23-09-2019, 20:06 PM
(23-09-2019, 18:54 PM)v6sa Kirjutas: Kuigi lõpulausega olen väga nõus ja siinkohal tänan panuse eest, siis vahepealne on täpselt seda, mida kirjutad.
Palun mulle selgitada, millisel füüsikalisel fenomenil põhineb naastu toime lumes? Samuti juhin tähelepanu sellele, et olen aastaid jälginud talverehvitestide tabeleid huviga ja tänased lamellrehvid on teinud kõva arengu. Naastude osas on peamine areng lisandunud naastude arv ja nende parem jaotamine veerepinnale. Rehvidele sügavalt lamellitud plokkide lisamine näitab samas, et ainult naastuga ikkagi head pidamist ei saavuta
Võta heaks, annan oma panuse ristmike karestamisele senikaua kuniks lamelli tootjad suudavad toota rehvi mis on oma jää- ja asfaldiomadustelt parem või võrdne naastrehviga.
Füüsikalist fenomeni lumepidamisel pole, vaata kasvõi pidurdusmaade erinevust, see on kümnetes sentimeetrites ja seega marginaalne ning tuleneb tootja arendustegevusest ja mitte millestki muust, seega siin pole midagi selgitada.
Aeg, mil naastrehv tähendas klotsmustrit kuhu logisev "nael" sisse oli löödud jääb paarikümne aasta taha ja kaasaegset rehvi võiks pigem naastutatud lamellrehviks nimetada ehk omab kahe rehvitüübi parimaid omadusi. Paraku aga lähtuvad lamellrehvide pooldajad oma argumentides tihti just selle eelajaloolise rehvi kehvadest omadustest ja seega võrdlevad võrreldamatut.
VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks