ampsasin lilla juhtme katki (täpne kirjeldus tagasiühenduse tarbeks) ja ühendasin selle silma plussiga. Kogu krempli teipisin seina külge.

       

Küljepealses pistikus vahetus lilla oransiks ja siis ühendasingi selle oransi juhtme tagurpidikäigu lambi juhtme (valge) külge.

   

"Peegel" kabiinis juba töötab, aga pean rippuva juhtme statsionaarselt kuidagi panema.

hp
Vasta

Ülevaatuseonu teeb sulle ata-ata selle tembu eest. Tagakojamees on ülitähtis vidin mnt arvates ja tema puudumine tähendab kordusülevaatust.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kui märgatakse. Alati ei märgata, eriti nüüdsel, rehvimõõdujahiajastul.
Vasta

(06-12-2018, 23:39 PM)v6sa Kirjutas:  Kui märgatakse. Alati ei märgata, eriti nüüdsel, rehvimõõdujahiajastul.

Ajudega mõeldes on kaamera tunduvalt kasulikum - mingigi vaade on taha ikkagi olemas, kasutud kojamehed roostetavad niisama muidu. Mul sama lugu. Kusjuures mingil ajal (kas ka praegu, ei tea) olid tagakojamehed lihtsalt valikus nagu lisaseade.


Vasta

Näidikutest rääkides - kütusetaseme näidik viskab villast - ülemine pool funkab kenasti, kui aga vaja avalikustada informatsiooni kütuse hulga kohta allapoole poolt paaki, siis hakkab pihta salatsemine :Smile Osuti seisab õige pisut allapoole poole paagi näitu mingi aeg..ja siis äkitselt kukub nulli koos kollase tulukese süttimisega. Lähed tankima, aga paaki mahub ainult umbes 30-35 liitri ringis! Vahel ka rohkem.. 
Vahetasin paagis terve mängu uue vastu - lugu sama. Vahetasin armatuuri..mitte küll uue vastu, aga noh, panin teise... lugu ikkagi sama!
 No mida genitaali!! Mõistus kipub samuti samal tasapinnal olema momendil.. Big Grin


Vasta

Sellele väiksele junnile tagurduskaamera, tule taevas appi, milleni viib tänapäevane mõttetu elektroonika. Ma saan aru kanaajudega koduperenaisest, aga autoproff?? Ma tagurdan 12 m masinaga ilma kaamerata. Loodetavasti on sul ikka juhiabisüsteem ka paigaldatud -- automaatparkija, juhi pilgujälgija, jalakäija teavitus, automaatpidurdus, piki ja külgvahehoidja jne jne. Täitsa imelik on vaadata, kuidas tippelektroonika muutub üha enam idiootide mänguasjaks, nagu seda on mobiiltelefon.
Vasta

(06-12-2018, 23:16 PM)Marko Kirjutas:  Ülevaatuseonu teeb sulle ata-ata selle tembu eest. Tagakojamees on ülitähtis vidin mnt arvates ja tema puudumine tähendab kordusülevaatust.

Ata-ata tehakse juba selle eest,et puuduvad passis olevad istmed,isetehtud vahesein,mis ei kuulu selle antud masinale,kuna see istmetega nn combispace.
Kaamera paigaldusest niipalju,et juu siis Motomees kodus k..pi ei saa ja jääb tohutult energiat üle ja suunab selle mõttetute ibinnide paigaldamisele Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(07-12-2018, 07:57 AM)jurkman Kirjutas:  Sellele väiksele junnile tagurduskaamera, tule taevas appi, milleni viib tänapäevane mõttetu elektroonika. Ma saan aru kanaajudega koduperenaisest, aga autoproff?? Ma tagurdan 12 m masinaga ilma kaamerata. Loodetavasti on sul ikka juhiabisüsteem ka paigaldatud -- automaatparkija, juhi pilgujälgija, jalakäija teavitus, automaatpidurdus, piki ja külgvahehoidja jne jne. Täitsa imelik on vaadata, kuidas tippelektroonika muutub üha enam idiootide mänguasjaks, nagu seda on mobiiltelefon.

ma oskan kah peeglite järgi tagurpidi sõita,aga kui sul vaja üksi 3,5T käru muru peal autole taha panna siis sellist mula siin rohkem ei aja!kaamera abil sõidad täpselt konksu,lisaka kui vahesein siis ega peeglist ikka ei näe küll mis auto taga toimub või on,keegi parkis nt lapsevankri auto taha tuulevarju ja kaamerat pole ei näe ja sõidad üle,on seda vaja?
Vasta

(06-12-2018, 23:16 PM)Marko Kirjutas:  ... Tagakojamees on ülitähtis vidin mnt arvates ja tema puudumine tähendab kordusülevaatust.

Korduvülevaatus on meil tasuta. Lähen siis uuesti ja juba korras autoga.

(07-12-2018, 07:57 AM)jurkman Kirjutas:  ... Ma tagurdan 12 m masinaga ilma kaamerata. Loodetavasti on sul ikka juhiabisüsteem ka paigaldatud -- automaatparkija, juhi pilgujälgija, jalakäija teavitus, automaatpidurdus, piki ja külgvahehoidja jne jne. Täitsa imelik on vaadata, kuidas tippelektroonika muutub üha enam idiootide mänguasjaks, nagu seda on mobiiltelefon.

Tubli, et oskad tagurdada isegi, kui mul kaamera rikki läheb, pean ka ära õppima. 
Kõik sinu loetletud asjad on minu autodel olemas, aga mitte juhiabina, vaid põhivarustuses.
Ja mobiiltelefoni sinul muidugi ei ole...

hp
Vasta

(07-12-2018, 07:57 AM)jurkman Kirjutas:  Sellele väiksele junnile tagurduskaamera, tule taevas appi, milleni viib tänapäevane mõttetu elektroonika. Ma saan aru kanaajudega koduperenaisest, aga autoproff?? Ma tagurdan 12 m masinaga ilma kaamerata.
...

Säärane winguja nimetab end profiks, tule taevas appi... Toungue

Kui oled kord kaamera abil rasket haagist konksu pannud, siis enam ilma ei taha.
Vasta

(07-12-2018, 07:57 AM)jurkman Kirjutas:  Sellele väiksele junnile tagurduskaamera, tule taevas appi, milleni viib tänapäevane mõttetu elektroonika. Ma saan aru kanaajudega koduperenaisest, aga autoproff?? Ma tagurdan 12 m masinaga ilma kaamerata. Loodetavasti on sul ikka juhiabisüsteem ka paigaldatud -- automaatparkija, juhi pilgujälgija, jalakäija teavitus, automaatpidurdus, piki ja külgvahehoidja jne jne. Täitsa imelik on vaadata, kuidas tippelektroonika muutub üha enam idiootide mänguasjaks, nagu seda on mobiiltelefon.

õige, kõik kes elektroonilisi vidinaid kasutavad, on...
Viska mobiil arvuti ja telekas n---ui, sest raamatud on riiulis ja ajalehte saab ka tellida. Ja Sinu kirjutamata jäänud postitused ei ajenda selliseid vastuseid kirjutama
Mina ei oska 5m kaubikuga tagurdada, kui ämmaboks vms on pool meetrit pikem kui auto. Ikka vahel käid ja kaed  oma silmaga üle, et võõrast numbrimärki ümber konksu ei paki. Tagurdus sensorid on sahtlis, 2 aastat juba.


Vasta

Eks ta selline mugavusvidin on et kui kasutanud ei ole siis ei oska puudust tunda aga kui korra kasutanud oled siis ilma ei taha enam. Nagu näiteks elektiaknad või peeglisoojendused.
Vasta

Tsitaat:Viska mobiil arvuti ja telekas n---ui, sest raamatud on riiulis ja ajalehte saab ka tellida.
Saab veel arhailisemaks minna. Koopaseinakunst ootab taasavastamist. Edu!
Kinnitan, et kaameraga on mugavam ja ohutum. Mingi aasta-kaks tagasi jäi mutike tagurdava prügiauto alla, võibolla oleks kaamera päästnud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne